Philips 55PUS8807 Panel İçi Toz ve Servisin Yalan Beyanda Bulunması

eediz Çevrimdışı

eediz 

Aktif Üye
5 Mar 2020
336
Benim de bugün kurulumunu yaptılar. Toz vs yok ama bir adet ölü pixel mevcut. Çok belli olmadığı için uğraşmayı düşünmüyorum. Öneriniz ne olur?

IMG_1788.jpg
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,730
40
Benim de bugün kurulumunu yaptılar. Toz vs yok ama bir adet ölü pixel mevcut. Çok belli olmadığı için uğraşmayı düşünmüyorum. Öneriniz ne olur?
Bu bana pek ölü piksel gibi gelmedi, başka bir şey var. Ayrıca alt tarafta da kırmızılık var.
IMG_17883fd96d00974d76dc.jpg
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,384
benim 8807 den bir önceki panelim 8505 idi onda da pixel hatası vardı seninki gibi
TPV o zaman TV yi alıp yenisini vermişti,aslında ben panel değişimi yapsınlar istemiştim
ama onlar TV yi değiştirdiler,panel değişimi yapmak benim için çok daha teknik olarak
doğru bir tercih olurdu zira paneli değişiminde bir sorun olaki çıktı o zaman TV yi değiştirme
devreye girer!
Servis tamir kısmında hatalı işlem kolay kolay yapmaz hatta fabrikadan seri üretimden
çıkan TV ye göre çok daha düzgün işlem yaparlar

zira her yeni gelen TV adeta bir "macera" olacağı için ben buna kesinlikle karşıyım,bana
göre teşhir(ama çıplak gözle gördüğüm olacak!)veya Servis/Merkezin örneğin diğer elemanların
değişimi veya panel değişimi çok daha doğru bir işlemdir!

"sıfır TV" gelmesi demek,adeta ne çıkarsa bahtına oluyor,sonra böyle uğraş dur!

Sen yine de servis yazdır ve şikayet de bulun,örneğin yaw ben bunu "monitör" gibi kullanıyorum de
ve de gözüme çok kötü batıyor filan de,salla bir şeyler yani!

"panel değişimi" çıkarsa bence kesinlikle kabul et,bu defa sana sorunsuz sıfır panel gelecektir!
"TV değişimi" çıkarsa ki büyük ihtimal böyle çıkar,zira ilk durumda bunu açıp paneli değiştirmek v.s derken
başka sıkıntılara da çıkabilir,dolayısıyla TV yi komple değiştirmek onların da işine geliyor!

ama "yeni TV"=şans

not;bu model de Cmos panel var ve bunların pixel hata verme oranı oldukça yüksek dir!
eskiden Sony ler de çok çıkardı 2005/2015 arası gibi,CMO paneller çok su koyverirdi ama SonyEurasia
ise tam su koyverirdi,millet hep olayı Mahkemeye daha sonra THH taşıyarak sorunu hallederdi!
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
benim 8807 den bir önceki panelim 8505 idi onda da pixel hatası vardı seninki gibi
TPV o zaman TV yi alıp yenisini vermişti,aslında ben panel değişimi yapsınlar istemiştim
ama onlar TV yi değiştirdiler,panel değişimi yapmak benim için çok daha teknik olarak
doğru bir tercih olurdu zira paneli değişiminde bir sorun olaki çıktı o zaman TV yi değiştirme
devreye girer!
Servis tamir kısmında hatalı işlem kolay kolay yapmaz hatta fabrikadan seri üretimden
çıkan TV ye göre çok daha düzgün işlem yaparlar

zira her yeni gelen TV adeta bir "macera" olacağı için ben buna kesinlikle karşıyım,bana
göre teşhir(ama çıplak gözle gördüğüm olacak!)veya Servis/Merkezin örneğin diğer elemanların
değişimi veya panel değişimi çok daha doğru bir işlemdir!

"sıfır TV" gelmesi demek,adeta ne çıkarsa bahtına oluyor,sonra böyle uğraş dur!

Sen yine de servis yazdır ve şikayet de bulun,örneğin yaw ben bunu "monitör" gibi kullanıyorum de
ve de gözüme çok kötü batıyor filan de,salla bir şeyler yani!

"panel değişimi" çıkarsa bence kesinlikle kabul et,bu defa sana sorunsuz sıfır panel gelecektir!
"TV değişimi" çıkarsa ki büyük ihtimal böyle çıkar,zira ilk durumda bunu açıp paneli değiştirmek v.s derken
başka sıkıntılara da çıkabilir,dolayısıyla TV yi komple değiştirmek onların da işine geliyor!

ama "yeni TV"=şans

not;bu model de Cmos panel var ve bunların pixel hata verme oranı oldukça yüksek dir!
eskiden Sony ler de çok çıkardı 2005/2015 arası gibi,CMO paneller çok su koyverirdi ama SonyEurasia
ise tam su koyverirdi,millet hep olayı Mahkemeye daha sonra THH taşıyarak sorunu hallederdi!
Onu son kullanıcıya kolay kolay anlatamıyoruz Can abi. "Kurcalanmasın." gibi bir savla düşünüyorlar ama ana mantık aslında panel sorunu olan TV' ye getirecekleri yeni panel grubunun yedek parça olarak bu konuda sorun içermemesini göz önüne almaları.

Hatta biz panel değişimini tavsiye ettiğimiz zaman kullanıcılar firmayı savunduğumuzu bile düşünüyor.

Üretimden çıkan ürün zaten son kontrolde görülmeyen bir piksel hatasına sahip ise TV yenilendikçe senin de dediğin gibi şans faktörü her TV' de yeniden ortaya çıkıyor. Ama işte...
 
albanez Çevrimdışı

albanez 

Süper Üye
19 Mar 2018
3,384
elimde son iki yıldır Philips ler var 8505/8807 olarak
ilkinde pixel hatası çıktı,Servis ise Antalya Sony ana servisidir Necmi Elektronik
hefirler bu konuda çok iyiler Sony/Philips olarak adamı aradım abi sana yeni TV
gelecek demişti,yaw kardeşim yeni TV göndermeyin bir tane panel takın geçin gidin demiştim
...abi iş çıkarma bize şimdi hem TPV kabul etti zaten... gider Vatan da sıfır KM bir tane daha alırsın
ondan da çıkarsa,ona da o zaman bakarız demişti

ancak TPV/TR açıkçası hiç güvenmediğim bana göre sıkıntılı bir firma,eskiden beri böyle bu herifler!
en kötüsü ise Sony ikinci sırada TPV var TCL ise şimdilik hepsinden berbat! bunun TV sini tavsiye
etmek vatana ihanet gibi yaw:hihi
 
eediz Çevrimdışı

eediz 

Aktif Üye
5 Mar 2020
336
albanez albanez, slowfood slowfood, açıkçası bir tane çıktı ve çok açık renklerde bile 30 cm yakınında değilsem görünmüyor. Bulutlanma yada farklı bir sorun görmedim. Yenisini gönderirlerse bir sürü uğraş verip onda da 2 tane çıkmayacağının garantisi yok. O yüzden hiç uğraşmayayım dedim. Parlaklığı , ips olmasına rağmen siyah kontrastına filan bayıldım panelin. JVC vardı 55 inç IPS panel yine. Ondan sonra siyahlar daha iyi geldi sanki VA panel gibi. Çok memnun kaldım.
 
Knight Davi0N Çevrimdışı

Knight Davi0N

Aktif Üye
16 Eki 2021
66
Arkadaşlar Tüketici Hakem Heyetim kararım henüz sonuçlanmadı. 1-2 aya sonuçlanır diye düşünüyorum. Eğer lehime karar çıksa bile 55PUS8807'nin üretimi artık sonlanmış ve neredeyse hiçbir yerde satılmıyor. Artık muadili 55PUS8808 satılıyor. O da bu TV ile neredeyse aynı yalnız bazı farklar var.

O önemli farklar şöyle ki:

Benim TV Android, 55PUS8808 ise Google TV,
Benim TV 20W ses çıkış gücünde, 5PUS8808 ise 40W ses çıkış gücünde.

Diğer özellikleri neredeyse aynı.

Ben açıkçası Google TV kullanmak istemiyorum Android TV istiyorum. TV'nin konuda açıkladığım neden haricinde her şeyinden memnunum ve konudaki nedeni de unuttum aslında gözüme de takılmıyor artık aştım o konuyu.

Karar lehime sonuçlansa dahi TV'yi değiştirtmek zorunda mıyım ya da zorla iade alırlar mı?

Diyelim ki lehime sonuçlandı ve 55PUS8808 verecekler. O TV eve gelip kurulum yapıldıktan sonra mı benim TV'yi toplayıp götürecekler? Çünkü yeni getirecekleri TV'nin de bu konudaki gibi panelden toz çıkmayacağının ya da ölü piksel veya bulutlanma olmayacağının garantisi yok. Eğer karar lehime sonuçlanır ve zorla iade veya 55PUS8808 ile değişim yaparlarsa yenisinin kurulum yapılıp sağlam olup olmadığını görmeden elimdekini toplatıp vermek istemiyorum. Bu mesajımdaki sorularla ilgili detaylı bilgiyi nasıl öğrenebilirim?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,767
Değişim durumunda yeni cihazı vermeden eski cihazı alamazlar. İade durumunda cihazı sizden teslim alıp birkaç gün içinde parayı hesabınıza havale ederler.
 
Knight Davi0N Çevrimdışı

Knight Davi0N

Aktif Üye
16 Eki 2021
66
Başvuru durumunda “Bilirkişi görüşü istendi.” yazıyor. Bu ibare 16.01.2024’de eklenmiş. Başvurumu hala iptal edebilir miyim?
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,767
Başvuru durumunda “Bilirkişi görüşü istendi.” yazıyor. Bu ibare 16.01.2024’de eklenmiş. Başvurumu hala iptal edebilir miyim?
Başvuruyu online olarak mı yaptın.?

Online olarak yaptıysan panalde başvuru iptal var mı bak. (Dava görülmeye başlandığı için iptal olacağını sanmıyorum)
 
tobacco Çevrimdışı

tobacco 

Süper Üye
5 Ara 2020
503
36
Son düzenleme:
Müşteki Çevrimdışı
22 Ara 2018
415
belki Müşteki Müşteki belki :fiskos


bunun için yazmıştım
Özür dilerim soruyu anlayamadım :)

Mevzuatta "seçimlik hak" diye geçer. Ya iade edersiniz ya da paranızı alırsınız. Seçim size ait. Veya haklı çıksanız bile hakkınızdan feragat edip "Ben bu TV'ye aşık oldum, n'ayır vermeyeceğim" de diyebilirsiniz. Zorla iade almak gibi cebri bir durum yok. Mevzuyu tam anlayamadım ama sorduğunuz sanırım tam olarak buydu :)
 
Geri
Üst Alt