Söz konusu yazılımı ben değil By_Trol Ustamız paylaştı. Ayrıca başka TV' ye ait görselle yazılım istediğiniz bilgisini ben altına ekledim. TV' nin markası nedir?
By_Trol ustamızın veciz sözünü burada da paylaşayım;
Regal TV' ye Vestel TV görselini kopyalayıp yazılım isterseniz, titanium arayüzlü TV' ye Carbon arayüzlü yazılımı yüklemiş olursunuz. Mevcut yazılım bu anakartın Netflix çalıştıran en stabil sürümüdür. Diğer konulardan gördüğüm kadarıyla eğer marketteki sertifika hatasıyla ilgili yazılım yüklemeye çalışıyorsanız, o konularda da diğer üyelerimizin açıkladığı gibi servisin sertifika bilgisi servis sahibi tarafından güncellenir. O yüzden yazılımı değiştirmenizle bir çözüme ulaşamazsınız. Farklı zamanlarda denemeye devam edin.slowfood Üstat bize verdiği bilgilere göre yazılım yetkisi verildi yanlış bilgi yanlış yazılım doğru bilgi doğru yazılım biz yardımımızı yaptık gerisi üyenin kendi sorunu
hocam markete giremez oldum ne sunarısınızBy_Trol ustamızın veciz sözünü burada da paylaşayım;
Regal TV' ye Vestel TV görselini kopyalayıp yazılım isterseniz, titanium arayüzlü TV' ye Carbon arayüzlü yazılımı yüklemiş olursunuz. Mevcut yazılım bu anakartın Netflix çalıştıran en stabil sürümüdür. Diğer konulardan gördüğüm kadarıyla eğer marketteki sertifika hatasıyla ilgili yazılım yüklemeye çalışıyorsanız, o konularda da diğer üyelerimizin açıkladığı gibi servisin sertifika bilgisi servis sahibi tarafından güncellenir. O yüzden yazılımı değiştirmenizle bir çözüme ulaşamazsınız. Farklı zamanlarda denemeye devam edin.
hocam markete giremez oldum ne sunarısınız
Markete girememenizle ilgili birden fazla kullanıcımızda benzer problemler bildirildi. Siz de yazıştınız. Sorunun çözümü Vestel merkez tarafından sunulacak, şimdilik o konuyla ilgili bir gelişme yok. Ama tahminim bir iki gün içerisinde bilgi işlem departmanları sertifika problemini çözerler. Siz TV' ye bir Menu > Kurulum > İlk kurulum seçeneği ile temiz bir kurulum yapın. Daha sonra farklı zamanlarda markete girmeyi deneyin.hocam markete giremez oldum ne sunarısınız
bu şeklide kaldı bu günde ne sunarsınız acaba
Aynı değişmedi sistemMarkete girememenizle ilgili birden fazla kullanıcımızda benzer problemler bildirildi. Siz de yazıştınız. Sorunun çözümü Vestel merkez tarafından sunulacak, şimdilik o konuyla ilgili bir gelişme yok. Ama tahminim bir iki gün içerisinde bilgi işlem departmanları sertifika problemini çözerler. Siz TV' ye bir Menu > Kurulum > İlk kurulum seçeneği ile temiz bir kurulum yapın. Daha sonra farklı zamanlarda markete girmeyi deneyin.
Teşekkürler cevabınız için ama uygulama mağazasına da giremediğimi farkettim Yeni kurulum yaptım birşey değişmedi hbbtv yi kapatmak için ayarlarda hbbtv görünmüyor mağazaya girmeye çalıştığımda da bu uyarıyı veriyor.Birde YouTube en yüksek 720p açıyor tv 4K olmasına rağmen bunun sebebi nedir acaba?MB120 görece eski bir anakarttır. Mevcut donanım özellikleriyle güncelleme sonrası olağanüstü ekstra bir avantaj sağlamayacaktır. Bildiğiniz gibi android tabanlı olmadığı için de disney plus, amazon prime gibi servisler artık güncelleme, ekleme programı kapsamında değildir. Bizim tavsiyemiz şu an bir problem yoksa yazılım güncellemesi yapmamanız. Söz konusu servisleri kullanmak için harici bir medya oynatıcı temin etmeniz çok daha sağlıklı olacaktır.
Teşekkürler cevabınız için ama uygulama mağazasına da giremediğimi farkettim Yeni kurulum yaptım birşey değişmedi hbbtv yi kapatmak için ayarlarda hbbtv görünmüyor mağazaya girmeye çalıştığımda da bu uyarıyı veriyor.Birde YouTube en yüksek 720p açıyor tv 4K olmasına rağmen bunun sebebi nedir acaba?
Youtube ile ilgili youtube (google) tarafında gerek çözünürlük gerek reklamlarla ilgili genel bir premium yönlendirmesi çalışması mevcut. Problem onunla ilgili olabilir ancak net bilgi değildir. Farklı bir bilgi olması halinde By_Trol ustamızdan yardım alabiliriz.Markete girememenizle ilgili birden fazla kullanıcımızda benzer problemler bildirildi. Siz de yazıştınız. Sorunun çözümü Vestel merkez tarafından sunulacak, şimdilik o konuyla ilgili bir gelişme yok. Ama tahminim bir iki gün içerisinde bilgi işlem departmanları sertifika problemini çözerler. Siz TV' ye bir Menu > Kurulum > İlk kurulum seçeneği ile temiz bir kurulum yapın. Daha sonra farklı zamanlarda markete girmeyi deneyin.
hocam mağazaaya gireyim ssiptv çalışsın sorun olmazsa regal tvm için yazılım titaniumu hangisini önerisinizBy_Trol ustamızın veciz sözünü burada da paylaşayım;
Regal TV' ye Vestel TV görselini kopyalayıp yazılım isterseniz, titanium arayüzlü TV' ye Carbon arayüzlü yazılımı yüklemiş olursunuz. Mevcut yazılım bu anakartın Netflix çalıştıran en stabil sürümüdür. Diğer konulardan gördüğüm kadarıyla eğer marketteki sertifika hatasıyla ilgili yazılım yüklemeye çalışıyorsanız, o konularda da diğer üyelerimizin açıkladığı gibi servisin sertifika bilgisi servis sahibi tarafından güncellenir. O yüzden yazılımı değiştirmenizle bir çözüme ulaşamazsınız. Farklı zamanlarda denemeye devam edin.
Mesajımı tekrar ediyorum. problem TV' nizin yazılımıyla ilgili değil. Vestel tarafında sertifika hatasından dolayı giriş yapamıyorsunuz. Dolayısıyla beklemekten başka yapabileceğiniz birşey yok. Sunucuda sertifika güncellemesi tamamlandığında servislere erişebileceksiniz.hocam mağazaaya gireyim ssiptv çalışsın sorun olmazsa regal tvm için yazılım titaniumu hangisini önerisiniz
mağazaya giremiyorum tavsiyeniz nedir hocam kurulum yaptım dediğiniz gibi yine giremiyorum
bir önceki yazılıma dönebiliyormuyuz hocamMesajımı tekrar ediyorum. problem TV' nizin yazılımıyla ilgili değil. Vestel tarafında sertifika hatasından dolayı giriş yapamıyorsunuz. Dolayısıyla beklemekten başka yapabileceğiniz birşey yok. Sunucuda sertifika güncellemesi tamamlandığında servislere erişebileceksiniz.
Hangi yazılım?bir önceki yazılıma dönebiliyormuyuz hocam
Mevcut önce görünen sürüm 2.45.12.0 olarak görünüyor. İsterseniz bu yazılımı paylaşabilirim. Ancak mevcut probleme çözüm olmayacağını daha önce açıkladım.
bu versyonun bir öncekine