Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Yahu adamlar hem rezil, hem utanmaz, hem de yüzsüz.
Hangi kargo acaba ?
Üst videonun şaka yolu videosu .
''Haklısınız ancak elimden bir şey gelmiyor''En sinir olduğum konudur müşteri hizmetleri yetkilisinin kem küm yapıp lafı evirip çevirmesi. Çözüm basit ama yetkileri yok yada sorumluluk almak istemiyorlar çoğu konuda.
Şuna bak, Uydu alıcı eti ne butu ne kardeşim?geçenlerde 150 tl bir uydu alıcısı aldım( 2 el )satıcı arkadaş mng ile göndermiş 50 tl para aldılar bir daha alışveriş yaptığımda 2 elde satıcıya mng ile gönderme diye söyleyeceğim.mng pişmanlıktır.
Abi ürünü almaya gittim kutu paşa paşa duruyor orada, bildiğin Allah'ın bakkal kutusu işteGönderici hatası olabilir Adem Helvacı hocam mng logolu koli yada airbox satın aldıysa şubeden onlar extra ücrete tabi fiyat artar
Banada bir arkadaş karşı ödemeli hediye gönderdi sen git aras kargo,dan koli satın al hem desi artmış hem koli ücreti
30 TL yerine 65 TL ödemiştim 2 sene önce o kadar düşünüp göndermiş ayıp olmasın diye teslim aldım
Abi o zaman Personel hatası var bazen dalgın oluyorlar paket eni yükseldiği zaman fiyat artıyor EN bilgisini yanlış girmiştir sistemeAbi ürünü almaya gittim kutu paşa paşa duruyor orada, bildiğin Allah'ın bakkal kutusu işte
kutuyu salladım tangır tungur ediyordu yani özel kalama vs yok, olsa ne olacak abi o zaman şube personeli diyecek ki ''Güzel kardeşim tatava yağma bak malın zarar görmesin diye koruyucu paket yapmışlar onun parası bu.
''Saygılar abi'' der malımızı alır çıkarız.
Burada insanı çileden çıkartan durum temel olarak YETKİLİ adı altında muhatap olduğunuz hiç kimsenin, konu ile ilgili hiç bir şey bilmiyor olmasıdır.
Şube personeli bilgisiz, Müşteri hizmetleri bilgisiz, Yöneticiler bilgisiz. Alışılagelmiş klişe cevapları ezberlemiş akşama kadar aynı cümleleri kuruyorlar.
Beni arayıp bana ''Yapacak hiç bir şey yok'' diyen kişiye soruyor ve diyorum ki ''Hatalı fiyatlandırmada benim hatam var mı? yok. Geri gitmesin sakın dediğim paketin geri gönderilmesinde suçum var mı? yok, Çalışmayan pos cihazı ile ilgili sorumluluğum var mı? yok, senin nasıl oluyor da yapabileceğin bir şey olmuyor.?'' diye sordum, sence ne cevap vermiştir?