LG Yetkili Servis'in, tarafımdan talebi.

Video kalsın mı, Kaldırılsın mı?

  • Kalsın

  • Kaldırılsın

  • Kararsızım


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Herkese Merhaba;

Hepinizin bildiği üzere LG yetkili servisin daha önce bölgemizde bir vatandaşa yaptığı işgüzarlığa dair video yayınlamıştım.

Anladığım kadarıyla tüm yolları deneyen ve çözüm bulamayan bu yetkili servis, dün araya ricacı başka bir yetkili servisi koyarak videoyu kaldırmamı istemiş.

Söz konusu video aşağıda.




Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Esnaf etiği adı altında videoyu kaldıralım ve ''mesaj yerine ulaşmıştır, bundan sonra adımlarını dikkatli atarlar'' diyelim mi yoksa ''Durmak yok, yola devam'' mı diyelim?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Bence video kalsın, sonuçta müşteriyi mağdur etmiş. Etmeseymiş. :bilmiyom

Umut, bu olay müşteriyi mağdur etmenin daha ötesine geçti burada resmen kasıt var artık. Yine de Teknowest ustamıza yazdığım gibi bunu bir normalleşme süreci olarak da görsek mi bilemedim.

Bu bir adım olur, yarın buzları eritiriz, sonra bu arkadaşlarla görüşmeye başlar onlara da derdimizi anlatırız, onlar da meydanın boş olmadığını anlar ona göre hareket eder belki vs vs.

Kafada deli sorular :kiskis
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Yapıcı olmak faydalı en azından şans verilmesini herkes hak eder diye iyi niyetle yaklaşmak ve sonucu izlemek lazım diye düşünüyorum.
Yalan değil, Ben de şans vermekten yanayım, konuya anket ekledim ancak yönlendirici olmamak adına oy kullanmadım. (gerçi yazdığım cümle de yönlendirici oldu ama neyse artık)

Kimsenin yaptığı yanına kâr kalsın istemem, somut bir pişmanlık adımı görmedikçe.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,055
Yalan değil, Ben de şans vermekten yanayım, konuya anket ekledim ancak yönlendirici olmamak adına oy kullanmadım. (gerçi yazdığım cümle de yönlendirici oldu ama neyse artık)

Kimsenin yaptığı yanına kâr kalsın istemem, somut bir pişmanlık adımı görmedikçe.


merhaba sn. A Adem Helvacı ve sn .forum üyeleri .
herkes hata yapar .
hatayı düzeltmek gerekir .
kişisel ve toplum boyutu .
bu servis yetkili yetkili LG servisi diyorsunuz toplum boyutu .
normal tamiri ( her ürüne bakan servis ) olsaydı kişisel olacaktı
kişisel boyut olsaydı diyetini ( müşterinin isteği ) öder kurtulurdu . ( aralarında çözüm durumu diyelim ? )

şu anda topluma ulaşmış bu olay . video yayınlanması .
vicdan hesabı ?
üç diyet ( müşteri haklı ise diyelim ) ?
haklılık derecesi teknik bilğim yetersiz . ( videoya göre konuşuyorum ve kararlar . )

1 - müşteriye mağdur ise ? edilen ( 1. diyet ödenmeli , 2 . LG devamı , 3. toplum devamı )
2 - LG firmasına ( LG firması bu durumu biliyorsa sessiz kalıyorsa ? araştırma yapılması gerekir müşteri ( mağdur ? ) haklı ise yetkili servis iptali gerektirir )
LG firmasının isimi kötüye çıkarmıştır o zaman , eğer LG firması servis iptali bulunması gerekir . ( diyet )
LG firması bu durumu biliyorsa sessiz kalıyorsa ? ) video kalmalı . LG firması yetkili servis ile müşteri mağdur ile görmeler yapıldı ?

3 - topluma diyet . zor bir karar insanlar hata yapar . ben bu kararı veremem
müşteri haklı durumu bence 1 .seçenek ( diyet ) ve 2 seçenek ( yetkili servis iptali ) yerine getirilir
3 seçenek bu yapmış olduğunuz anket konumu oluşur
karara saygı duymak gerekir .

diyetler ödemesi gerekir ki videoyunun kaldırılması için yüzü olsun .

NOT : işe girmek için sabıka kaydı alırız niye isteniyor ( bu videoda sabıka kaydı yerine geçmiş oluıyor )
diğer servisinde LG yetkili servis ise ( böyle bir duruma alet olması durumu )
LG firmasınında ( bu forum yazısını görmüşse ,okumuş ise ) diğer servise el atması gerekir . ( doğruluğu ? soruşturma ? )


örneğin : bir ürün alıyorsunuz raftaki ile kasadaki fiyat tutmuyor . fazla anılıan parayı istemeyerek de olsa iade ediyor .
sonra yolla devam dikkat etmeseniz kim yerse .
ver bu durum olduğunda 10 kat 20 kar ürün bedeli para ver bir daha yapıyor mu ?
tabiki 1000 ürün fazla fiyattan sat 1 ürün iade parasını 100 kat para versen ne olur .
1000 - 100 iade = 900 kar .
huylu huyundan vazgeçmez
bir huy, alışkanlık edinmiş kişiyi bu huyundan, alışkanlığından vazgeçirmek için ne denli uğraşılsa boştur, insanın huyu değişmez” anlamında söylenir.
cezayı ödüyor yola devam .

sağlıcakla kalın .
 
Son düzenleme:
BlackB Çevrimdışı

BlackB 

Süper Üye
25 May 2018
957
40
merhaba sn. A Adem Helvacı ve sn .forum üyeleri .
herkes hata yapar .
hatayı düzeltmek gerekir .
kişisel ve toplum boyutu .
bu servis yetkili yetkili LG servisi diyorsunuz toplum boyutu .
normal tamiri ( her ürüne bakan servis ) olsaydı kişisel olacaktı
kişisel boyut olsaydı diyetini ( müşterinin isteği ) öder kurtulurdu . ( aralarında çözüm durumu diyelim ? )

şu anda topluma ulaşmış bu olay . video yayınlanması .
vicdan hesabı ?
üç diyet ( müşteri haklı ise diyelim ) ?
haklılık derecesi teknik bilğim yetersiz . ( videoya göre konuşuyorum ve kararlar . )

1 - müşteriye mağdur ise ? edilen ( 1. diyet ödenmeli , 2 . LG devamı , 3. toplum devamı )
2 - LG firmasına ( LG firması bu durumu biliyorsa sessiz kalıyorsa ? araştırma yapılması gerekir müşteri ( mağdur ? ) haklı ise yetkili servis iptali gerektirir )
LG firmasının isimi kötüye çıkarmıştır o zaman , eğer LG firması servis iptali bulunması gerekir . ( diyet )
LG firması bu durumu biliyorsa sessiz kalıyorsa ? ) video kalmalı . LG firması yetkili servis ile müşteri mağdur ile görmeler yapıldı ?

3 - topluma diyet . zor bir karar insanlar hata yapar . ben bu kararı veremem
müşteri haklı durumu bence 1 .seçenek ( diyet ) ve 2 seçenek ( yetkili servis iptali ) yerine getirilir
3 seçenek bu yapmış olduğunuz anket konumu oluşur
karara saygı duymak gerekir .

diyetler ödemesi gerekir ki videoyunun kaldırılması için yüzü olsun .

NOT : işe girmek için sabıka kaydı alırız niye isteniyor ( bu videoda sabıka kaydı yerine geçmiş oluıyor )
diğer servisinde LG yetkili servis ise ( böyle bir duruma alet olması durumu )
LG firmasınında ( bu forum yazısını görmüşse ,okumuş ise ) diğer servise el atması gerekir . ( doğruluğu ? soruşturma ? )


örneğin : bir ürün alıyorsunuz raftaki ile kasadaki fiyat tutmuyor . fazla anılıan parayı istemeyerek de olsa iade ediyor .
sonra yolla devam dikkat etmeseniz kim yerse .
ver bu durum olduğunda 10 kat 20 kar ürün bedeli para ver bir daha yapıyor mu ?
tabiki 1000 ürün fazla fiyattan sat 1 ürün iade parasını 100 kat para versen ne olur .
1000 - 100 iade = 900 kar .
huylu huyundan vazgeçmez
bir huy, alışkanlık edinmiş kişiyi bu huyundan, alışkanlığından vazgeçirmek için ne denli uğraşılsa boştur, insanın huyu değişmez” anlamında söylenir.
cezayı ödüyor yola devam .

sağlıcakla kalın .

hocam naçizane bir eleştiri yapmak istiyorum; ben senin mesajlarından (diğer mesajlarında da aynı sorunu yaşadım) hiçbir şey anlamıyorum, çok karışık yazıyorsun.. sadece ben de anlamıyor olabilirim mesajlarını ?

bu kadar zaman ayırmışsın, emek vermişsin, daha net ve anlaşılır yazarsan sevinirim. hem belki benim gibi anlamayan arkadaşlarda sevinir, sağlıcakla☺
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt