LG Yetkili Servis'in, tarafımdan talebi.

Video kalsın mı, Kaldırılsın mı?

  • Kalsın

  • Kaldırılsın

  • Kararsızım


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
merhaba . teşekkürler uyarı için halk dili heyecanlı anlatım diyelim .
kusura bakmayın . ( özür )

özet açıklama :
benim düşünceme göre bu videoyu kaldırmak için ankete açılması konumu oluşmamıştır kanısındayım .

konum oluşumu
kötü ile iyiyi nasıl ayıracağız .
kötüye iyimi diyeceğiz . .
iyilik yapılması gerekir ki ( diyeti ödemek ) iyi diyelim ( video kaldırılsın )

LG firmasının haberi var mı ? acaba diye düşünüyorum .

sağlıcakla .

terazi.jpg

4 Ayrı ülke temsilciliğine video linki ile birlikte ülkemizdeki işleyişi anlatan bir mail yolladım.
Türkiye'deki satış sayfalarına yazdım (Kaldırdılar yazılarımı)

LG Türkiye olarak halkın çok kolay ulaşabileceği bir sorun giderme kanalları bulunmaması da cabası.

Bu konu kendilerine ulaşmaya çalışmak için ilk çaba sarfettiğimiz konu değil. Bunu da belirtmek isterim.

Aynı konu VESTEL de olsa, o yerden yere vurduğumuz Vestel in müşteri hizmetleri ortalığı ayağa kaldırır mesela.

Biz şov istemiyoruz, bedava bir şey de istemiyoruz, Sezar'ın hakkı Sezar'a verilsin o kadar. Ancak söz konusu LG olunca ortada bunları dile getirebileceğimiz bir muhatap da yok.

Şimdi her şeyi bırakıp sorun yaşayan insanlar olarak biz mi ''bu adamları nereden buluruz acaba?'' diye arayışa girmeliyiz yoksa koskoca ülkelere satış yapan bir kanal olarak kendileri mi bir iletişim kanalı açarak herkesin ulaşabileceği hale getirmeli bir de öyle bakmak lazım bence. :ok
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,073
4 Ayrı ülke temsilciliğine video linki ile birlikte ülkemizdeki işleyişi anlatan bir mail yolladım.
Türkiye'deki satış sayfalarına yazdım (Kaldırdılar yazılarımı)

LG Türkiye olarak halkın çok kolay ulaşabileceği bir sorun giderme kanalları bulunmaması da cabası.

Bu konu kendilerine ulaşmaya çalışmak için ilk çaba sarfettiğimiz konu değil. Bunu da belirtmek isterim.

Aynı konu VESTEL de olsa, o yerden yere vurduğumuz Vestel in müşteri hizmetleri ortalığı ayağa kaldırır mesela.

Biz şov istemiyoruz, bedava bir şey de istemiyoruz, Sezar'ın hakkı Sezar'a verilsin o kadar. Ancak söz konusu LG olunca ortada bunları dile getirebileceğimiz bir muhatap da yok.

Şimdi her şeyi bırakıp sorun yaşayan insanlar olarak biz mi ''bu adamları nereden buluruz acaba?'' diye arayışa girmeliyiz yoksa koskoca ülkelere satış yapan bir kanal olarak kendileri mi bir iletişim kanalı açarak herkesin ulaşabileceği hale getirmeli bir de öyle bakmak lazım bence. :ok

bu durumda video kalkmasın . ( anket oylaması .)
bu durumdan sonra hiç bir LG ürününü almam

en kaliteli ürün olsa dahi .kimseye de tavsiye etmem .


el75907b31cee89556.png
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,342
64
hocam naçizane bir eleştiri yapmak istiyorum; ben senin mesajlarından (diğer mesajlarında da aynı sorunu yaşadım) hiçbir şey anlamıyorum, çok karışık yazıyorsun.. sadece ben de anlamıyor olabilirim mesajlarını ?

bu kadar zaman ayırmışsın, emek vermişsin, daha net ve anlaşılır yazarsan sevinirim. hem belki benim gibi anlamayan arkadaşlarda sevinir, sağlıcakla☺
Aynen katıldığımı bildirmek için yazdım,hatta ben "google çevirimi kullanıyorsun" demiştim sevgili istanbul'a :)
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,342
64
Ben "Kaldırılsın" yönünde kullandım oyumu,gereken dersi almış olmalı ki araya adam sokmuşlar,çünkü biliyorlar ki bir hatalarında daha ifşa olacaklar,yani "ben yaptım oldu" diyemeyecekler,biliyorlar ki ben tamirci olarak dükkanıma ayda örnek 3 adet tv gelir,ama servise neredeyse 10 tv gelir,bunu kaybetmek istemezler :)
NOT:
Kelime dağarcığım azalmış artık ,2 kez "biliyorlar ki" yazmışım,ama olsun yine de yolluyorum mesajımı :hihi
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,073
4 Ayrı ülke temsilciliğine video linki ile birlikte ülkemizdeki işleyişi anlatan bir mail yolladım.
Türkiye'deki satış sayfalarına yazdım (Kaldırdılar yazılarımı)

LG Türkiye olarak halkın çok kolay ulaşabileceği bir sorun giderme kanalları bulunmaması da cabası.

Bu konu kendilerine ulaşmaya çalışmak için ilk çaba sarfettiğimiz konu değil. Bunu da belirtmek isterim.

Aynı konu VESTEL de olsa, o yerden yere vurduğumuz Vestel in müşteri hizmetleri ortalığı ayağa kaldırır mesela.

Biz şov istemiyoruz, bedava bir şey de istemiyoruz, Sezar'ın hakkı Sezar'a verilsin o kadar. Ancak söz konusu LG olunca ortada bunları dile getirebileceğimiz bir muhatap da yok.

Şimdi her şeyi bırakıp sorun yaşayan insanlar olarak biz mi ''bu adamları nereden buluruz acaba?'' diye arayışa girmeliyiz yoksa koskoca ülkelere satış yapan bir kanal olarak kendileri mi bir iletişim kanalı açarak herkesin ulaşabileceği hale getirmeli bir de öyle bakmak lazım bence. :ok

VİDEO KALDIRILSIN KARARI VERİRKEN , BAKIŞ AÇISI NERESİ OLMALIDIR ?

sn. Adem Helvacı Adem Helvacı ustam video yayınlandığı anda topluma yansımıştır .

Bilinçli Tüketici Derneği niye kuruldu ( videonun amacı LG firmanının ürününü almak isteyenler ve alanlar için diğer servis uyarısı )

bu kararı verirken toplum menfaatleri ( çıkarları ) düşünmek gerekir ( yazım taraflı hissi yaratmış oluyor )
bu durumda bizlerde kararda söz sahibi olmuş oluyoruz ( ankete açmak doğru bir karar verilmiş )

tüm toplumun bilinçlenmesi gerekliği hakkı . ( video )
Bilinçli Tüketici Derneğini tüm toplumun bilinçlenme hakkı yoksa Bilinçli Tüketici Derneği kapatısın . ( amacı ? )

Vicdanını uykuya yatırmak ?

BAKIŞ AÇISI ?
KİŞİSEL BAKIŞ VE TOPLUMSAL BAKIŞ


1 - yetkili servis bir hata yapmış, , hatasız kul olmaz af edelim video kalksın .
2 - yetkili servis bir hata yapmış , huylu huyundan vazgeçmez video kalsın .
bir huy, alışkanlık edinmiş kişiyi bu huyundan, alışkanlığından vazgeçirmek için ne denli uğraşılsa boştur, insanın huyu değişmez” anlamında söylenir.
yetkili servis için vicdanı karar ?
3 - LG firmasının tutumu . ( toplumsal bakış )
konu iç içe girmiş durumda ( yetkili servis ve Lg firması )

ana tema : Lg firması görevini yapması , otomatikman işler düzelir .

sağlıcakla kalın .
NOT : yazı yazarken klavye arızalı ( tuş takımı )
cümleyi yutmuş durumu için özür , birazda heyecanlı anlatımı , aklıma geleni yazıyorum .( unutkanlık ve göz sorunu )
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt