Tekrardan merhabalar arkadaşlar. Yaşanan süreci özetleyim: Lg teknik servisi ürünü inceleyip ürün hakkında servis raporuna 1 pixel olduğunu yazdı. Daha sonrasında beklenen yaklaşık 1 haftalık süreç sonunda ürünün değişimine karar verildiği bildirilerek ürün evden alınıp bana değişim kağıdı verildi. Belirtmek isterim Ankara şehrinde yaşamaktayım, gerçekten servis konusunda çok memnun kaldım. Lg konusunda önyargılarımı kıran bir hizmet oldu açıkçası. Her neyse ürünü aldığım mağaza ile görüşüp değişim kağıdını verdim.
Ürünü haftasonu kendim alıp bugün servis tarafından kurulumunu gerçekleştirdim. Bugün gelen üründe servisin yanında çok güzel inceledim. Fakat aradan zaman geçip tekrar incelediğimde 1 adet canlı pixel tespit ettim. 1 adet de ölü pixel gördüm gibi oldum ama sonrasında yerini kaybettim, canlı pixel fark edince zaten gerisini boş verdim biraz da. Şunu sormak istiyorum. Yakın zamanda şehirdışına çıkacağım. Bu olayın rapor edilmesini, tekrar değişim sürecini takip edeceğim bir vaktim olmayacak. Açıkçası ürünün asıl sahibi bir arkadaşım ve ben süreci takip etmekle ilgilendim. Benim geri Ankara'ya dönmem 3-4 ayı bulabilecek bir süreç. Arkadaşım bu süre içerisinde ürünü kullansa ve ben geldikten sonra teknik servisi çağırıp durumu rapor etsek tüketici hakları anlamında gerek hakem heyeti gerek ürünü satın aldığımız mağaza konusunda problem yaşar mıyız? Tüketiciye tanınan haklar anlamında ürün 6 aylık süre içerisinde bir ayıp durumunda tüketici kaynaklı sorun olarak görülmüyor, yanlış mı biliyorum? İşin ahlaki boyutu anlamında da birkaç şey söyleyim. Gerçekten ürünü hemen değiştirmek ve durumu bildirmek istiyorum ama dediğim gibi ürünün asıl sahibi olan arkadaşım süreci yönetme konusunda endişeli olacağı için bu kararı almayı planlıyorum.
Adem Helvacı hocam biraz uzun ama ilgilenirseniz çok sevinirim. iyi günler dilerim.
Ürünü haftasonu kendim alıp bugün servis tarafından kurulumunu gerçekleştirdim. Bugün gelen üründe servisin yanında çok güzel inceledim. Fakat aradan zaman geçip tekrar incelediğimde 1 adet canlı pixel tespit ettim. 1 adet de ölü pixel gördüm gibi oldum ama sonrasında yerini kaybettim, canlı pixel fark edince zaten gerisini boş verdim biraz da. Şunu sormak istiyorum. Yakın zamanda şehirdışına çıkacağım. Bu olayın rapor edilmesini, tekrar değişim sürecini takip edeceğim bir vaktim olmayacak. Açıkçası ürünün asıl sahibi bir arkadaşım ve ben süreci takip etmekle ilgilendim. Benim geri Ankara'ya dönmem 3-4 ayı bulabilecek bir süreç. Arkadaşım bu süre içerisinde ürünü kullansa ve ben geldikten sonra teknik servisi çağırıp durumu rapor etsek tüketici hakları anlamında gerek hakem heyeti gerek ürünü satın aldığımız mağaza konusunda problem yaşar mıyız? Tüketiciye tanınan haklar anlamında ürün 6 aylık süre içerisinde bir ayıp durumunda tüketici kaynaklı sorun olarak görülmüyor, yanlış mı biliyorum? İşin ahlaki boyutu anlamında da birkaç şey söyleyim. Gerçekten ürünü hemen değiştirmek ve durumu bildirmek istiyorum ama dediğim gibi ürünün asıl sahibi olan arkadaşım süreci yönetme konusunda endişeli olacağı için bu kararı almayı planlıyorum.
Adem Helvacı hocam biraz uzun ama ilgilenirseniz çok sevinirim. iyi günler dilerim.