Bana kalsa üretici hatası ,kazan delik çaplarını 4,5mm yapacaklarına 2.5mm yapsalar kaçmaz bir şey ,sonuçta her yeri delik bir kazan var ,hem su alır hem hava alır.Belki de bilerek yapıyorlardır böyle ,kaçsın ve çıkartalım para kazanalımFirmanın tarifesi öyle olabilir. 150 TL servis ücreti bence de çok ama telin oraya kaçması sizin hatanız.
Öyle ya da böyle o işçilik ödenecek yani.
Adam evinize araçla gelene kadar 30-40 TL yakıt yakıyordur zaten.
Diğer firmalarda o deliklerin çapları kaç CM bilmiyorum.Bana kalsa üretici hatası ,kazan delik çaplarını 4,5mm yapacaklarına 2.5mm yapsalar kaçmaz bir şey ,sonuçta her yeri delik bir kazan var ,hem su alır hem hava alır.Belki de bilerek yapıyorlardır böyle ,kaçsın ve çıkartalım para kazanalım
Biliyorum şimdi bana mühendislik harikalarını yazacaklar belki ,"abi bunları herkes hesaplayamaz ,boşuna mı okundu mühendislikte" diye ,neyse işte
Aynen öyle emmi kesinlikle katılıyorum tüketici hatasıymış hiç mühendislik hatası yokBana kalsa üretici hatası ,kazan delik çaplarını 4,5mm yapacaklarına 2.5mm yapsalar kaçmaz bir şey ,sonuçta her yeri delik bir kazan var ,hem su alır hem hava alır.Belki de bilerek yapıyorlardır böyle ,kaçsın ve çıkartalım para kazanalım
Biliyorum şimdi bana mühendislik harikalarını yazacaklar belki ,"abi bunları herkes hesaplayamaz ,boşuna mı okundu mühendislikte" diye ,neyse işte
Kömürlü bir motoru varsa ordan gelebilir koku.Aynen öyle emmi kesinlikle katılıyorum tüketici hatasıymış hiç mühendislik hatası yok
Kaçmasın abi bi zahmet neyse şunu anladım Hoover müşteri hizmetleri diye birşey yok
Müşteri memnuniyeti adına herşey sıfır Vestel bu anlamda gerçekten iyi müşteri memnuniyetini önemsiyorlar ben diyorum 150 lira çok pahalı o diyor ki sizin ev 4.kattaymış taşıyacak dükkana götürecek dedim yardım edeyim taşımasına indirsinler fiyatı
Arçelik çamaşır makinesi var birde o da sorunlu gibi ara sıra yanık kokusu geliyor gittim garantisini uzattım bekliyorum bozulsun diye ama Bakalım neyse anlaşılan o ki bizim 150 lira nasipten çıkmış
İnşallah servis bu sefer de ben gelmiyorum almıyorum demez
Zaten elektrik faturasının anasını ağlatıyor birde 3 saat çalışsa yandık ama madem teknolojiyse inovasyonsa yapsınlar abi istemiyorum ben tel kaçsın makineye kaçan tel bizim cüzdana uzanıyor zaten hiç güzel aylar geçirmiyoruz kısa çalışma ödenekleri vs... ler ne yapalım işte bu sayede muhabbet ediyoruzKömürlü bir motoru varsa ordan gelebilir koku.
Telin geçmeyeceği delikten hava ve nem de az geçtiğinde niye bu çamaşırlar 3 saatte kurutuluyor demeyin sonra.
Bir daha temkinli olursunuz hocam işte, telin ucu makine tamburundan görünebiliyorsa bir pense ile çekmeyi de deneyebilirsiniz.Zaten elektrik faturasının anasını ağlatıyor birde 3 saat çalışsa yandık ama madem teknolojiyse inovasyonsa yapsınlar abi istemiyorum ben tel kaçsın makineye kaçan tel bizim cüzdana uzanıyor zaten hiç güzel aylar geçirmiyoruz kısa çalışma ödenekleri vs... ler ne yapalım işte bu sayede muhabbet ediyoruz
Bizdekini yazdım ,vestel bizdekiDiğer firmalarda o deliklerin çapları kaç CM bilmiyorum.
Ooo,desene köşeyi döndünBir daha temkinli olursunuz hocam işte, telin ucu makine tamburundan görünebiliyorsa bir pense ile çekmeyi de deneyebilirsiniz.
Ben çamaşır makinesinden çıkartmıştım öyle tel.
Teli bırakın pompa kapağından 50 kuruş, 25 kuruş toplamışlığım var.
Aynen öyle emmi kesinlikle katılıyorum tüketici hatasıymış hiç mühendislik hatası yok
Kaçmasın abi bi zahmet neyse şunu anladım Hoover müşteri hizmetleri diye birşey yok
Müşteri memnuniyeti adına herşey sıfır Vestel bu anlamda gerçekten iyi müşteri memnuniyetini önemsiyorlar ben diyorum 150 lira çok pahalı o diyor ki sizin ev 4.kattaymış taşıyacak dükkana götürecek dedim yardım edeyim taşımasına indirsinler fiyatı
Arçelik çamaşır makinesi var birde o da sorunlu gibi ara sıra yanık kokusu geliyor gittim garantisini uzattım bekliyorum bozulsun diye ama Bakalım neyse anlaşılan o ki bizim 150 lira nasipten çıkmış
İnşallah servis bu sefer de ben gelmiyorum almıyorum demez
İsteseler yaparlar delikleri,öyle 3 saate falan çalışmaz ,her yeri delik zaten ,veya kazanın etrafını paslanmaz ince kafes teli ile çevirsinler ,ama yapmazlar bunu çünkü kayıpları olur bence.Benim fikrim bu tabiiZaten elektrik faturasının anasını ağlatıyor birde 3 saat çalışsa yandık ama madem teknolojiyse inovasyonsa yapsınlar abi istemiyorum ben tel kaçsın makineye kaçan tel bizim cüzdana uzanıyor zaten hiç güzel aylar geçirmiyoruz kısa çalışma ödenekleri vs... ler ne yapalım işte bu sayede muhabbet ediyoruz
Kısa günün kârı.Ooo,desene köşeyi döndün
Arkadaşlar merhaba,
Bu makine ile alakalı işler sarpa sardı, teknik servis tarafından dolandırılıyordum az kalsın.. başımdan geçenleri anlatayım, belki birilerinin işine yarar. geçtiğimiz günlerde motorun gücü gitti, dönsem mi dönmesem mi diye kararsız, biraz çamaşır çıkarttık dönmeye razı oldu.. zaten yukarıda da ara sıra öttüğünü ses çıkarttığını yazmıştım.
Servis çağırdım, adam 5 dakikada motor cortlamış dedi.. Motor değişecek 850 TL ödemesi var dendi. Neyse karar verdim aldılar götürdüler.1 gün sonra ürünü teslim ettiler, 2,5 saat çalıştırmayın dendi, 850 TL ödeme yapıldı. Makinenin altından bir baktım motor aynı motor. Tamir teslim tutanağında motor değişti yazıyor.
Aradım bir ton tantana, yok öyle yok böyle, motor değişmedi ama değişen parçalar 850 den de fazla, yok sekreter formu düzenlememiş gibi abidik gubudik bahaneler.. İşin aslında değişen 2 parça varmış, 2 adet kapasitör ile su tahliye pompası. Toplam maliyeti 230 TL.
Olayın biraz üstüne gidince para iadesine kadar götürdüler işi. Başladık kurban pazarlığına.. bana kapasitör için 120 TL dedi tanesine, su pompası için 175 TL.. Aradım merkezi olayı anlattım, kaça gidiyor bu parçalar servisinize dedim, 230 TL KDV dahil dedi hepsi için..
Servis yetkilisi sonunda 560 TL iade yaptı, Hoover merkeze bilgi verildi.
Eğer ben teslim etmeden ve teslim aldıktan sonra kontrol etmeseydim 290 TL yerine 850 TL benden almış olacaklardı.. Aman diyeyim, yetkili servis de olsa gözünüz açık olsun, insanlarda meslek ahlakı, Allah korkusu kalmamış..
Konu aslında çok daha detaylı ama sanırım mesajı vermek için yeterli.. hadi kalın sağlıcakla