Onvo Ov50f900 TV Ekran Sorunu İçin Lütfen Yardım

E Çevrimdışı

ekrmerdm

Yeni Üye
28 Nis 2022
11
49
Merhaba.
Yaklaşık 6 ay önce Onvonun Ov50f900 model Televizyonunu aldım. Geçen ay, fotoğraflarda göstermeye çalıştığım, ekran arızası sorunu sebebiyle şehrimdeki Onvo Yetkili Servis aracılığıyla Tv yi Onvo merkeze gönderdik. Tam 1 ay tv nin gelmesini bekledik. Nihayetinde 29.03.2023 de gönderdiğimiz tv 27.04.2023 de panel değişti denilerek bize teslim edildi. 05.05.2023 tarihinde aynı arıza maalesef tekrar etti. Ekranın değiştiği konusunda emin değilim. Onvoya bu ekranın değiştirildiğine dair beni ikna edin diyorum ama böyle bir imkan yok. Servis tamir formunda panel değişti diyor ama inanmıyorum çünkü ekranın sol altında beyaz ekranda fark edilebilen ilk aldığımda da var olan yuvarlak hemen hemen 3-4 cm çapında (1 tl den daha büyük) isli (füme) renk aynen duruyor.
Bu arızanın ne olduğu hakkında bilgisi tecrübesi olanlar lütfen yardımcı olur musunuz? Özellikle Adem Bey lütfen yardımlarınızı bekliyorum. İlginiz için şimdiden teşekkür ederim
Not: Bu ekran arızası her zaman olmuyor. Geceden sabaha standby modunda bekleyip kumanda ile açtığımda ekran direkt bu hal alıyor. Sonra fişi çıkartıp tekrar takınca veya bir kaç kez aç kapa yapınca düzeliyor.

IMG_20230505_172556.jpg


IMG_20230508_2212183.jpg

IMG_20230328_151910_HDR.jpg


IMG_20230508_220545.jpg
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
Bu arızanın T-CON kart ya da lvds kablodan kaynaklanabileceğini düşünüyorum. Eğer bunlardan kaynaklanıyor ise panel değişikliğine zaten gerek yoktur. Ancak görselleriyle birlikte firmaya tekrar arıza bildirimi yapılması gerekir.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Onvo atmaca elektronik sunny üretimi ürünleri almayın.
İmkan varsa iade edin para iadesi isteyin gerçekten sorunlu firma.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
İade nasıl olacak Onvo bu konuda olumlu yaklaşım göstermez diye düşünüyorum
Tekrar servis çağırın değişim talep edin olumsuz cevap gelirse.
THH'ye şikayet edin ayıplı ürün olduğunu firmanın yardımcı olmadığını ürünü iade etmek istediğinizi ürün bedelinin iadesini talep ediyorum gibi şikayet yazın.
Thh yolu ile iade edebilirsiniz .
 
E Çevrimdışı

ekrmerdm

Yeni Üye
28 Nis 2022
11
49
Bu arızanın T-CON kart ya da lvds kablodan kaynaklanabileceğini düşünüyorum. Eğer bunlardan kaynaklanıyor ise panel değişikliğine zaten gerek yoktur. Ancak görselleriyle birlikte firmaya tekrar arıza bildirimi yapılması gerekir.
Bilemiyorum...tv 1 ay kaldı onvo da. bu arızanın neden kaynaklandığını kendileri bilmez mi? Yoksa benim de düşündüğüm gibi ekranı da değişmeden boşuna 1 ay bekletip gönderdiler mi? Hiç yapıcı bi firma değil bence. Tv 1 ay istanbulda kalıyor kullanım için emaneten tv verin öyleyse diyorum öyle bi imkanımız yok deyip başlarından savıyorlar. 10 dakika telefonda görüştüm pat telefon kesildi ne arayan var ne soran. Laçka bir firma

Tekrar servis çağırın değişim talep edin olumsuz cevap gelirse.
THH'ye şikayet edin ayıplı ürün olduğunu firmanın yardımcı olmadığını ürünü iade etmek istediğinizi ürün bedelinin iadesini talep ediyorum gibi şikayet yazın.
Thh yolu ile iade edebilirsiniz .
ben tv yi 6 ay önce 6200 e aldım. bu dediğiniz süreç de bi kaç ay sürse bu zamanda 6200 lirayı aldığımda ne kıymeti olacak. normal bi tv 10-12 den başlıyor
 
Son düzenleme:
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,342
39
Bilemiyorum...tv 1 ay kaldı onvo da. bu arızanın neden kaynaklandığını kendileri bilmez mi? Yoksa benim de düşündüğüm gibi ekranı da değişmeden boşuna 1 ay bekletip gönderdiler mi? Hiç yapıcı bi firma değil bence. Tv 1 ay istanbulda kalıyor kullanım için emaneten tv verin öyleyse diyorum öyle bi imkanımız yok deyip başlarından savıyorlar. 10 dakika telefonda görüştüm pat telefon kesildi ne arayan var ne soran. Laçka bir firma


ben tv yi 6 ay önce 6200 e aldım. bu dediğiniz süreç de bi kaç ay sürse bu zamanda 6200 lirayı aldığımda ne kıymeti olacak. normal bi tv 10-12 den başlıyor
İşte bu nedenle biz kolay kolay Onvo tavsiye etmiyoruz. Yerli üreticilerden Vestel'i tercih etmeniz daha iyi olur.

Arızanın neden kaynaklandığını bilmemeleri gibi bir durum olamaz, umursamıyorlar. Yaşadığınız arızanın sebebini söyleyebilen biri çıksa bile size yararı olacağını düşünmüyorum. Cihazın garanti kapsamında tamir edilmesi veya değiştirilmesi gerekiyor. Yardımcı olmuyorlarsa Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun.
 
E Çevrimdışı

ekrmerdm

Yeni Üye
28 Nis 2022
11
49
İşte bu nedenle biz kolay kolay Onvo tavsiye etmiyoruz. Yerli üreticilerden Vestel'i tercih etmeniz daha iyi olur.

Arızanın neden kaynaklandığını bilmemeleri gibi bir durum olamaz, umursamıyorlar. Yaşadığınız arızanın sebebini söyleyebilen biri çıksa bile size yararı olacağını düşünmüyorum. Cihazın garanti kapsamında tamir edilmesi veya değiştirilmesi gerekiyor. Yardımcı olmuyorlarsa Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun.
yani değişti dedikleri panel yalan
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,342
64
Bilemiyorum...tv 1 ay kaldı onvo da. bu arızanın neden kaynaklandığını kendileri bilmez mi? Yoksa benim de düşündüğüm gibi ekranı da değişmeden boşuna 1 ay bekletip gönderdiler mi? Hiç yapıcı bi firma değil bence. Tv 1 ay istanbulda kalıyor kullanım için emaneten tv verin öyleyse diyorum öyle bi imkanımız yok deyip başlarından savıyorlar. 10 dakika telefonda görüştüm pat telefon kesildi ne arayan var ne soran. Laçka bir firma


ben tv yi 6 ay önce 6200 e aldım. bu dediğiniz süreç de bi kaç ay sürse bu zamanda 6200 lirayı aldığımda ne kıymeti olacak. normal bi tv 10-12 den başlıyor
A101 güzel toshibalar getiriyor,çok da pahalı değiller en fazla 8000 civarı,bir çok arkadaşıma aldırdım 32'' ten tut 50'' kadar,hepsi de memnunlar :ok
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,342
39
yani değişti dedikleri panel yalan
Kendi ürettiğiniz bir malın arızasını bulamamanız gibi bir durum söz konusu olur mu sizce ? En kötü durumda tamir edilemiyor deyip yerine yenisini verirsiniz.
Müşteri hizmetleri ile iletişime geçip direkt cihazın yenisini isteyin. Olmuyor derlerse THH'ye başvurun veya para iadesi isteyin.
 
E Çevrimdışı

ekrmerdm

Yeni Üye
28 Nis 2022
11
49
A101 güzel toshibalar getiriyor,çok da pahalı değiller en fazla 8000 civarı,bir çok arkadaşıma aldırdım 32'' ten tut 50'' kadar,hepsi de memnunlar :ok
bakın ben bu televizyonu bu forumda tanıdım ayrıca youtube videolarında da çok çok iyi anlatılınca almakta hiç tereddüt etmedim. Hatta ilk aldığımda ekran görüntüsü beni çok şaşırttı çok iyi bi görüntüsü vardı. şimdi bakıyorum sznki o ekran uçmuş gitmiş psikolojik mi bilmiyorum. şikayetvar da 4 binin üzerinde şikayeti olan bir marka Onvo. Bilemiyorum ne yapacağımı. Servis gerçekten çok kötü
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,342
39
bakın ben bu televizyonu bu forumda tanıdım ayrıca youtube videolarında da çok çok iyi anlatılınca almakta hiç tereddüt etmedim. Hatta ilk aldığımda ekran görüntüsü beni çok şaşırttı çok iyi bi görüntüsü vardı. şimdi bakıyorum sznki o ekran uçmuş gitmiş psikolojik mi bilmiyorum. şikayetvar da 4 binin üzerinde şikayeti olan bir marka Onvo. Bilemiyorum ne yapacağımı. Servis gerçekten çok kötü
Öncelikle, Adem abi forumdan ayrıldı, bizimle birlikte değil artık. O nedenle kendisi cevap veremeyecektir.

Tamirle uğraşan ustalarımız konuyu gördüğünde düşüncelerini paylaşır fakat teşhisi koysalar bile size faydası olmayacak. Diyelim ki T-Con kart arızası veya ana kart arızası dediler. Siz kendiniz müdahale edebilecek misiniz ? Elinizden gelse bile sizin müdahaleniz cihazı garanti kapsamından çıkaracaktır. Sizin yolunuz mecburen Onvo Müşteri Hizmetleri'ne çıkıyor.

Sorun bana her ne kadar donanımsal gibi gelse de isterseniz tv'yi sıfırlamayı veya fabrika ayarlarına döndürmeyi deneyin.

Ekran arızası her zaman olmuyor demişsiniz. Kablodan kaynaklanabilir mi ? TV harici kutuya mı bağlı yoksa kendi dahili uydusunu mu kullanıyorsunuz ? Soğuk lehimden bile kaynaklanabilir.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,342
64
bakın ben bu televizyonu bu forumda tanıdım ayrıca youtube videolarında da çok çok iyi anlatılınca almakta hiç tereddüt etmedim. Hatta ilk aldığımda ekran görüntüsü beni çok şaşırttı çok iyi bi görüntüsü vardı. şimdi bakıyorum sznki o ekran uçmuş gitmiş psikolojik mi bilmiyorum. şikayetvar da 4 binin üzerinde şikayeti olan bir marka Onvo. Bilemiyorum ne yapacağımı. Servis gerçekten çok kötü
Evet bu tv burada vardı ve tanıtıldı doğru senin gibi bir çok kişi de aldı.Ben o zamanlar dahi "bu tvyi almam" diyordum,gerek düz linux olanları gerekse android olanları,hatta bunu tvyi tanıtan sevgili ademin 2-3 yıl önce yapılan canlı youtube yayınında da bizzat söylemiştim ,halen de söylüyorum "ben almam ama alana da alma demem" diye :)Ancak şunu tüm kalbimle yazıyorum,büyük AVM lerde bu tvleri almak için bakanlara da "bunun yerine bunu alın" diyorum,bu konuda hanım da çok kızıyor" bir gün dayak yiyeceksin" diyor mesela.Ama alıp da memnun olanlar da yok değil,mesela benim bacanağın oğlu çok memnun tvden,ben de ona" hele bozulsun sonra gel konuşalım" diyorum.Unutmadan sanki bu forumda da "bu tvyi almayın" diye de yazmıştım bir çok kere.Neyse olan olmuş artık,tv panelinde sıkıntı var ,belli.Eğer tvnin garantisi bitmedi ise tekrar servis iste ,veya doğrudan THH başvur.Bu arada işte bu yüzden tv veya başka bir cihazın tavsiyesini vermiyorum
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,342
39
Evet bu tv burada vardı ve tanıtıldı doğru senin gibi bir çok kişi de aldı.Ben o zamanlar dahi "bu tvyi almam" diyordum,gerek düz linux olanları gerekse android olanları,hatta bunu tvyi tanıtan sevgili ademin 2-3 yıl önce yapılan canlı youtube yayınında da bizzat söylemiştim ,halen de söylüyorum "ben almam ama alana da alma demem" diye :)Ancak şunu tüm kalbimle yazıyorum,büyük AVM lerde bu tvleri almak için bakanlara da "bunun yerine bunu alın" diyorum,bu konuda hanım da çok kızıyor" bir gün dayak yiyeceksin" diyor mesela.Ama alıp da memnun olanlar da yok değil,mesela benim bacanağın oğlu çok memnun tvden,ben de ona" hele bozulsun sonra gel konuşalım" diyorum.Unutmadan sanki bu forumda da "bu tvyi almayın" diye de yazmıştım bir çok kere.Neyse olan olmuş artık,tv panelinde sıkıntı var ,belli.Eğer tvnin garantisi bitmedi ise tekrar servis iste ,veya doğrudan THH başvur.Bu arada işte bu yüzden tv veya başka bir cihazın tavsiyesini vermiyorum
Aslında tv tavsiye ederken de risk alıyoruz Alo abi. Düşünsene bazı kullanıcılara Samsung QN90B veya LG G2 öneriyoruz mesela, 40-50.000 TL'lik televizyon bunlar. Böyle sorunlar bütün markalarda oluyor açıkçası ama ucuz cihazlarda daha çok oluyor bu da bir gerçek.
 
Geri
Üst Alt