Evet hocam ille tv servisi gelecek Bi sürü para alıp gidecek mantık bu daha 1 ay olmadı alalı yazık günahFirmadan yazılım desteği istedik ancak olası yaşanabilecek sorunları gerekçe gösterip yazılım paylaşmak istemediler ne yazık ki.
Büyük ihtimalle kullanıcının yazılım atamayabileceğini düşünüyorlardır ,lahavleeeeFirmadan yazılım desteği istedik ancak olası yaşanabilecek sorunları gerekçe gösterip yazılım paylaşmak istemediler ne yazık ki.
Alo abi aslında sorun, çalışan ürünlerinde MERAKTAN dolayı kurcalamalar yapıp sonra da tv çökünce ''kendiliğindne bozuldu'' diyerek ücretsiz hizmet almak isteyenlerin sayısal çokluğundan kaynaklanıyor.Büyük ihtimalle kullanıcının yazılım atamayabileceğini düşünüyorlardır ,lahavleeee
Haklısın ,bana dahi demişlerdi ,unutmuşumAlo abi aslında sorun, çalışan ürünlerinde MERAKTAN dolayı kurcalamalar yapıp sonra da tv çökünce ''kendiliğindne bozuldu'' diyerek ücretsiz hizmet almak isteyenlerin sayısal çokluğundan kaynaklanıyor.
Zamanında Vestel yazılımlarında DH de neler çektik biz de biliyorsun.
Yazılım paylaştığımız vatandaş gelip bizi de suçlamadı mı yıllarca? Biz yazılım payaşmak dışında ne yaptık ki? Adam MB9X e hatalı yazılımı yükleyince anakart cort, sonra suçlu biz.
aynen hocam müşteri hizmetlerini aradım ben size yakın yetkili servisin numarasını atıyorum dedi yazılım verme gibi bir durum yok ama tv normale dönsün rootlayıp imajını alıyorum direkt kendini ne zannediyorlar ki bunlar hem ürünün ayıplı hem destek vermiyosun olacak işmi bir elektrik kesildi geldi diye tv bootloopmu olur
Var da her TV'de farklı. Elinden gelse TV'nin hiçbir özelliğini söylemeyecek olan ONVO, sizce söyler mi giriş yöntemini ?Gençler,bu tv'lerde kurtarma moduna girme olayı yok mu,cep telefonları gibi, hani ses+ ses- vesaire
Eğer kullanan kişi benim gibi meraklıysa ,"kendisi bulur" diye düşünmüştüm sevgili NBKproVar da her TV'de farklı. Elinden gelse TV'nin hiçbir özelliğini söylemeyecek olan ONVO, sizce söyler mi giriş yöntemini ?