I
Çevrimdışı
ismailoffline
Yeni Üye
- 4 Eyl 2024
- 5
- 22
Nasıl ya Tüketici hakem heyeti seni haksız mı çıkardı ciddi misin?
Çok geçmiş olsun hocam, şimdi ben uygulama üzerinden satın aldığım için açsam kaybeder miyim ki? şüphelendim.evet aynen öyle üst mahkemekeye gitsem davayı kaybettiğimde avukatlık ücretini mahkeme masraflarını geri alıyor kazanamadığımda araştır
1 yıl sonundaBugün gelen,philips tarafından bugün yayınlanan güncelleme ile sorun-sanırım-çözüldü. Çünkü şimdilik parazit kalmadı. Maç esnasında da denemek gerek.
Maalesef öyle. Belki de daha fazlası vardır. Herkesin emeğine sağlık. Cimere yazanların, youtube'a kayıt koyanların, firmaları(televizyon üreticisi ve program yapımcısını) arayarak sıkıntıları dile getirenlerin, emeğine sağlık.1 yıl sonunda
Yeni bir yazılım yapmaları lazım, bir ara yaparlar umarım
Sorun bariz yazılımsal, harici android box ile denemek lazım, merak ettim.
"Demiştim " demiyorum, ama olması gerekendi aslında,yazılım işinin azıcık kenarında olduğum için ecnebinin verdiği ne varsa onu veriyorlar maalesef, oturup kendimiz derleyelim demezler ,bunu tüm tv üreticileri için ve uydu alıcısı üreticileri için yazıyorumBugün gelen,philips tarafından bugün yayınlanan güncelleme ile sorun-sanırım-çözüldü. Çünkü şimdilik parazit kalmadı. Maç esnasında da denemek gerek.
Yeni yazılım gelir mutlakaMerhaba, philips tvler için yazılım güncellemesi yaptım karıncalanma ve donma sorunu çözüldü ama yeni bir sorun ortaya çıktı.Anlık 2-3 saniye aralıklar ile baklava desenli bir ekran geliyor.Sorunun ekran görüntüleri;