Hocam merhaba nasilsiniz. Hocam side deyim ben bu urun icin nasil bir yol izleyeyim. Bugun tekrar gorusme yaptim verdikleri hem sozlu hem yazili cevaplari endustriyel standartlarda olduPhılıps servisin herhangi bir duruma zaten anormal dediği pek görülmez hocam.
Phılıps ile de çözülmez o konu. Bu durum ne yazık ki fabrikada üretimde kullanılan ledlerin birebir orijinali olmamasından kaynaklanan sorun.
Ayrıca bunun servis ile de ilgisi yok zira Sevgili Hurşit oldukça ilgili, hassas birisi olsa da yetkileri bu duruma ''Anormal'' diyebilmesine yeterli gelmiyor malum merkeze bağımlı hep servisler.
Peki servis ile ilgisi yok d akiminle var? Phılıps'in yöneticileri ile var.
Sebep?
Gayet basit; O yöneticiler bu derece kaliteli Hollanda markasının yedek parça ihtiyacını karşılayabilmek adına led bar üretimi için kiminle anlaştılar dersiniz?
İstanbulda üretim yapan Atmaca Elektronik ile.
Atmaca Elektronik kimdir?
Axen ve Sunny tv leri üreten (Montajlayan) firma.
Yani aslında işin gerçeği, yetkili servislerin ORİJİNAL diye kullandıklaerı led barlar ne yazık ki Yan sanayi, Fason veya ne isim veriyorsanız o üretim.
Lens odak noktaları orijinal üretim ile aynı kalibrede olmadığından dolayı odaklamaları farklı, sonuç olarak da ortaya bu sorun çıkıyor.
İlginçtir ki mesela Merter üretimi WEKO led barlarda da Samsunglarda bu sorun çok olur.
Bilinen bir durumdur, ledler komple ve uygun lensli olan ile değişmedikçe de çözümü yoktur.
Ancak yasal süreç başlatabilirsiniz, (Halen Fethiyedemisiniz bilemiyorum) Edevlet üzerinden veya direkt olarak kaymakamlıkta Suat bey ve Ayfer hanım ile görüşerek durumu anlatarak, bilgim olduğunu da belirterek evrak teslimi de yapabilirsiniz. Şikayetiniz sonrası sistem kayıtları girilince, Komisyonda sizin dosya önüme/önümüze gelir nasılsa, o zaman gerekeni yaparız ve bu koşullarda haklı da çıkarsınız lakin sizi haklı bulduktan sonraki ilerleyişte Phılıps yöneticileri nasıl çözüm üretebilecekler orası tartışılır.
Yasal süreç ile ilgili takıldığınız nokta olursa yazın lütfen, gerekirse dilekçe örneğinizi dahi ben hazırlarım zira bu üreticilerin her şeye ''NORMAL'' diyerek işin içinden sıyrılması oldukça can sıkıcı.
Phılıps servisin herhangi bir duruma zaten anormal dediği pek görülmez hocam.
Phılıps ile de çözülmez o konu. Bu durum ne yazık ki fabrikada üretimde kullanılan ledlerin birebir orijinali olmamasından kaynaklanan sorun.
Ayrıca bunun servis ile de ilgisi yok zira Sevgili Hurşit oldukça ilgili, hassas birisi olsa da yetkileri bu duruma ''Anormal'' diyebilmesine yeterli gelmiyor malum merkeze bağımlı hep servisler.
Peki servis ile ilgisi yok d akiminle var? Phılıps'in yöneticileri ile var.
Sebep?
Gayet basit; O yöneticiler bu derece kaliteli Hollanda markasının yedek parça ihtiyacını karşılayabilmek adına led bar üretimi için kiminle anlaştılar dersiniz?
İstanbulda üretim yapan Atmaca Elektronik ile.
Atmaca Elektronik kimdir?
Axen ve Sunny tv leri üreten (Montajlayan) firma.
Yani aslında işin gerçeği, yetkili servislerin ORİJİNAL diye kullandıklaerı led barlar ne yazık ki Yan sanayi, Fason veya ne isim veriyorsanız o üretim.
Lens odak noktaları orijinal üretim ile aynı kalibrede olmadığından dolayı odaklamaları farklı, sonuç olarak da ortaya bu sorun çıkıyor.
İlginçtir ki mesela Merter üretimi WEKO led barlarda da Samsunglarda bu sorun çok olur.
Bilinen bir durumdur, ledler komple ve uygun lensli olan ile değişmedikçe de çözümü yoktur.
Ancak yasal süreç başlatabilirsiniz, (Halen Fethiyedemisiniz bilemiyorum) Edevlet üzerinden veya direkt olarak kaymakamlıkta Suat bey ve Ayfer hanım ile görüşerek durumu anlatarak, bilgim olduğunu da belirterek evrak teslimi de yapabilirsiniz. Şikayetiniz sonrası sistem kayıtları girilince, Komisyonda sizin dosya önüme/önümüze gelir nasılsa, o zaman gerekeni yaparız ve bu koşullarda haklı da çıkarsınız lakin sizi haklı bulduktan sonraki ilerleyişte Phılıps yöneticileri nasıl çözüm üretebilecekler orası tartışılır.
Yasal süreç ile ilgili takıldığınız nokta olursa yazın lütfen, gerekirse dilekçe örneğinizi dahi ben hazırlarım zira bu üreticilerin her şeye ''NORMAL'' diyerek işin içinden sıyrılması oldukça can sıkıcı.
Değerli hocam hiç vakit kaybetmeden hakem heyetine aktarın konuyu. Bilirkişinin ürünü incelemesini talep edin lütfen. O ürüne takılan ledler %99 olasılıkla orijinal değil zira Phılıps servisleri bunu zaten yapıyor biliyoruz. Piyasadan led alıp sistemden çıkış yapıyorlar, Yetkili serviste işlem yapıldığı için orijinal YP kullanılmış zannedilse de durum öyle değil.Hocam merhaba nasilsiniz. Hocam side deyim ben bu urun icin nasil bir yol izleyeyim. Bugun tekrar gorusme yaptim verdikleri hem sozlu hem yazili cevaplari endustriyel standartlarda oldu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Adem Helvacı hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.aynı bilgileri bende servis arkadaşla paylaştım.hatta thh başvurumu avukat aracılığıyla yapacaktım bilirkişi talep etmek için.servisteki arkadaş aradı ve tv yi tekrar servise alacağını ve sorunu gidereceği sözünü verdi.bugün yarın tv yi alacaklar.servisteki arkadaşı az çok tanıyorum abi cihaza bizzat ben bakayım olmadı led siparişi vereyim ondada çözüm olmazsa değişim talep ederim senin tv de bencede sorun var diyerek anlaştık.Değerli hocam hiç vakit kaybetmeden hakem heyetine aktarın konuyu. Bilirkişinin ürünü incelemesini talep edin lütfen. O ürüne takılan ledler %99 olasılıkla orijinal değil zira Phılıps servisleri bunu zaten yapıyor biliyoruz. Piyasadan led alıp sistemden çıkış yapıyorlar, Yetkili serviste işlem yapıldığı için orijinal YP kullanılmış zannedilse de durum öyle değil.
1-Ledler Orijinal değil
2-Ürün toplaması (Polarizer toplaması) standartlara uygun değil
3-Verilen hizmet ayıplı (Ledlerin lensleri görünüyor
4-Buna kriter dahilinde diyemezler zira aynı modelin servis tarafından müdahale edilmemiş olanında ve hatta siz servise teslim etmeden önceki halinde böyle bir durum yok.
Bu koşullarda
1-Ürün değişimi
2-Blockcell değişimi
Talep etmelisiniz.
Her şekilde ürün değişimine zorlayın, en ama en kötü olasılık ile Blockcell yani led bar ve hücrenin bir arada olduğu orijinal fabrikasyon ön hücre gurubu ile değiştirmelerini isteyin.
Yeter artık bu Phılıps in insanlara reva gördüğü rezillik. Twitter dan da bu marka ile ilgili dünya kadar ürün ve servis şikayeti alıyorum.
Yasal yollardan bu adamların üzerine gitmezsek bu rezil politikalarına devam etmekten imtina etmeyecekler.
Hocam son durum nedir?Adem Helvacı hocam verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.aynı bilgileri bende servis arkadaşla paylaştım.hatta thh başvurumu avukat aracılığıyla yapacaktım bilirkişi talep etmek için.servisteki arkadaş aradı ve tv yi tekrar servise alacağını ve sorunu gidereceği sözünü verdi.bugün yarın tv yi alacaklar.servisteki arkadaşı az çok tanıyorum abi cihaza bizzat ben bakayım olmadı led siparişi vereyim ondada çözüm olmazsa değişim talep ederim senin tv de bencede sorun var diyerek anlaştık.
hocam sizin sayenizde sorunum çözüldü.verdiğiniz bilgileri servisteki arkadaşla paylaştım tv yi aldılar 2 gün sonra sorunsuz şekilde geri getirdiler.montaj hatası varmış sizin dediğiniz gibi çıktı.ilgi alakanız için size çok teşekkür ederim.iyiki varsınız.Hocam son durum nedir?
Çok çok çok sevindim, Tahmin ettiğimiz gibi reflektör katmanı oturtamamışlar demek ki. ?hocam sizin sayenizde sorunum çözüldü.verdiğiniz bilgileri servisteki arkadaşla paylaştım tv yi aldılar 2 gün sonra sorunsuz şekilde geri getirdiler.montaj hatası varmış sizin dediğiniz gibi çıktı.ilgi alakanız için size çok teşekkür ederim.iyiki varsınız.