Sota
Root
- 6 Mar 2016
- 16,610
Beğen tuşunda öpücük olsa öpecektim valla , ne güzel yazdın hocam ? ??
Beğen tuşunda öpücük olsa öpecektim valla , ne güzel yazdın hocam ? ??
merhaba . teşekkürler uyarı için halk dili heyecanlı anlatım diyelim .
kusura bakmayın . ( özür )
özet açıklama :
benim düşünceme göre bu videoyu kaldırmak için ankete açılması konumu oluşmamıştır kanısındayım .
konum oluşumu
kötü ile iyiyi nasıl ayıracağız .
kötüye iyimi diyeceğiz . .
iyilik yapılması gerekir ki ( diyeti ödemek ) iyi diyelim ( video kaldırılsın )
LG firmasının haberi var mı ? acaba diye düşünüyorum .
sağlıcakla .
4 Ayrı ülke temsilciliğine video linki ile birlikte ülkemizdeki işleyişi anlatan bir mail yolladım.
Türkiye'deki satış sayfalarına yazdım (Kaldırdılar yazılarımı)
LG Türkiye olarak halkın çok kolay ulaşabileceği bir sorun giderme kanalları bulunmaması da cabası.
Bu konu kendilerine ulaşmaya çalışmak için ilk çaba sarfettiğimiz konu değil. Bunu da belirtmek isterim.
Aynı konu VESTEL de olsa, o yerden yere vurduğumuz Vestel in müşteri hizmetleri ortalığı ayağa kaldırır mesela.
Biz şov istemiyoruz, bedava bir şey de istemiyoruz, Sezar'ın hakkı Sezar'a verilsin o kadar. Ancak söz konusu LG olunca ortada bunları dile getirebileceğimiz bir muhatap da yok.
Şimdi her şeyi bırakıp sorun yaşayan insanlar olarak biz mi ''bu adamları nereden buluruz acaba?'' diye arayışa girmeliyiz yoksa koskoca ülkelere satış yapan bir kanal olarak kendileri mi bir iletişim kanalı açarak herkesin ulaşabileceği hale getirmeli bir de öyle bakmak lazım bence.
Aynen katıldığımı bildirmek için yazdım,hatta ben "google çevirimi kullanıyorsun" demiştim sevgili istanbul'ahocam naçizane bir eleştiri yapmak istiyorum; ben senin mesajlarından (diğer mesajlarında da aynı sorunu yaşadım) hiçbir şey anlamıyorum, çok karışık yazıyorsun.. sadece ben de anlamıyor olabilirim mesajlarını ?
bu kadar zaman ayırmışsın, emek vermişsin, daha net ve anlaşılır yazarsan sevinirim. hem belki benim gibi anlamayan arkadaşlarda sevinir, sağlıcakla☺
4 Ayrı ülke temsilciliğine video linki ile birlikte ülkemizdeki işleyişi anlatan bir mail yolladım.
Türkiye'deki satış sayfalarına yazdım (Kaldırdılar yazılarımı)
LG Türkiye olarak halkın çok kolay ulaşabileceği bir sorun giderme kanalları bulunmaması da cabası.
Bu konu kendilerine ulaşmaya çalışmak için ilk çaba sarfettiğimiz konu değil. Bunu da belirtmek isterim.
Aynı konu VESTEL de olsa, o yerden yere vurduğumuz Vestel in müşteri hizmetleri ortalığı ayağa kaldırır mesela.
Biz şov istemiyoruz, bedava bir şey de istemiyoruz, Sezar'ın hakkı Sezar'a verilsin o kadar. Ancak söz konusu LG olunca ortada bunları dile getirebileceğimiz bir muhatap da yok.
Şimdi her şeyi bırakıp sorun yaşayan insanlar olarak biz mi ''bu adamları nereden buluruz acaba?'' diye arayışa girmeliyiz yoksa koskoca ülkelere satış yapan bir kanal olarak kendileri mi bir iletişim kanalı açarak herkesin ulaşabileceği hale getirmeli bir de öyle bakmak lazım bence.