Hocam probleminizin çözülmesine sevindim. Bazen 4 ölü piksel altını kabul etmiyorlar. Ben şubat ayında, 23 modeller Eylül gibi çıkıyor diye 2022 model qn90b aldım, Playstation 5 için almıştım fakat karanlık sahnelerde kontrasttan kaynaklı mavi filtre gibi bir görüntü oluyor, servis gelip baktı, birkaç teknik soru sordum ve bana dedikleri şey siz bizden daha iyi biliyorsunuz ve bunu diyen arkadaş servis fişine teknik problem ile karşılaşılmamıştır yazmış. 2 haftadır Samsung ile konuşuyorum, 5 kere çözüm ekibi arayıp ürün mühendisi problem görememiştir diyor. Uzmanlar detaylı inceledi diyor fakat videodan incelemişler itiraz ediyorum hep aynı şeyler konuşuluyor. Yarın servis gelip bakacak eğer mağduriyetimi gidermezlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım. Televizyonda problem yoksa bir ayar gözden kaçırmış olabilirim yardımcı olun diyorum ona da yanaşmıyorlar. Aynı görüntüyü monitörlerimde deniyorum problem olmazken televizyonda problem oluyor, görselleri de gönderdim hala inatlaşıyorlar. Hdr özelliğini açınca renkler soluyor yani sitenizde yazdığınız gibi bir performans yok dedim. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Parasında değilim 60-70 bin verip yeni model de alırım, gerekirse liste fiyatını ödeyeyim iade alın diyorum ona da yanaşmıyorlar. En son kırıcsm televizyonu. Umarım yarın benim mağduriyetimi de giderirler.