selamun aleyküm arkadaşlar foruma yeni katıldım Adem helvacı hocamın youtube videolarından faydalanarak geldim . olayı en başından anlatıyorum.
Biz 5 temmuzda teknosa antep bayiden samsung 55q60ratxtk aldık . televizyon iyiydi , görüntüsü falan hoştu . 2 gün sonra servis geldi tv yi kurdular ama televizyonu incelediğimde içinde 4 tane siyah piksel vardı aynı konumda ve biz söyleyince servise adamlar bize en az 5 tane olması gerek diyip gittiler sonra 2-3 gün kullandık. piksel belli oluyodu uzaktan ve samsungu aradık anlattık gelip aldılar televizyonu 5-6 gün sonra değişim raporu verdiler yenisiyle değiştirdik . buraya kadar sorun yok uzun bekleyişi saymazsak.
yeni tv geldi bunu kurdular falan bende inceledim piksellere baktım 1 tane kırmızı piksel vardı ve biz dedik bunu da istemiyoruz .aldılar servise götürdüler tabi canımız sıkılıyor
servise gönder bekle derken 20 gün geçmiş yeni gelen televizyonda da piksel hatası var ve yine bekleyeceğiz ,
birkaç gün sonra samsung servisi değişim yapamıyoruz en az 5 piksel gerekli dediler bu ayıplı ürün kapsamına girmez dediler, teknosayı aradık onlarda servise atıyorlar topu.
bugün 3 agustos yeni aldığımız tv yi sadece 2-3 gün kullanmışız onu gönderdmiştik,yeni geleni kullanmadan göndermişiz ve ne değişim ne iade yapamayız diyorlar .paramızla rezil olduk.
uzatmak istemiyorum size birkaç sorum var
1 gerçekten 5 piksel hata kuralı var mı ayıplı sayılması için eğer yoksa ne yapmalıyım
2 ve 1 piksel hatalı kullanırsam bu pikseller ileride yayılırmı
3 samsung da böyle piksel sorunu çok çıkıyor mu böyle sorun yaşayanlar ne yaptılar
Biz 5 temmuzda teknosa antep bayiden samsung 55q60ratxtk aldık . televizyon iyiydi , görüntüsü falan hoştu . 2 gün sonra servis geldi tv yi kurdular ama televizyonu incelediğimde içinde 4 tane siyah piksel vardı aynı konumda ve biz söyleyince servise adamlar bize en az 5 tane olması gerek diyip gittiler sonra 2-3 gün kullandık. piksel belli oluyodu uzaktan ve samsungu aradık anlattık gelip aldılar televizyonu 5-6 gün sonra değişim raporu verdiler yenisiyle değiştirdik . buraya kadar sorun yok uzun bekleyişi saymazsak.
yeni tv geldi bunu kurdular falan bende inceledim piksellere baktım 1 tane kırmızı piksel vardı ve biz dedik bunu da istemiyoruz .aldılar servise götürdüler tabi canımız sıkılıyor
servise gönder bekle derken 20 gün geçmiş yeni gelen televizyonda da piksel hatası var ve yine bekleyeceğiz ,
birkaç gün sonra samsung servisi değişim yapamıyoruz en az 5 piksel gerekli dediler bu ayıplı ürün kapsamına girmez dediler, teknosayı aradık onlarda servise atıyorlar topu.
bugün 3 agustos yeni aldığımız tv yi sadece 2-3 gün kullanmışız onu gönderdmiştik,yeni geleni kullanmadan göndermişiz ve ne değişim ne iade yapamayız diyorlar .paramızla rezil olduk.
uzatmak istemiyorum size birkaç sorum var
1 gerçekten 5 piksel hata kuralı var mı ayıplı sayılması için eğer yoksa ne yapmalıyım
2 ve 1 piksel hatalı kullanırsam bu pikseller ileride yayılırmı
3 samsung da böyle piksel sorunu çok çıkıyor mu böyle sorun yaşayanlar ne yaptılar