Koç Beko gurubunun tüketicilerine yaşattığı büyük mağduriyet hakkında.

S Çevrimdışı

snl99 

Aktif Üye
19 Şub 2020
150
40
Yanlışlar
*bi kamyon para verdim
*bu günkü para ile şu kadar
*çok mağdurum

VS

Detaylar ve yanlı ibareler sana bir şey kazandırmaz. Yukarıda, vurgu yapılacak noktaları yazdım, gerisi detaylarda boğulmak olur.

Kolay gelsin.
Bu konuda haklısınız bence. Birkaç yıl önce THH ye detaylı bilgi belge sundum ,detaylarda boğuldum,sonuç hüsran.
Bu yıl çekinerek gittim iki cümle ile yazılı anlattım lehime sonuçlandı.
Haklı görünüyor davanız önemli kısımlara vurgu yapıp firmanın cevabını ekleyin bence. Ürünün tamamı garantilidir, pompa da dahil .

Arçelikle sorun yaşamıştım birkez, parçayı verdiler ama servis ücreti aldılar 3 yılı geçti arayacaklardı sözde aramadılar . Ama sosyal mecrada yaygara koparacak bir konuydu yapmadım yapsaydık ücret almazlardı :)(Bulaşık makinesinin seleleri paslanmıştı)
 
S Çevrimdışı

sonerolmezyasar

Yeni Üye
15 Ocak 2022
3
34
Adem abi öncelikle merhaba yıllar önce twitterdan arçelik televizyonum ile ilgili paylaşımımda senin yardımınla bana vermiş olduğun bilgiler doğrultusunda arçelikle olan hukuk savaşımı kazandım şuanda ki arçelikle yaşamış olduğum sorun 2015 yılı üretimli a42lb8477 televizyonum vardı 2016 yılında aldığım 2021 aralık ayında arıza yaptı arçeliği aradım yaptırmak için bana tv malzemesinin bulunmadığını söylediler oysaki 10 yıl yedek parça bulundurmak zorundaydılar 2025 yılına kadar 3170 lira karşılığı tarafıma a43a675a yeni seri tv göndereceklerini söylediler bende kabul ettim 17.12.2021 aralık tarihinde adana arçelik reşatbey yetkili servisi televizyonu evime getirdi yaşadığım mağduriyetler daha doğrusu rezaletler tamda o gün başladı servis personelleri 2 kişi televizyonu montaj yaptı tv ünitesi üzerine kattılar kurulum yapmadılar tvyi fişe dahi takmadılar giderken tv kutusunuda götürdüler duvar aparatları dahi vermediler kurulum basit siz yaparsınız dediler servis gittikten sonra annemin tansiyon ve şeker ilaçlarını almak için eczaneye gittim yaklaşık 2 saat sonra eve geldim tv yi açıp kurulum yapayim dedim birde ne göreyim televizyonun sağ üst köşesinde leke lekenin olduğu yerde içten çatlaklık ve ekranda ölü pikseller vardı hemen arçeliği aradım durumu anlattım 18.12.2021 tarihinde servis eve geldi yetkili servis tarafından kurulumu sağlanmayan televizyona kullanıcı hatası dediler tutanak tuttular televizyonda leke var diye ne içten çatlaklığı yazdılar tutanağa nede ölü pikselleri adana arçelik bölge müdürlüğüne gönderdiler çektikleri resimleri ret cevabı geldi değişim yapmadılar 50 kere şikayet ettim her yerden servisin yaptıklarını değişim istediğimi arçelik adana bölge müdürlüğü talebimi her defasında ret etti servisle ilgili randevu oluşturdu istanbuldaki genel müdürlük yetkili servis her defasında randevuları iptal etti bende 31.12.2021 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım şu anda bekliyorum senden ricam bu şekilde tüketiciyi mağdur eden bu rezil firmayı yazdıklarımla birlikte youtube kanalında paylaşman olacaktır herkes görsün bilsin yaşadıklarımı sana görselleride gönderiyorum abi televizyonda asla fiziki bir darbe yok televizyona dokunmadım dahi nasıl kullanıcı hatası diye iftira atıyorlar bana saygı ve sevgilerimle abi arçelik markasının yetkili servise bir madalya takmadığı kaldı bu denli müşteriyi mağdur ettikleri için


269621660_4530477880411228_6289434981301518161_n0413ae4f6926ef39.jpg


269611307_456421686109753_8393031082289068528_n0d07c3417b65d928.jpg


269612610_1063077541090955_5815075386115194062_nea2b020c77685f34.jpg


269681035_2984643485179324_880986960575758130_n85ec5d5b66340e9b.jpg


269693635_2647086272266115_5425996084561060138_n7293ecf41487e281.jpg


269697049_672360520805524_3820048582400388928_nc6cd2fc9b1fe018c.jpg
 
Son düzenleme:
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Adem abi öncelikle merhaba yıllar önce twitterdan arçelik televizyonum ile ilgili paylaşımımda senin yardımınla bana vermiş olduğun bilgiler doğrultusunda arçelikle olan hukuk savaşımı kazandım şuanda ki arçelikle yaşamış olduğum sorun 2015 yılı üretimli a42lb8477 televizyonum vardı 2016 yılında aldığım 2021 aralık ayında arıza yaptı arçeliği aradım yaptırmak için bana tv malzemesinin bulunmadığını söylediler oysaki 10 yıl yedek parça bulundurmak zorundaydılar 2025 yılına kadar 3170 lira karşılığı tarafıma a43a675a yeni seri tv göndereceklerini söylediler bende kabul ettim 17.12.2021 aralık tarihinde adana arçelik reşatbey yetkili servisi televizyonu evime getirdi yaşadığım mağduriyetler daha doğrusu rezaletler tamda o gün başladı servis personelleri 2 kişi televizyonu montaj yaptı tv ünitesi üzerine kattılar kurulum yapmadılar tvyi fişe dahi takmadılar giderken tv kutusunuda götürdüler duvar aparatları dahi vermediler kurulum basit siz yaparsınız dediler servis gittikten sonra annemin tansiyon ve şeker ilaçlarını almak için eczaneye gittim yaklaşık 2 saat sonra eve geldim tv yi açıp kurulum yapayim dedim birde ne göreyim televizyonun sağ üst köşesinde leke lekenin olduğu yerde içten çatlaklık ve ekranda ölü pikseller vardı hemen arçeliği aradım durumu anlattım 18.12.2021 tarihinde servis eve geldi yetkili servis tarafından kurulumu sağlanmayan televizyona kullanıcı hatası dediler tutanak tuttular televizyonda leke var diye ne içten çatlaklığı yazdılar tutanağa nede ölü pikselleri adana arçelik bölge müdürlüğüne gönderdiler çektikleri resimleri ret cevabı geldi değişim yapmadılar 50 kere şikayet ettim her yerden servisin yaptıklarını değişim istediğimi arçelik adana bölge müdürlüğü talebimi her defasında ret etti servisle ilgili randevu oluşturdu istanbuldaki genel müdürlük yetkili servis her defasında randevuları iptal etti bende 31.12.2021 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım şu anda bekliyorum senden ricam bu şekilde tüketiciyi mağdur eden bu rezil firmayı yazdıklarımla birlikte youtube kanalında paylaşman olacaktır herkes görsün bilsin yaşadıklarımı sana görselleride gönderiyorum abi televizyonda asla fiziki bir darbe yok televizyona dokunmadım dahi nasıl kullanıcı hatası diye iftira atıyorlar bana saygı ve sevgilerimle abi arçelik markasının yetkili servise bir madalya takmadığı kaldı bu denli müşteriyi mağdur ettikleri için


269621660_4530477880411228_6289434981301518161_n0413ae4f6926ef39.jpg


269611307_456421686109753_8393031082289068528_n0d07c3417b65d928.jpg


269612610_1063077541090955_5815075386115194062_nea2b020c77685f34.jpg


269681035_2984643485179324_880986960575758130_n85ec5d5b66340e9b.jpg


269693635_2647086272266115_5425996084561060138_n7293ecf41487e281.jpg


269697049_672360520805524_3820048582400388928_nc6cd2fc9b1fe018c.jpg
Ekran hasar almış o köşeden fazla baskı yapılmış yada kargoda hasar oluştu servis oradayken kurulum esnasında tv çalıştırılıp kontrol edilmeliydi servis sorunsuz kurulum yapıldı diye tv'yi çalıştırmadan gitmiş şimdi servis kurulum yapmış gitmiş tv de sorun yok olarak sisteme girilmiş sonradan siz sorun iletmişsiniz ekran hasarlı arçeliğe göre sorunsuz kurulumdan sonra tüketici kaynaklı arıza var kayıtlara göre haklılar servis hatası var böyle adi ş...siz servislerde var malesef
 
M Çevrimdışı

Misafir

Aktif Üye
10 May 2021
85
42
Adem abi öncelikle merhaba yıllar önce twitterdan arçelik televizyonum ile ilgili paylaşımımda senin yardımınla bana vermiş olduğun bilgiler doğrultusunda arçelikle olan hukuk savaşımı kazandım şuanda ki arçelikle yaşamış olduğum sorun 2015 yılı üretimli a42lb8477 televizyonum vardı 2016 yılında aldığım 2021 aralık ayında arıza yaptı arçeliği aradım yaptırmak için bana tv malzemesinin bulunmadığını söylediler oysaki 10 yıl yedek parça bulundurmak zorundaydılar 2025 yılına kadar 3170 lira karşılığı tarafıma a43a675a yeni seri tv göndereceklerini söylediler bende kabul ettim 17.12.2021 aralık tarihinde adana arçelik reşatbey yetkili servisi televizyonu evime getirdi yaşadığım mağduriyetler daha doğrusu rezaletler tamda o gün başladı servis personelleri 2 kişi televizyonu montaj yaptı tv ünitesi üzerine kattılar kurulum yapmadılar tvyi fişe dahi takmadılar giderken tv kutusunuda götürdüler duvar aparatları dahi vermediler kurulum basit siz yaparsınız dediler servis gittikten sonra annemin tansiyon ve şeker ilaçlarını almak için eczaneye gittim yaklaşık 2 saat sonra eve geldim tv yi açıp kurulum yapayim dedim birde ne göreyim televizyonun sağ üst köşesinde leke lekenin olduğu yerde içten çatlaklık ve ekranda ölü pikseller vardı hemen arçeliği aradım durumu anlattım 18.12.2021 tarihinde servis eve geldi yetkili servis tarafından kurulumu sağlanmayan televizyona kullanıcı hatası dediler tutanak tuttular televizyonda leke var diye ne içten çatlaklığı yazdılar tutanağa nede ölü pikselleri adana arçelik bölge müdürlüğüne gönderdiler çektikleri resimleri ret cevabı geldi değişim yapmadılar 50 kere şikayet ettim her yerden servisin yaptıklarını değişim istediğimi arçelik adana bölge müdürlüğü talebimi her defasında ret etti servisle ilgili randevu oluşturdu istanbuldaki genel müdürlük yetkili servis her defasında randevuları iptal etti bende 31.12.2021 tarihinde tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım şu anda bekliyorum senden ricam bu şekilde tüketiciyi mağdur eden bu rezil firmayı yazdıklarımla birlikte youtube kanalında paylaşman olacaktır herkes görsün bilsin yaşadıklarımı sana görselleride gönderiyorum abi televizyonda asla fiziki bir darbe yok televizyona dokunmadım dahi nasıl kullanıcı hatası diye iftira atıyorlar bana saygı ve sevgilerimle abi arçelik markasının yetkili servise bir madalya takmadığı kaldı bu denli müşteriyi mağdur ettikleri için


269621660_4530477880411228_6289434981301518161_n0413ae4f6926ef39.jpg


269611307_456421686109753_8393031082289068528_n0d07c3417b65d928.jpg


269612610_1063077541090955_5815075386115194062_nea2b020c77685f34.jpg


269681035_2984643485179324_880986960575758130_n85ec5d5b66340e9b.jpg


269693635_2647086272266115_5425996084561060138_n7293ecf41487e281.jpg


269697049_672360520805524_3820048582400388928_nc6cd2fc9b1fe018c.jpg
Hata sende birader bi fişi takta görelim tv yi kanallarını kur deseydin ya bi acayip durum enteresan geldi
 
S Çevrimdışı

sonerolmezyasar

Yeni Üye
15 Ocak 2022
3
34
Hata sende birader bi fişi takta görelim tv yi kanallarını kur deseydin ya bi acayip durum enteresan geldi
Kurulum yetkili servis tarafından olması gereken bir olay kurulumu yapmadılar ne yapmam gerekiyordu adamların gırtlağınamı sarılsaydım abi ayrıca bana imza dahi attırmadılar televizyonu eksiksiz bir şekilde teslim alıp kurulumun sorunsuz bir şekilde yapıldığına dair televizyon kutusunu dahi götürdüler duvar aparatlarını bırakmadılar adamlar çok ilgisiz ve sorumsuzdu montaj yaptılar tv ünitesi üzerine koydular yangından mal kaçırır gibi gittiler
 
Geri
Üst Alt