benim 8807 den bir önceki panelim 8505 idi onda da pixel hatası vardı seninki gibi
TPV o zaman TV yi alıp yenisini vermişti,aslında ben panel değişimi yapsınlar istemiştim
ama onlar TV yi değiştirdiler,panel değişimi yapmak benim için çok daha teknik olarak
doğru bir tercih olurdu zira paneli değişiminde bir sorun olaki çıktı o zaman TV yi değiştirme
devreye girer!
Servis tamir kısmında hatalı işlem kolay kolay yapmaz hatta fabrikadan seri üretimden
çıkan TV ye göre çok daha düzgün işlem yaparlar
zira her yeni gelen TV adeta bir "macera" olacağı için ben buna kesinlikle karşıyım,bana
göre teşhir(ama çıplak gözle gördüğüm olacak!)veya Servis/Merkezin örneğin diğer elemanların
değişimi veya panel değişimi çok daha doğru bir işlemdir!
"sıfır TV" gelmesi demek,adeta ne çıkarsa bahtına oluyor,sonra böyle uğraş dur!
Sen yine de servis yazdır ve şikayet de bulun,örneğin yaw ben bunu "monitör" gibi kullanıyorum de
ve de gözüme çok kötü batıyor filan de,salla bir şeyler yani!
"panel değişimi" çıkarsa bence kesinlikle kabul et,bu defa sana sorunsuz sıfır panel gelecektir!
"TV değişimi" çıkarsa ki büyük ihtimal böyle çıkar,zira ilk durumda bunu açıp paneli değiştirmek v.s derken
başka sıkıntılara da çıkabilir,dolayısıyla TV yi komple değiştirmek onların da işine geliyor!
ama "yeni TV"=şans
not;bu model de Cmos panel var ve bunların pixel hata verme oranı oldukça yüksek dir!
eskiden Sony ler de çok çıkardı 2005/2015 arası gibi,CMO paneller çok su koyverirdi ama SonyEurasia
ise tam su koyverirdi,millet hep olayı Mahkemeye daha sonra THH taşıyarak sorunu hallederdi!