PHİLİPS TV YARDİM

sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
yaklasik olarak 1 senedir kullaniyorum.bugune kadar sorun cikarmadi lakin 1 haftadir ekranin ortasinda yatay kararti cikti.uydu yayinlarinda cok fazla belli olmuyor.ama test yaptigimda cok belli oluyor. ustadlarimdan yorum bekliyorum ona gore servise verecegim

IMG_20201018_183003ca1156c010ec887f.jpg
IMG_20201018_182836b052148d30b67484.jpg
 
Koro96 Çevrimdışı

Koro96 

Süper Üye
24 Şub 2019
2,531
Öncelikle geçmiş olsun 1 yıl led barlar için çok az bir süre adem ustanın demişti 4-5 yıl gider bu süre dahada uzayabilir kaldıki benim halamlarda tv var 2011 den bu yana tv leri çalışıyor MB96 anakartlı vestel hala taş gibi led barları ama ekranın için bayağı pis garanti kapmasında olması sevindirici.
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
Evet muhtesem philips servisi cihazi yapip getirdi. Berbat ederek. Tekrar servis kaydi acildi. Bakalim bu sefer nasil teslim edecekler cercevede aciklik yapmislar

1603293626939_20201021_122304e6dbe46bc9b281bf.jpg
20201021_122256f2c12a5686c5ad0f.jpg
20201021_121901664e7597cfa35276.jpg
20201021_12225992accecdcd12e8ec.jpg
20201021_1220289eb89d0e05fac3b3.jpg
IMG_20201018_183003a3625567552a64a8.jpg
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
20201021_12183821553f34b16fb858.jpg
20201021_122028bbc86414814995a6.jpg
20201021_121901d0fa553c9a046a1a.jpg
20201021_12181525cc331731819066.jpg

fikirr almak istedim sizden benim philips tv ekranda kararma oldu servise verdim yapildi geldi buseferde led isiklar ekranda cok belli oluyor servisi cagirdim merkezle gorustuklerini normal oldugunu belirtti.lakin normal yayinda beyaz ve mavi renklerde cok belli oluyor.size gore normalmi.
A Adem Helvacı F fikoloji TEKNOwest TEKNOWEST
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,457
49
led merceklerinde sorun olabilir. yada panel ve reflektör arasına support film dediğimiz taşıyıcılar takılmamış olabilir. haliyle reflektörler ledlere içi bombe yapıyor olabilir
 
sufi48 Çevrimdışı

sufi48 

Aktif Üye
29 Kas 2017
189
led merceklerinde sorun olabilir. yada panel ve reflektör arasına support film dediğimiz taşıyıcılar takılmamış olabilir. haliyle reflektörler ledlere içi bombe yapıyor olabilir
hocam servis normal standartlarda oldugunu soyledi merkezden gelen cevap oyleymis daha once yoktu servisten geldikten sonra oldu oyle biraktilar gittiler
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
hocam servis normal standartlarda oldugunu soyledi merkezden gelen cevap oyleymis daha once yoktu servisten geldikten sonra oldu oyle biraktilar gittiler
Phılıps servisin herhangi bir duruma zaten anormal dediği pek görülmez hocam.

Phılıps ile de çözülmez o konu. Bu durum ne yazık ki fabrikada üretimde kullanılan ledlerin birebir orijinali olmamasından kaynaklanan sorun.

Ayrıca bunun servis ile de ilgisi yok zira Sevgili Hurşit oldukça ilgili, hassas birisi olsa da yetkileri bu duruma ''Anormal'' diyebilmesine yeterli gelmiyor malum merkeze bağımlı hep servisler.

Peki servis ile ilgisi yok d akiminle var? Phılıps'in yöneticileri ile var.

Sebep?

Gayet basit; O yöneticiler bu derece kaliteli Hollanda markasının yedek parça ihtiyacını karşılayabilmek adına led bar üretimi için kiminle anlaştılar dersiniz?

İstanbulda üretim yapan Atmaca Elektronik ile.

Atmaca Elektronik kimdir?

Axen ve Sunny tv leri üreten (Montajlayan) firma.


Yani aslında işin gerçeği, yetkili servislerin ORİJİNAL diye kullandıklaerı led barlar ne yazık ki Yan sanayi, Fason veya ne isim veriyorsanız o üretim.

Lens odak noktaları orijinal üretim ile aynı kalibrede olmadığından dolayı odaklamaları farklı, sonuç olarak da ortaya bu sorun çıkıyor.

İlginçtir ki mesela Merter üretimi WEKO led barlarda da Samsunglarda bu sorun çok olur.

Bilinen bir durumdur, ledler komple ve uygun lensli olan ile değişmedikçe de çözümü yoktur.

Ancak yasal süreç başlatabilirsiniz, (Halen Fethiyedemisiniz bilemiyorum) Edevlet üzerinden veya direkt olarak kaymakamlıkta Suat bey ve Ayfer hanım ile görüşerek durumu anlatarak, bilgim olduğunu da belirterek evrak teslimi de yapabilirsiniz. Şikayetiniz sonrası sistem kayıtları girilince, Komisyonda sizin dosya önüme/önümüze gelir nasılsa, o zaman gerekeni yaparız ve bu koşullarda haklı da çıkarsınız lakin sizi haklı bulduktan sonraki ilerleyişte Phılıps yöneticileri nasıl çözüm üretebilecekler orası tartışılır.

Yasal süreç ile ilgili takıldığınız nokta olursa yazın lütfen, gerekirse dilekçe örneğinizi dahi ben hazırlarım zira bu üreticilerin her şeye ''NORMAL'' diyerek işin içinden sıyrılması oldukça can sıkıcı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri