hocam ağzınıza sağlık , teşekkür ederim çok güzel anlatmışsınız . thh başvurdum bekliyorum. konunun takipçisiyim bilgilendirme yapacağım hocam . hepinize teşekkür ederim saygılar.
hocam işleme alınmış süreç devam ediyor. bi haber yok şu anlıkD diriliş27 Hocam merhaba, konu ile ilgili gelişme var mı?
hocam samsung servisi çok bunaltıyor insanı lanet ettiriyorlar sanırım müşteri yıldırma politikası gibiAynı tv var bende. Q60R. 29 Kasım 2019 da aldım, o zaman ölü piksel vs bilmezdim.
Siyah performansından test yaptım, bulutlanma gördüm, ölü pikseller de çok sayıda çıkınca, servis panel değişimi dedi.
Aslında ben yeni tv istedim ama 1 yıl 3 ay zaman geçtiği için panel değişimi oluyor dediler, çok yokuşa sürmedim bence.
Doğru mu yapmışım yoksa servis geçiştirmek mi istiyor paneli değiştirip? Ve ayrıca ya tekrar olursa bu ölü piksel olayı? Nasıl sürdürmeli süreci?
Biraz yorucu bir durum çünkü.
Teşekkürler hocam. Paneli evde ücretsiz değiştirecekler. Geldiğinde parça numarası vs bakacağım. Pek güvenmiyorum Samsunga.hocam samsung servisi çok bunaltıyor insanı lanet ettiriyorlar sanırım müşteri yıldırma politikası gibi
ne çektiğimizi ben bilirim bide Allah insan 1 ay duvara bakar mı. müşteri memnuniyeti malı satana kadar.
bulutlanma 55q60r kronik arızası gibi herkez şikayetçi biz çok takmadık
yeni tv değişimi bildiğim kadarıyla 6 ay süre var zaten benim açtığım davada öyle kazanmışım. seninki 1 yıl olmuş ondan panel değişimi demişler ,değişime ücret istemediler ise değiştir yoksa iade veya değişim için başvurabilirsin THH ye
umarım faydalı olmuştur iyi günler.