Herkese merhaba
Konuyu tüketici sorunları kısmına mı açayım yoksa buraya mı bilemedim ama henüz sorun yaşamadığım için buraya açıyorum.
2019 Ağustos ayında Hepsiburada'dan aldığım Acer SA220Q Abi monitörde ölü piksel olduğundan şüphelendiğim iki adet bölge mevcut.
Sorunlu bölgeyi güzelce fotoğrafladıktan sonra buraya ekleyeceğim fakat şimdi sormak istediğim başka bir şey:
Bu monitörü garanti dahilinde Hepsiburada'ya mı göndermeliyim yoksa garanti belgesinde yazan Penta'ya mı?
Sorma sebebim ise hangisinden daha olumlu ve sorunsuz şekilde sonuç alacağımı bilmek istiyorum.
En kolayı doğrudan Hepsiburada'ya gönderip servise onların göndermesini sağlamak. Ancak daha önce Hepsiburada ile bir garanti deneyimi yaşadım. İki aylık bad sector'lü harici diski Hepsiburada aracılığıyla değişim için göndermiştim. Tam da doların çok hızlı yükseldiği bir dönemdi. Birkaç hafta sonra bana iade ve değişim arasında hiçbir seçenek sunmadan "para iadeniz yapıldı" diye SMS atıp oldu bittiye getirmişler ve artan fiyatlar nedeniyle mağdur etmişlerdi. Şimdi monitör fiyatları daha da çok arttığı için bana yapacakları 500 liralık iade olacak benzeri bir monitör almaya kalksam şu an en az 900 lira. O nedenle aynı şeyi yapıp tekrar mağdur duruma düşmekten korkuyorum.
Daha önce Hepsiburada veya Penta ile ölü pikselli monitör için deneyimi olup paylaşanlar olursa çok sevinirim.
Teşekkürler
Konuyu tüketici sorunları kısmına mı açayım yoksa buraya mı bilemedim ama henüz sorun yaşamadığım için buraya açıyorum.
2019 Ağustos ayında Hepsiburada'dan aldığım Acer SA220Q Abi monitörde ölü piksel olduğundan şüphelendiğim iki adet bölge mevcut.
Sorunlu bölgeyi güzelce fotoğrafladıktan sonra buraya ekleyeceğim fakat şimdi sormak istediğim başka bir şey:
Bu monitörü garanti dahilinde Hepsiburada'ya mı göndermeliyim yoksa garanti belgesinde yazan Penta'ya mı?
Sorma sebebim ise hangisinden daha olumlu ve sorunsuz şekilde sonuç alacağımı bilmek istiyorum.
En kolayı doğrudan Hepsiburada'ya gönderip servise onların göndermesini sağlamak. Ancak daha önce Hepsiburada ile bir garanti deneyimi yaşadım. İki aylık bad sector'lü harici diski Hepsiburada aracılığıyla değişim için göndermiştim. Tam da doların çok hızlı yükseldiği bir dönemdi. Birkaç hafta sonra bana iade ve değişim arasında hiçbir seçenek sunmadan "para iadeniz yapıldı" diye SMS atıp oldu bittiye getirmişler ve artan fiyatlar nedeniyle mağdur etmişlerdi. Şimdi monitör fiyatları daha da çok arttığı için bana yapacakları 500 liralık iade olacak benzeri bir monitör almaya kalksam şu an en az 900 lira. O nedenle aynı şeyi yapıp tekrar mağdur duruma düşmekten korkuyorum.
Daha önce Hepsiburada veya Penta ile ölü pikselli monitör için deneyimi olup paylaşanlar olursa çok sevinirim.
Teşekkürler
Son düzenleme: