SAMSUNG 55Q60RAT PİKSEL SORUNU VE DEĞİŞİM YAPILMAMASI

albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,236
Bu ara bir bilgi daha vereyim;KORE liler dünyanın en korkusuz ve de cesur adamlarıdır!
KANUN larda bu herifleri durdurmaz! en fazla cezayı öderler veya değişim/iade filanı da
kabul ederler ama bu herifler hiç korkmazlar hatta DAVA lara bile girmezler!

tabiri caizse bizim lisanla şunu derler,ulan kouşma fazla neyse cezam kes bitsin...
Bunlar bu işlerin en babası olan SHARP a bile kafa tutan sürekli DAVA lık olan
bir üreticidir(üretim Lisans teknolojilerine aykırı hareket etmek den) adamların gözü
o kadar karadır!

CEZA v.s bunarın da çoğunu zaten ceplerinden ödemiyorlar KORE devleti öder
büyük meblağlar söz konusu olunca! Sharp köşe oldu Samsung/LGE sayesinde yaw

DAVA ların çoğu USA da oluyor,orada da celselere bu herifler hiç gelmiyor kes cezayı
fazla konuşma diyorlar

Açıkçası bunlar bana aslında fazla dokunuyor ve ben bu heriflerin markalarını da yiyeyim
mallarını da yiyeyim,bende uzak dursun Sony ile Samsung ve de LGE

Sony ye gelirsem onlar daha da kötüdür özellikle TR de!
Heriflerin kaybettikleri her davayı bile,Temyize götürmekteler;amann emsal teşkil etmesin diye!
yaw bu adamların bir işi de budur anlayın gari!

Bizim tüketiciler de maalesef ne bilgi vardır ne de bilinçli olmak vardır!
herif Sony dedinmi adeta dom... veya Samsung dedinmi dom...
bir de bu ailierin yalakaları var ki forumlarda tam sopalık yaw:sopa1

Özellikle gidin KORE ve Japonya ya da biraz dolanın ve bazı şeyleri görünce kimler ülkesini seven
kimler tam milliyetçi o zaman anlarsınız!

kullandıkları Araba markasından,cep tolefonları ve TV lere baktığınız zaman durumu net olarak anlarsınız
yada şunu dersiniz ...vah zavallılar yaw bunlar çok fakir adamlar...

şimdi bir de "uçan" Türkiye ye bakın
sadece milletin elindeki telefonlara ve de arabalara bakın manzarayı şak diye anlarsınız
Acaip zenginiz Kore ve Japonya nın yanında bizler:hmm
 
D Çevrimdışı

diriliş27

Yeni Üye
3 Ağu 2020
10
29
Bilgilendirme :
öncelikle Adem Helvacı Adem Helvacı diğer arkadaşlarıma verdiğiniz bilgilerden ve yol gösterdiğinizden dolayı teşekkür ediyorum .
bir ay önce THH den karar geldi ve değişim talebimiz onaylandı .samsung yine 1 ay beklettiler ama bugün yeni televizyon geldi .

WhatsApp-Image-2021-02-15-at-12.41.362dccce4eb457d7cb.jpg
 
Son düzenleme:
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,291
Adalet geçte olsa tecelli etmiş. Keşke bu markalara kanun tanımaz tutumları yüzünden mercileri gereksiz oyalamak, vatandaşı mağdur etmek gibi suçlardan yüklü cezalar ödetseler...
 
B Çevrimdışı

Bahadiraykt

Yeni Üye
26 Kas 2019
27
32
Aynı tv var bende. Q60R. 29 Kasım 2019 da aldım, o zaman ölü piksel vs bilmezdim.

Siyah performansından test yaptım, bulutlanma gördüm, ölü pikseller de çok sayıda çıkınca, servis panel değişimi dedi.

Aslında ben yeni tv istedim ama 1 yıl 3 ay zaman geçtiği için panel değişimi oluyor dediler, çok yokuşa sürmedim bence.

Doğru mu yapmışım yoksa servis geçiştirmek mi istiyor paneli değiştirip? Ve ayrıca ya tekrar olursa bu ölü piksel olayı? Nasıl sürdürmeli süreci?

Biraz yorucu bir durum çünkü.
 
D Çevrimdışı

diriliş27

Yeni Üye
3 Ağu 2020
10
29
Aynı tv var bende. Q60R. 29 Kasım 2019 da aldım, o zaman ölü piksel vs bilmezdim.

Siyah performansından test yaptım, bulutlanma gördüm, ölü pikseller de çok sayıda çıkınca, servis panel değişimi dedi.

Aslında ben yeni tv istedim ama 1 yıl 3 ay zaman geçtiği için panel değişimi oluyor dediler, çok yokuşa sürmedim bence.

Doğru mu yapmışım yoksa servis geçiştirmek mi istiyor paneli değiştirip? Ve ayrıca ya tekrar olursa bu ölü piksel olayı? Nasıl sürdürmeli süreci?

Biraz yorucu bir durum çünkü.
hocam samsung servisi çok bunaltıyor insanı lanet ettiriyorlar sanırım müşteri yıldırma politikası gibi
ne çektiğimizi ben bilirim bide Allah insan 1 ay duvara bakar mı. müşteri memnuniyeti malı satana kadar.
bulutlanma 55q60r kronik arızası gibi herkez şikayetçi biz çok takmadık
yeni tv değişimi bildiğim kadarıyla 6 ay süre var zaten benim açtığım davada öyle kazanmışım. seninki 1 yıl olmuş ondan panel değişimi demişler ,değişime ücret istemediler ise değiştir yoksa iade veya değişim için başvurabilirsin THH ye

umarım faydalı olmuştur iyi günler.
 
B Çevrimdışı

Bahadiraykt

Yeni Üye
26 Kas 2019
27
32
hocam samsung servisi çok bunaltıyor insanı lanet ettiriyorlar sanırım müşteri yıldırma politikası gibi
ne çektiğimizi ben bilirim bide Allah insan 1 ay duvara bakar mı. müşteri memnuniyeti malı satana kadar.
bulutlanma 55q60r kronik arızası gibi herkez şikayetçi biz çok takmadık
yeni tv değişimi bildiğim kadarıyla 6 ay süre var zaten benim açtığım davada öyle kazanmışım. seninki 1 yıl olmuş ondan panel değişimi demişler ,değişime ücret istemediler ise değiştir yoksa iade veya değişim için başvurabilirsin THH ye

umarım faydalı olmuştur iyi günler.
Teşekkürler hocam. Paneli evde ücretsiz değiştirecekler. Geldiğinde parça numarası vs bakacağım. Pek güvenmiyorum Samsunga.

umuyorum panel değiştiğinde ölü piksel kalmaz ve bulutlanma azalır (bulutlanmadan pek umudum yok) tek pişmanlığım ilk tv geldiğinde yapsaydım bu işi, hiç bulaşmaz paramı geri alırdım. Ama tabi şuan garanti süresi 1 yılı geçtiği için değişim yapmıyorlar komple.
 
LİMAN Çevrimdışı

LİMAN

Aktif Üye
2 Nis 2018
240
54
Konuyu okuyunca şaşırdım, sanırım bu işler servise göre değişiklik gösteriyor. 2018 Kasım ayında 55Q6FN Samsun TV almıştım, 2019 Eylül ayında ölü piksel oluştu ve servis çağırdım, gelip baktılar ve ben ağzımı bile açmadan değişim olacak demişlerdi, ertesi günde paneli değiştirmişlerdi.
Samsung 55Q6FN İnceleme Linkte ölü piksel fotoğrafı mevcut.
 
Geri
Üst Alt