Samsung 65Q80T 10+ Ölü Piksel

M Çevrimdışı

Mugen

Yeni Üye
24 Ağu 2021
6
36
Merhabalar, bugün kurulumunu yaptırdığım Samsung 65Q80T model televizyonu arka fona sabit açık bir renk koyup incelediğimde 10 dan fazla(13 14 tane sayabildim) hatalı piksel olduğunu farkettim. Almış olduğum ürün samsung un ürün yelpazesine bakıldığında üst sınıfta yer alan bir ürün bu denli bir kalite kontrol hatası beni hayrete düşürdü ne yazık ki. Samsung genel merkezini arayıp arıza kaydı oluşturdum bir ekip gönderip yerinde inceleme yapacaklarmış. Daha önce bu konuda çok fazla tatsız hadise okuduğumdan dolayı bu deneyimimi sizlerle paylaşıyor olacağım. Samsung un ürünlerinin arkasında durup durmadığını hep beraber göreceğiz umarım beni dava açmaya zorlamazlar.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Fotoğraf veya video atarsanız buradakiler için de bilgilendirici olur.
Açıkçası böyle bir durumun yaşanması üzücü.
Taşınırken veya istiflenirken mi oldu, yoksa panel mi hatalı üretim bilemem.
 
M Çevrimdışı

Mugen

Yeni Üye
24 Ağu 2021
6
36
Fotoğraf veya video atarsanız buradakiler için de bilgilendirici olur.
Açıkçası böyle bir durumun yaşanması üzücü.
Taşınırken veya istiflenirken mi oldu, yoksa panel mi hatalı üretim bilemem.
Bilemedim daha önce elimden sayısız monitör ve 5-6 farklı tv geçti hiç sonradan ölü piksel oluştuğuna şahit olmadım böyle bir ihtimal var mı gerçekten?
Samsung markasını uzun yıllardır kullanırım 1 2 tane olsa hani derim kalite kontrolde gözden kaçmış sonuçta büyük ekran ama 10+ sayınca benim de aklım almadı. Ekran çok büyük olduğundan uzaktan çekilen resimler çok anlaşılır olmayabilir olmadı video çekerim dediğiniz gibi.

Bu arada yarın servis gelip inceleyecek denmişti randevu almıştım müşteri destek hattından fakat randevuyu bana sormadan iptal etmişler kimse arayıp sormadı. Sonrasında ben yeniden müşteri hizmetlerini aradığımda sistemde sorun olmuş sizin randevuyu 3 gün sonraya atamışlar denildi
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Gerçekten enteresan durumlar. Bu TV'ler kontrol edilmiyor mu?
Bu markalar böyle oldukça awox gibi markalarında ekmeğine yağ sürüyorlar ?
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Bilemedim daha önce elimden sayısız monitör ve 5-6 farklı tv geçti hiç sonradan ölü piksel oluştuğuna şahit olmadım böyle bir ihtimal var mı gerçekten?
Samsung markasını uzun yıllardır kullanırım 1 2 tane olsa hani derim kalite kontrolde gözden kaçmış sonuçta büyük ekran ama 10+ sayınca benim de aklım almadı. Ekran çok büyük olduğundan uzaktan çekilen resimler çok anlaşılır olmayabilir olmadı video çekerim dediğiniz gibi.

Bu arada yarın servis gelip inceleyecek denmişti randevu almıştım müşteri destek hattından fakat randevuyu bana sormadan iptal etmişler kimse arayıp sormadı. Sonrasında ben yeniden müşteri hizmetlerini aradığımda sistemde sorun olmuş sizin randevuyu 3 gün sonraya atamışlar denildi
Yoğunluktan öyle bir şey yapmış olabilirler belki.
İstifleme sorunu olsa panel kırılırdı diye düşünüyorum.
Ürünün kutusu ne durumdaydı geldiğinde? Güvenlik etiketi vs mevcutsa onlar sağlam mıydı acaba?
Başkasından iade ürün size gelmiş olmasın?
Lifetime sayacına bakmalı bence.
 
M Çevrimdışı

Mugen

Yeni Üye
24 Ağu 2021
6
36
Yoğunluktan öyle bir şey yapmış olabilirler belki.
İstifleme sorunu olsa panel kırılırdı diye düşünüyorum.
Ürünün kutusu ne durumdaydı geldiğinde? Güvenlik etiketi vs mevcutsa onlar sağlam mıydı acaba?
Başkasından iade ürün size gelmiş olmasın?
Lifetime sayacına bakmalı bence.
Ürün mediamarkt dan alındı sıfır paket içerisinde eve geldi güvenlik etiketini vs teslim alırken kontrol ettim herhangi bir hasar görmedim zaten pakette hasar olsa ya da ürün teşir ürünü olsa samsung servisi kurulum yapmıyor diye biliyorum o nedenle iyice titiz inceleme yaptım diyebilirim =)

Samsung servisinden kurulumu yapan arkadaşa telefonla ulaştım gün içinde gelip ürünü inceledi birçok resim çekti üründe farklı yerlerde ölü pikseller var diye rapor tuttu bir nüshasını da bana teslim etti. Gelen arkadaşa sordum bu panellerde kronik bir sorun mu var diye arada sırada böyle şeylerle karşılaştıklarını fakat bu kadar kötüsünün nadir olduğunu söyledi.

Şimdi kaydın sonuçlanmasını bekliyor olacağım süreç olarak servis rapor doğrultusunda samsung'a değişim için talep açıyormuş samsung kabul ettiğinde yeni ürün teslimatı yapılıyormuş.
Gerçekten enteresan durumlar. Bu TV'ler kontrol edilmiyor mu?
Bu markalar böyle oldukça awox gibi markalarında ekmeğine yağ sürüyorlar ?

Beni hayrete düşüren dediğiniz kalite kontrol tarafı zaten özellikle üst düzey diye lanse ettikleri ürünlerde böyle şeylerin yaşanmaması gerektiğini düşünüyorum.. Amacım markayı kötülemek değil buzdolabım, çamaşır makinem, cep telefonum hatta eski televizyonum bile samsung ilk defa servislerine işim düştü umarım süreç sorunsuz ve en az efor ile atlatılır. Sonuçta bu paraları biriktirmek için ülkemiz koşullarınca ciddi mesailer harcıyoruz bu emeğin karşılığında hiçbir tüketici hatalı ürünleri kabul etmemeli.
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

Mugen

Yeni Üye
24 Ağu 2021
6
36
Herkese selamlar yeniden, bugün samsung müşteri hizmetlerinden arayıp daha düşük bir model(65Q70T) televizyon ile 1 e 1 değişimi kabul edip etmeyeceğimi sordular. Nasıl bu denli yüzsüz olabildiklerini anlamadım defolu ürün üret sat sonra birde 3-4 bin lira daha ucuz bir ürün ile 1 e 1 değişim teklif et inanılmaz doğrusu, biri bana böyle bir teklif sundu koskoca samsung dese inanmazdım. Kendilerine nasıl olup da utanmadan daha düşük model teklif edebiliyorsunuz 1 hafta bile olmamış televizyon geleli dediğimde müşteri hizmetleri yetkilisi bayan bana böyle iletmem söylendi diye kendini savundu . Sonuç olarak tabiki her aklı selim birey gibi kabul etmedim kendilerine ya aynı ürünü ya üst modelini ya da ücret iadesi istediğimi belirttim.
Yapılan bu teklif benim neznimde dolandırıcılık girişimidir size teklif ettiğimiz televizyon da 65" diyorlar birde utanmadan, demek ki bu şekilde zarara uğratabildikleri insanlar var ki bunu deniyorlar.

Samsung Türkiye'deki bu rezalet müşteri memnuniyeti anlayışı ile gözümden çok düştü gerçekten, televizyonu aldığıma alacağıma pişman ettiler
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,221
Öncelikle şunu belirteyim,üst düzey veya adına ne derseniz deyin bu TV lerin panelleri
hepsi aynı "kategoride" dir!

TV nin bazı özelliklerin üst düzey olması+başka özellikler v.s eklenmesi v.s v.s bunların hiç birisi
modül ünitesinin(panel elemanı)alakası olmayan bir durumudur,kısaca "dandik" marka da alsanız
durum budur Sony/Samsung 9xx serisi bile alsanız durum aynen budur;özellikle "pixel hatası"
hem farklı bir durumdur hem de özel bir durumdur

Kalite kontrol veya TV nin üretim aşamasın da bunlar göz önüne alınmazlar!!!
Panelin ana üreticisi her kim ise,TV nin toplayacısı bu durumda pixel hatası durumunu
panelin üreticisine rücu ediyor ama o da genel de bunları "red" ediyor! yani ne çıkarsa bahtına
oluyor!

Nihai TV üreticisi açısından ise durum farklı işliyor,ya müşteri memnuniyeti kapsamında 1 adet hatalı pixel
olsa bile değişim yapıyor ki bu da genel de çok ekstrem durumdur ama pixellerin adedi ve bulunduğu konum
bitişiklik v.s durumuna göre hareket ediliyor,sonuçta iş MH nin sizinle olan durumuna bağlı olarak
yıllar dır hep benzer tantanalar ile geçiyor

Bir standardı genel olarak yoktur ama teknik olarak vardır desem bile bu da genel de uygulanmıyor
çünkü müşteriye bunları anlatmak ve onun da anlaması hep sıkıntılı oluyor!

iş ya THM sine gidiyor(TR özelinde)ya da satıcı firma ile bitiyor...

...Sony aldım hem de en üst seviye veya Samsung olsun,dünya kadar da para bayıldım ama sonuç bu oldu...
"MARKA" farketmiyor işin bundan sonrasında!

Sony zaten hiç bir zaman panel üretmedi ki!
Samsung da yıllardır bu işleri bıraktı gibi hatta tamamen bırak dı!

Çin li bir sürü fason veya TCL/TPV/SkyWorth v.s gibi dev ana üreticiler ve Taiwanlı AOU/CMO gibi
panel üreticileri bunları üretiyor ve panellerin bir "CLASS" kategorisi vardır

sizin aldığınız tüm TV lerin panellerinin sınıfı max. "Class-II" dir(hatta şimdiler de o bile değildir!)
Class-III/IV/V/VI diye gidiyor... ya da Asya ülkeleri için Afrika v.s dahil bir "TN" li TV ler bile vardır:kiskis

"Class-I" pixel hatasız-sıfır pixel hatası garantili dir!
Not;daha sonra pixel hatası çıksa bile panel Class-I ise hemen TV/Panel değiştirilir!

Class-II de ise kural şudur;%99.9/99 oranın da pixel çalışıyorsa;"sorun yoktur"

ancak uygulama da bir çok ülke de bu kural teknik olarak müşteri bazın da böyle işleyemiyor!

Not;ancak TV üreticisi ile Panel üreticisinin arasında ki anlaşma da bu kural aynen işler
örneğin AUO/CMO hiç bir hatalı paneli geriye kabul etmez! çünkü satarken buna göre satmıştır

yani işin Türkçesiyle,hatalı pixeller varsa bu TV nin üreticisinin cebinden gider!
Panel üreticisi bunlara bakmaz bile!

ancak "ellenmiş" dediğimiz örneğin en üst segment TV ler de bazen paneller "ellenir" ama bu da size
hemen yansır! ama bende size uyarı Sony/Samsung yine çamura yatar/yatıyor özellikle Sony tam çamur
herifler her bir hataya NORMAL diyorlar!

Not;OLED alırsanız durum kısmen müşteri lehine gibi görünse bile,bence buna da güvenmeyin herifler
her şart da çamura yatabiliyorlar!

++
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
240
54
Herkese selamlar yeniden, bugün samsung müşteri hizmetlerinden arayıp daha düşük bir model(65Q70T) televizyon ile 1 e 1 değişimi kabul edip etmeyeceğimi sordular. Nasıl bu denli yüzsüz olabildiklerini anlamadım defolu ürün üret sat sonra birde 3-4 bin lira daha ucuz bir ürün ile 1 e 1 değişim teklif et inanılmaz doğrusu, biri bana böyle bir teklif sundu koskoca samsung dese inanmazdım. Kendilerine nasıl olup da utanmadan daha düşük model teklif edebiliyorsunuz 1 hafta bile olmamış televizyon geleli dediğimde müşteri hizmetleri yetkilisi bayan bana böyle iletmem söylendi diye kendini savundu . Sonuç olarak tabiki her aklı selim birey gibi kabul etmedim kendilerine ya aynı ürünü ya üst modelini ya da ücret iadesi istediğimi belirttim.
Yapılan bu teklif benim neznimde dolandırıcılık girişimidir size teklif ettiğimiz televizyon da 65" diyorlar birde utanmadan, demek ki bu şekilde zarara uğratabildikleri insanlar var ki bunu deniyorlar.

Samsung Türkiye'deki bu rezalet müşteri memnuniyeti anlayışı ile gözümden çok düştü gerçekten, televizyonu aldığıma alacağıma pişman ettiler
Bu durum tamamen servisle alakalı sanırım. 2019 da Samsung 55Q6FN Tv aldım ve yaklaşık 10 ay sonra ölü piksel oluştu (sizdeki kadar da değil) servis talep ettim geldi baktı ve ben daha ne olacak diye sormadan "panel değişimi " deyip ertesi gün de paneli değiştirmişti. Konu burada: https://tavsiyeforumu.com/konu/samsung-55q6fn-inceleme.2710/ son mesaj da ölü piksel ile alakalı: https://tavsiyeforumu.com/konu/samsung-55q6fn-inceleme.2710/page-3#post-107924
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,289
Herkese selamlar yeniden, bugün samsung müşteri hizmetlerinden arayıp daha düşük bir model(65Q70T) televizyon ile 1 e 1 değişimi kabul edip etmeyeceğimi sordular. Nasıl bu denli yüzsüz olabildiklerini anlamadım defolu ürün üret sat sonra birde 3-4 bin lira daha ucuz bir ürün ile 1 e 1 değişim teklif et inanılmaz doğrusu, biri bana böyle bir teklif sundu koskoca samsung dese inanmazdım. Kendilerine nasıl olup da utanmadan daha düşük model teklif edebiliyorsunuz 1 hafta bile olmamış televizyon geleli dediğimde müşteri hizmetleri yetkilisi bayan bana böyle iletmem söylendi diye kendini savundu . Sonuç olarak tabiki her aklı selim birey gibi kabul etmedim kendilerine ya aynı ürünü ya üst modelini ya da ücret iadesi istediğimi belirttim.
Yapılan bu teklif benim neznimde dolandırıcılık girişimidir size teklif ettiğimiz televizyon da 65" diyorlar birde utanmadan, demek ki bu şekilde zarara uğratabildikleri insanlar var ki bunu deniyorlar.

Samsung Türkiye'deki bu rezalet müşteri memnuniyeti anlayışı ile gözümden çok düştü gerçekten, televizyonu aldığıma alacağıma pişman ettiler
Ayıp diye birşey varsa bu teklifi yapanlar Oscar alırdır :) 65” madem hepsi aynı q95t versinler ?
 
M Çevrimdışı

Mugen

Yeni Üye
24 Ağu 2021
6
36
Öncelikle şunu belirteyim,üst düzey veya adına ne derseniz deyin bu TV lerin panelleri
hepsi aynı "kategoride" dir!

TV nin bazı özelliklerin üst düzey olması+başka özellikler v.s eklenmesi v.s v.s bunların hiç birisi
modül ünitesinin(panel elemanı)alakası olmayan bir durumudur,kısaca "dandik" marka da alsanız
durum budur Sony/Samsung 9xx serisi bile alsanız durum aynen budur;özellikle "pixel hatası"
hem farklı bir durumdur hem de özel bir durumdur

Kalite kontrol veya TV nin üretim aşamasın da bunlar göz önüne alınmazlar!!!
Panelin ana üreticisi her kim ise,TV nin toplayacısı bu durumda pixel hatası durumunu
panelin üreticisine rücu ediyor ama o da genel de bunları "red" ediyor! yani ne çıkarsa bahtına
oluyor!

Nihai TV üreticisi açısından ise durum farklı işliyor,ya müşteri memnuniyeti kapsamında 1 adet hatalı pixel
olsa bile değişim yapıyor ki bu da genel de çok ekstrem durumdur ama pixellerin adedi ve bulunduğu konum
bitişiklik v.s durumuna göre hareket ediliyor,sonuçta iş MH nin sizinle olan durumuna bağlı olarak
yıllar dır hep benzer tantanalar ile geçiyor

Bir standardı genel olarak yoktur ama teknik olarak vardır desem bile bu da genel de uygulanmıyor
çünkü müşteriye bunları anlatmak ve onun da anlaması hep sıkıntılı oluyor!

iş ya THM sine gidiyor(TR özelinde)ya da satıcı firma ile bitiyor...

...Sony aldım hem de en üst seviye veya Samsung olsun,dünya kadar da para bayıldım ama sonuç bu oldu...
"MARKA" farketmiyor işin bundan sonrasında!

Sony zaten hiç bir zaman panel üretmedi ki!
Samsung da yıllardır bu işleri bıraktı gibi hatta tamamen bırak dı!

Çin li bir sürü fason veya TCL/TPV/SkyWorth v.s gibi dev ana üreticiler ve Taiwanlı AOU/CMO gibi
panel üreticileri bunları üretiyor ve panellerin bir "CLASS" kategorisi vardır

sizin aldığınız tüm TV lerin panellerinin sınıfı max. "Class-II" dir(hatta şimdiler de o bile değildir!)
Class-III/IV/V/VI diye gidiyor... ya da Asya ülkeleri için Afrika v.s dahil bir "TN" li TV ler bile vardır:kiskis

"Class-I" pixel hatasız-sıfır pixel hatası garantili dir!
Not;daha sonra pixel hatası çıksa bile panel Class-I ise hemen TV/Panel değiştirilir!

Class-II de ise kural şudur;%99.9/99 oranın da pixel çalışıyorsa;"sorun yoktur"

ancak uygulama da bir çok ülke de bu kural teknik olarak müşteri bazın da böyle işleyemiyor!

Not;ancak TV üreticisi ile Panel üreticisinin arasında ki anlaşma da bu kural aynen işler
örneğin AUO/CMO hiç bir hatalı paneli geriye kabul etmez! çünkü satarken buna göre satmıştır

yani işin Türkçesiyle,hatalı pixeller varsa bu TV nin üreticisinin cebinden gider!
Panel üreticisi bunlara bakmaz bile!

ancak "ellenmiş" dediğimiz örneğin en üst segment TV ler de bazen paneller "ellenir" ama bu da size
hemen yansır! ama bende size uyarı Sony/Samsung yine çamura yatar/yatıyor özellikle Sony tam çamur
herifler her bir hataya NORMAL diyorlar!

Not;OLED alırsanız durum kısmen müşteri lehine gibi görünse bile,bence buna da güvenmeyin herifler
her şart da çamura yatabiliyorlar!

++
Değerli bilgiler için teşekkür ediyorum, ben şahsen bu televizyonu daha önce deneyimlemiştim input lag'ı baya düşüktü ve siyah dengesini baya beğenmiştim o nedenle tercih ettim. Samsung tarafından para iadesi alacağım gibi duruyor, peşi sıra benzer rakamlara 15-20 bin tlye kadar 65" televizyon arıyor olacağım. Özellikle canımın sıkılmayacağı bir marka model öneriniz var ise değerlendirmek isterim. Oled ler benim gibi tv yi çoğu zaman monitör olarak ya da oyun için kullananlar için uygun değil gibi kesinlikle yanık izi oluşuyor.
Bugün müşteri hizmetleri ile yeniden konuştum koskoca samsung tükiyenin elinde bu televizyondan veya bunun üst modelinden yokmuş(!) o sebeple bana değişim opsiyonu sunamıyorlarmış. Demek ki herhangi bir durumda değişim yapamayacak bir firma var karşımızda ellerinde orta üst sınıf televizyon yok =)

Sonuç olarak ürünü benden alıp parasını hesabıma yatıracaklarını söylediler. Bu sürecin tamamlanmasını bekleyeceğim sonrasında ise başka bir televizyon alacağım. İşin kötü kısmı bu süreçte paramı geri alana kadar televizyonsuz kalacak olmam. Samsung bu müşteri deneyimi ile ülkemizde daha çok kullanıcı kaybeder, çamaşır makinemden telefonuma kadar samsung kullanıyorum bir daha alırken 2 kere düşünürüm. Fırsat bulup üşenmez isem samsung global'e de bu konuyu yazmayı düşünüyorum...
 
Son düzenleme:
Aragorn Çevrimdışı

Aragorn 

Süper Üye
25 Şub 2018
2,892
46
Öncelikle şunu belirteyim,üst düzey veya adına ne derseniz deyin bu TV lerin panelleri
hepsi aynı "kategoride" dir!

TV nin bazı özelliklerin üst düzey olması+başka özellikler v.s eklenmesi v.s v.s bunların hiç birisi
modül ünitesinin(panel elemanı)alakası olmayan bir durumudur,kısaca "dandik" marka da alsanız
durum budur Sony/Samsung 9xx serisi bile alsanız durum aynen budur;özellikle "pixel hatası"
hem farklı bir durumdur hem de özel bir durumdur

Kalite kontrol veya TV nin üretim aşamasın da bunlar göz önüne alınmazlar!!!
Panelin ana üreticisi her kim ise,TV nin toplayacısı bu durumda pixel hatası durumunu
panelin üreticisine rücu ediyor ama o da genel de bunları "red" ediyor! yani ne çıkarsa bahtına
oluyor!

Nihai TV üreticisi açısından ise durum farklı işliyor,ya müşteri memnuniyeti kapsamında 1 adet hatalı pixel
olsa bile değişim yapıyor ki bu da genel de çok ekstrem durumdur ama pixellerin adedi ve bulunduğu konum
bitişiklik v.s durumuna göre hareket ediliyor,sonuçta iş MH nin sizinle olan durumuna bağlı olarak
yıllar dır hep benzer tantanalar ile geçiyor

Bir standardı genel olarak yoktur ama teknik olarak vardır desem bile bu da genel de uygulanmıyor
çünkü müşteriye bunları anlatmak ve onun da anlaması hep sıkıntılı oluyor!

iş ya THM sine gidiyor(TR özelinde)ya da satıcı firma ile bitiyor...

...Sony aldım hem de en üst seviye veya Samsung olsun,dünya kadar da para bayıldım ama sonuç bu oldu...
"MARKA" farketmiyor işin bundan sonrasında!

Sony zaten hiç bir zaman panel üretmedi ki!
Samsung da yıllardır bu işleri bıraktı gibi hatta tamamen bırak dı!

Çin li bir sürü fason veya TCL/TPV/SkyWorth v.s gibi dev ana üreticiler ve Taiwanlı AOU/CMO gibi
panel üreticileri bunları üretiyor ve panellerin bir "CLASS" kategorisi vardır

sizin aldığınız tüm TV lerin panellerinin sınıfı max. "Class-II" dir(hatta şimdiler de o bile değildir!)
Class-III/IV/V/VI diye gidiyor... ya da Asya ülkeleri için Afrika v.s dahil bir "TN" li TV ler bile vardır:kiskis

"Class-I" pixel hatasız-sıfır pixel hatası garantili dir!
Not;daha sonra pixel hatası çıksa bile panel Class-I ise hemen TV/Panel değiştirilir!

Class-II de ise kural şudur;%99.9/99 oranın da pixel çalışıyorsa;"sorun yoktur"

ancak uygulama da bir çok ülke de bu kural teknik olarak müşteri bazın da böyle işleyemiyor!

Not;ancak TV üreticisi ile Panel üreticisinin arasında ki anlaşma da bu kural aynen işler
örneğin AUO/CMO hiç bir hatalı paneli geriye kabul etmez! çünkü satarken buna göre satmıştır

yani işin Türkçesiyle,hatalı pixeller varsa bu TV nin üreticisinin cebinden gider!
Panel üreticisi bunlara bakmaz bile!

ancak "ellenmiş" dediğimiz örneğin en üst segment TV ler de bazen paneller "ellenir" ama bu da size
hemen yansır! ama bende size uyarı Sony/Samsung yine çamura yatar/yatıyor özellikle Sony tam çamur
herifler her bir hataya NORMAL diyorlar!

Not;OLED alırsanız durum kısmen müşteri lehine gibi görünse bile,bence buna da güvenmeyin herifler
her şart da çamura yatabiliyorlar!

++
Hoşgeldin Can Ağabey eline sağlık
 
A Çevrimdışı

aeronics 

Süper Üye
15 Kas 2020
581
44
İ
Herkese selamlar yeniden, bugün samsung müşteri hizmetlerinden arayıp daha düşük bir model(65Q70T) televizyon ile 1 e 1 değişimi kabul edip etmeyeceğimi sordular. Nasıl bu denli yüzsüz olabildiklerini anlamadım defolu ürün üret sat sonra birde 3-4 bin lira daha ucuz bir ürün ile 1 e 1 değişim teklif et inanılmaz doğrusu, biri bana böyle bir teklif sundu koskoca samsung dese inanmazdım. Kendilerine nasıl olup da utanmadan daha düşük model teklif edebiliyorsunuz 1 hafta bile olmamış televizyon geleli dediğimde müşteri hizmetleri yetkilisi bayan bana böyle iletmem söylendi diye kendini savundu . Sonuç olarak tabiki her aklı selim birey gibi kabul etmedim kendilerine ya aynı ürünü ya üst modelini ya da ücret iadesi istediğimi belirttim.
Yapılan bu teklif benim neznimde dolandırıcılık girişimidir size teklif ettiğimiz televizyon da 65" diyorlar birde utanmadan, demek ki bu şekilde zarara uğratabildikleri insanlar var ki bunu deniyorlar.

Samsung Türkiye'deki bu rezalet müşteri memnuniyeti anlayışı ile gözümden çok düştü gerçekten, televizyonu aldığıma alacağıma pişman ettiler
Ellerinde olmayan televizyonu kendi resmi satmayı biliyorlar ama :rant
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt