iyi de bu bazı kağıt üstü bilgiler genel mana da doğru olsa bile
olası bir ters durum da,bunun o yazılığı şekilde işlemesi için
sizin panele bir müdahaleniz olmaması gerekiyor....
örneğin siz Dava açıp da herhangi bir şeyi öne sürdüğünüz zaman da karşı taraf
size karşı başka savunma şekilleri veya direk "kullanıcı hatası" deyip karşı hücuma geçiyor!
sonra iş "bilirkişilere" kalıyor!
size göre "belgede böyle yazıyor" kısmı pek yürümüyor!
zira karşı taraf o kadar bu konular da tecrübeli ki aklınız
şaşıyor bazı zamanlar verdikleri savunmalarda!
yani "yat çamura" taktiği,Kanunlar ise bana göre hikaye kısım
THK kanunları müşteriyi adam gibi korumuyor maalesef
beri yandan şirketlerin de Avukatları da acaip cengaver gibi
savaşıyorlar bu konular da mahkemeler de size karşı!
yani adamlar da patron da tam "kaşar" olmuşlar
++
size kendimden bir örnek;2020 yılında Grundig ile papaz oldum
(aslında benim için çok da mühim değildi ama denemek için bu yola gitmiştim)
kısaca olay "bilirkişi" ye intikal etti,ama eve kimse gelmedi bunlardan ve evrak
üstünden tam 6 kişi imzalayıp beni haksız buldular
gerekçe ise;gerekli bir belge eksikmiş,ben onu sunmamışım...
yaw bu küllüm yalnış!
bell ki herifler oradan bir açık bulmuşlar,daha doğrusu "yaratmışlar" bu açığı
ve oradan hareketle Davayı kapattılar 6 kişi de imza çaktı nokta!
örneğin o eksik belge için neden talep etmediniz?
ya da bir kişi bile eve gelmeyip bakmadı ve de sormadı...
++
netice de kullanma kılavuzun da şöyle-böyle yazıyor....
sakın bunlar güvenmeyin,orada her bir şey sizin lehinize gibi görünse de
bizim kanunların o kadar açıkları var ki iş bu herifler de onları bulmada UZMAN