Onvo Ov50f900 TV Ekran Sorunu İçin Lütfen Yardım

teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Aslında tv tavsiye ederken de risk alıyoruz Alo abi. Düşünsene bazı kullanıcılara Samsung QN90B veya LG G2 öneriyoruz mesela, 40-50.000 TL'lik televizyon bunlar. Böyle sorunlar bütün markalarda oluyor açıkçası ama ucuz cihazlarda daha çok oluyor bu da bir gerçek.
Bu gün fısfıslı mob alayım dedim hanıma,gittim gezdim ,110 Tlye de var,240 tlye de.110 lukun plastiğini görsen :kiskis Gerçi almadım hanım istemedi,alma dedi,ama alsaydım 240 alırdım,ve almak isteyene de tavsiye ederdim gönül rahatlığı ile.Burada da tv biri samsung diğeri konko ise elbette samsung tavsiyesi verilir :ok
 
E Çevrimdışı

ekrmerdm

Yeni Üye
28 Nis 2022
11
50
Öncelikle, Adem abi forumdan ayrıldı, bizimle birlikte değil artık. O nedenle kendisi cevap veremeyecektir.

Tamirle uğraşan ustalarımız konuyu gördüğünde düşüncelerini paylaşır fakat teşhisi koysalar bile size faydası olmayacak. Diyelim ki T-Con kart arızası veya ana kart arızası dediler. Siz kendiniz müdahale edebilecek misiniz ? Elinizden gelse bile sizin müdahaleniz cihazı garanti kapsamından çıkaracaktır. Sizin yolunuz mecburen Onvo Müşteri Hizmetleri'ne çıkıyor.

Sorun bana her ne kadar donanımsal gibi gelse de isterseniz tv'yi sıfırlamayı veya fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyin.

Ekran arızası her zaman olmuyor demişsiniz. Kablodan kaynaklanabilir mi ? TV harici kutuya mı bağlı yoksa kendi dahili uydusunu mu kullanıyorsunuz ? Soğuk lehimden bile kaynaklanabilir.
Çok teşekkürler ilginize. Adem Bey çok donanımlı bir insan ama bu işlerde biraz daha bize yardımcı olsun lütfen. Onvo yu Türkiye'ye tanıtan insan olarak problemlerin çözümü konusunda da Onvo ya hem tavsiyelerde bulunabilir hem de baskı oluşturabilir. Yoksa bu gibi Karaköy de Yüksek Kaldırım Caddesinin eski çiçoz satıcı kafasından kurtulamamış bu tür firmalara biz daha çok kurban veririz. Firma olmanın çok satış yapmaktan ziyade iyi bir kurumsallıktan yani aslında ahlaklı olmaktan geçtiğini anlasınlar artık.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Çok teşekkürler ilginize. Adem Bey çok donanımlı bir insan ama bu işlerde biraz daha bize yardımcı olsun lütfen. Onvo yu Türkiye'ye tanıtan insan olarak problemlerin çözümü konusunda da Onvo ya hem tavsiyelerde bulunabilir hem de baskı oluşturabilir. Yoksa bu gibi Karaköy de Yüksek Kaldırım Caddesinin eski çiçoz satıcı kafasından kurtulamamış bu tür firmalara biz daha çok kurban veririz. Firma olmanın çok satış yapmaktan ziyade iyi bir kurumsallıktan yani aslında ahlaklı olmaktan geçtiğini anlasınlar artık.
Adem burada değil artık ayrıldı forumdan ,ama ademin youtube kanalından yardım isteyebilirsin :ok
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Çok teşekkürler ilginize. Adem Bey çok donanımlı bir insan ama bu işlerde biraz daha bize yardımcı olsun lütfen. Onvo yu Türkiye'ye tanıtan insan olarak problemlerin çözümü konusunda da Onvo ya hem tavsiyelerde bulunabilir hem de baskı oluşturabilir. Yoksa bu gibi Karaköy de Yüksek Kaldırım Caddesinin eski çiçoz satıcı kafasından kurtulamamış bu tür firmalara biz daha çok kurban veririz. Firma olmanın çok satış yapmaktan ziyade iyi bir kurumsallıktan yani aslında ahlaklı olmaktan geçtiğini anlasınlar artık.
Yani ademin bizim forum ile alakası kalmadı artık :ok
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,657
40
Çok teşekkürler ilginize. Adem Bey çok donanımlı bir insan ama bu işlerde biraz daha bize yardımcı olsun lütfen. Onvo yu Türkiye'ye tanıtan insan olarak problemlerin çözümü konusunda da Onvo ya hem tavsiyelerde bulunabilir hem de baskı oluşturabilir. Yoksa bu gibi Karaköy de Yüksek Kaldırım Caddesinin eski çiçoz satıcı kafasından kurtulamamış bu tür firmalara biz daha çok kurban veririz. Firma olmanın çok satış yapmaktan ziyade iyi bir kurumsallıktan yani aslında ahlaklı olmaktan geçtiğini anlasınlar artık.
Rica ederim, keşke yardımcı olabilseydik.

Özellikle kullanıcı Onvo istemediği sürece biz bu markayı önermiyoruz. Umarım Adem abi size yardımcı olur.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Bel ki de o da Onvo dan illallah etmiştir. Buradaki servisi hergün onvoya lanet ediyor düşünün artık. Neyse ben yine de bilgilenmek adına bu arızayla ilgili bilgisi olanlardan cevap bekleyeceğim. Ve tabiki de hakkımı sonuna kadar arayacağım.
Üstadlar gereken cevapları sizlerle paylaşmışlar. Öncelikle günümüzde Samurai Unforgotten üstadın ve Sayın teraspy teraspy Emmi' nin de paylaştığı gibi bir markayla duygusal bağ kurmak yanlıştır. Bundan dolayı bizler, teknik özelliklerini inceleyip, kullanıcı yorumları ile harmanlayıp, kendi deneyimlerimizi üzerine katıp ve mümkün olduğu kadar "Tavsiye ne olursa olsun, Tercih kullanıcınındır." düsturuyla hareket ederek tavsiyede bulunuyoruz. Bazen duygusal! kaygılar nedeniyle tercih edilen tavsiyeler daha sonra hepimize sıkıntı yaratabilir. O yüzden tercihlerinizi yaparken her şeyin öncesinde "Ucuz ama bu kadar da mı ucuz" sorusunu sormadan, "Her halükarda alınır." sözlerini irdeleyerek, Tavsiye kelimesinin asıl anlamının dışına çıkarak alış veriş yapmamalıyız. Son not olarak panel değişimi konusunda kesinlikle değişmiş ya da değişmemiş sözünü biz söyleyemeyiz. Ancak şöyle bir durum vardır servis tecrübemizle sabit olan bir parça değişikliği yapılırsa o değişiklikle ilgili eski ve yeni parçanın parça kodları o seri numarasına işlenir. En azından kurumsal firmalardaki bizim çalıştığımız işleyiş böyledir. Ancak bu prosedür hak arama noktasında yasal olarak bilgi talep edilmeden kullanıcı ile paylaşılmaz. O yüzden hakkınızı tabii ki arayın ve bizleri de süreçle ilgili bilgilendirmeye devam edin ki elimizden gelen noktalarda sizlerle bilgi paylaşımı yapıp yardımcı olabilelim.
 
Son düzenleme:
E Çevrimdışı

ekrmerdm

Yeni Üye
28 Nis 2022
11
50
Üstadlar gereken cevapları sizlerle paylaşmışlar. Öncelikle günümüzde Samurai Unforgotten üstadın ve Sayın teraspy teraspy Emmi' nin de paylaştığı gibi bir markayla duygusal bağ kurmak yanlıştır. Bundan dolayı bizler, teknik özelliklerini inceleyip, kullanıcı yorumları ile harmanlayıp, kendi deneyimlerimizi üzerine katıp ve mümkün olduğu kadar "Tavsiye ne olursa olsun, Tercih kullanıcınındır." düsturuyla hareket ederek tavsiyede bulunuyoruz. Bazen duygusal! kaygılar nedeniyle tercih edilen tavsiyeler daha sonra hepimize sıkıntı yaratabilir. O yüzden tercihlerinizi yaparken her şeyin öncesinde "Ucuz ama bu kadar da mı ucuz" sorusunu sormadan, "Her halükarda alınır." sözlerini irdeleyerek, Tavsiye kelimesinin asıl anlamının dışına çıkarak alış veriş yapmamalıyız. Son not olarak panel değişimi konusunda kesinlikle değişmiş ya da değişmemiş sözünü biz söyleyemeyiz. Ancak şöyle bir durum vardır servis tecrübemizle sabit olan bir parça değişikliği yapılırsa o değişiklikle ilgili eski ve yeni parçanın parça kodları o seri numarasına işlenir. En azından kurumsal firmalardaki bizim çalıştığımız işleyiş böyledir. Ancak bu prosedür hak arama noktasında yasal olarak bilgi talep edilmeden kullanıcı ile paylaşılmaz. O yüzden hakkınızı tabii ki arayın ve bizleri de süreçle ilgili bilgilendirmeye devam edin ki elimizden gelen noktalarda sizlerle bilgi paylaşımı yapıp yardımcı olabilelim.
"servis tecrübemizle sabit olan bir parça değişikliği yapılırsa o değişiklikle ilgili eski ve yeni parçanın parça kodları o seri numarasına işlenir" bu kodların işlenmesi dediğiniz sadece kayıt altına alınması mı demek yoksa fiziksel olarak da değişen parçanın üzerine yapıştırılması mı söz konusu? İnanın bu çok önemli bir konu. Servis bu kodları bana belirtmekten imtina ettiğinde THH'leri bu bilgiyi benim adıma sorar mı? Özellikle thh lere bunu hatırlatmalı mıyım?
 
Geri
Üst Alt