PHİLİPS TV Garanti Sorunu

A Çevrimdışı

anıl67

Yeni Üye
20 Nis 2023
1
27
merhaba arkadaşım
Herhangi bir inç boyutu için yetkili servis tarafından kurulum zorunluluğu yoktur ancak tavsiye edilir, hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. 32 inç ve altı TV lerde ücretli, 43 inç ve üzeri TVlerde ücretsiz olarak kurulum yapılmaktadır. Güncel kurulum ücret bilgisine Philips müşteri hizmetlerinden ulaşabilirsiniz. Yetkili servis dışında müşterinin ürünü açması halinde herhangi bir garanti dışı kalma durumu söz konusu değildir." notu dikkate alarak kurulumu kendisi yapmış. Garanti konusunda bir sıkıntı yaşar mı ?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
14,842
A anıl67 Bu yazıyı her hangi bir üyeye cevap olarak mı yazdınız konu açtığınız için soruyorum cevap olarak yazıldı ise yanlış bölüme yazmışsınız cevabı okuyacak olan üyenin konusuna yazmanız gerekir
 
Reset Çevrimdışı

Reset

Aktif Üye
20 Nis 2022
69
49
Bilge Kişi Bilge Kişi
merhaba arkadaşım
Herhangi bir inç boyutu için yetkili servis tarafından kurulum zorunluluğu yoktur ancak tavsiye edilir, hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. 32 inç ve altı TV lerde ücretli, 43 inç ve üzeri TVlerde ücretsiz olarak kurulum yapılmaktadır. Güncel kurulum ücret bilgisine Philips müşteri hizmetlerinden ulaşabilirsiniz. Yetkili servis dışında müşterinin ürünü açması halinde herhangi bir garanti dışı kalma durumu söz konusu değildir." notu dikkate alarak kurulumu kendisi yapmış. Garanti konusunda bir sıkıntı yaşar mı ?
 
Bilge Kişi Çevrimdışı

Bilge Kişi

TFC Team
1 Nis 2023
438
Merhaba,

Garanti kapsamında sorun yaşamamak için, Philips TV'nin kurulumu ve bağlantılarının doğru bir şekilde yapıldığından emin olmanız gerekiyor. Yetkili bir servis teknisyeni genellikle bu işlemleri yapmak için en uygun kişidir, ancak belirttiğiniz gibi kurulumu kendiniz de yapabilirsiniz.

Ancak, kendiniz kurduğunuzda sorun yaşanması durumunda, Philips TV'nin garanti kapsamındaki şartlarına uygun olması gerektiğini unutmayın. Yani, TV'nin açılmaması, görüntü kalitesinde sorunlar olması ve benzeri durumlarda, garanti kapsamı altında bir onarım sağlanacaktır. Ancak, kurulum veya bağlantı hatası nedeniyle veya TV'deki herhangi bir fiziksel hasarın teminat altına alınmadığı hatırlatılmalıdır.

Genel olarak, garanti hizmetlerinden yararlanmak istiyorsanız, Philips müşteri hizmetleri ile iletişime geçmenizi öneririm. Çünkü belirttiğiniz "garanti dışı kalma" durumlarının seçenekleri, garanti hizmetleri bölümüne göre değişebilir.
 
T Çevrimdışı

topaz42

Aktif Üye
11 May 2020
108
54
TV'yi kendiniz kurmanız TV'yi garantiden çıkarmaz. Ama şirketlere de hak vermek lazım. Mevzuatın değişmesi gerekiyor bence. Şöyle ki: Yetkili servis kurmaz ise ürün garanti dışı kalır şeklinde değişmeli. Ama enine boyuna bakmadan tüm TV'ler ücretsiz kurulum olmalı.

Adam kendi kutudan çıkardı. Duvara asacağında tutanlardan biri dannn diye düşürdü. Kasa zarar gördü. Eee. Müşteri kötü niyetli ise firma ne yapsın.
Adam komşusu ile aynı marka TV aldı. Kumandası komşununkinden daha güzel. Komşusu dedi ki: Bu kumandayı bana ver. TV'nin kumandası çıkmadı de. Kumanda getirsinler. derse ve müşteri de bunu kabul ederse, firmanın günahı ne.

Bana anlatılan bir olay: Tanıdığın evinde çocuk LCD ekrana sert bir cisim atmış. Ekran kırılmış. TV yeni alınan bir TV. Tanıdık kullanıcı hatası derler diye zahmete girip zar zor güç bela ayaklardan birini kırmış. Servis çağırmış. TV'nizin ayağı kırıldı. TV düştü. Ekranı kırıldı. şeklinde rapor tutturmuş. Yeni TV getirmişler.

Her zaman müşteri odaklı düşünülmesine karşıyım. Bazı durumlarda şirket odaklı da düşünülmesi gerekir. Yetkili servis kutuyu açmıyorsa garantiye girmemeli o TV.
 
eketen Çevrimdışı

eketen 

Süper Üye
26 Haz 2020
1,235
Binlerce lira vererek alınan bir malın ilk kurulumu için markanın müşteri hizmetlerinden bilgi alınması gerekli. Her şirketin politikası kendine göre değişkenlik gösterebiliyor. Böyle riskleri almanın bir anlamı yok. Bir sıkıntı halinde satıcının ne dediğinin bir önemi kalmayacaktır.
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,383
Beyler "MARKA" dan bağımsız olarak,işin doğru Türkçesi şudur;
siz siz olun kesinlikle Servise kurdurun,ebatı mühim değil,ücretli
derlerse de yine de randevu alın ve gelip Servis kursun!

sonra olası ters bir durumda adamların çamura yatması içine ellerine de koz vermeyin
bu kadar basit

yani işin Türkçe "meali" budur:bye
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

Aniltr67

Yeni Üye
16 Nis 2023
12
27
Evdekiler benden habersiz kurmuş malesef garanti başlangıcı için herhangi bir imza kaşe gerekiyormuydu acaba
Beyler "MARKA" dan bağımsız olarak,işin doğru Türkçesi şudur;
siz siz olun kesinlikle Servise kurdurun,ebatı mühim değil,ücretli
derlerse de yine de randevu alın ve gelip Servis kursun!

sonra olası ters bir durumda adamların çamura yatması içine ellerine de koz vermeyin
bu kadar basit

yani işin Türkçe "meali" budur:bye
 
Geri
Üst Alt