Koç Beko gurubunun tüketicilerine yaşattığı büyük mağduriyet hakkında.

OMEGA Çevrimdışı

OMEGA 

Aktif Üye
22 Ocak 2020
384
57
Koç beko gurubunun tüketicilerine yaşattığı büyük mağduriyet hakkında.

Beko SBS146312 ürün gardırop mın su pınarı pompası arıza yaptı bu da arıza yapınca bir kamyon para vererek aldığınız devasa 631 litre hacimli buzdolabı bir daha hiçbir şekilde buz yapmıyor, bire nevi sadece soğutucu olarak kullanabiliyorsunuz yani dondurucu bölümü komple ölmüş oluyor, benim de başıma bu geldi. Başlarda çok üzerinde durmadım nasılsa ve koskoca Koç var arkasında dâhilinde yenisi ile değişir diyerek servis kaydı açtırdım, ertesi güne servis geldi baktı ve ne dese beğenirsiniz sizin bu su pınarı pompası buzdolabı ile bütünleşik olmadığı için garantiye girmiyor dediler, ne yaptımsa nafile. Servis gitti yapamadık hemen yine aradım ni ve durumu detaylıca dilimin döndüğünce ve başıma anlattım ve dedim ki bu buzdolabı pompası madem garanti ye girmiyor o halde şimdiki para ile yaklaşık 150000 TL vererek aldığım Beko buzdolabı adı üzerinde buz, ama buz yapmıyor bana buz yapacak bir çözüm üretmenizi istiyorum dedim, bunun üzerine başka servis yönlendirdiler, gene aynı şey garanti harici yapılacak ver 12000 TL yaparız dediler. Bu durum ca bu şekilde sürdü ve hala taktırabilmiş değilim. Aylardır bu beni kahır eden durumu sizlerle de paylaşmak istedim, aslında bana yapılan haksızlığın yarısını bile anlatmadım çok mağdur ettiler beni... Başkaca tüketicilerin de mağdur olmaması adına bu iletiyi tavsiye forum aracılığı ile tüketiciler ile paylaşmanın sosyal bir sorumluluk düşüncesi ile bilinmesini istedim.



Beko dan gelen cevap.

Sevgili müşterimiz, Öncelikle Firmamıza gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. Şikâyetiniz bizlere ulaştı. Sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğiz. Ürün ve hizmetlerimizle ilgili her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi öncelikle Sikayetvar@arcelik.com.tr kanalıyla bizlere iletmenizi rica ederiz. Beko ailesi olarak sağlık ve mutluluk dolu günler dileriz. 7/24 yanınızdayız, mutluluğunuz için buradayız. Beko Müşteri İletişim Merkezi 444 0 888 ... beko genel müdürlükten aradılar ve dediler ki buzdolabınızın garantisi 10. 15. 2020 tarihine kadar garantisi devam ediyor ama arızanızı garanti dâhilinde yapamayız.

Cevaba cevap.

Sn..., Beko Koç yetkilisi, bekleyip göreceğiz ne tür bir çözüm üreteceğiniz konusu çok önemli. Yazım değil amel etmek noktasında somut çözüm bekliyorum... Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdiniz 1 yıldır Beko SBS 14631nelx buzdolabım da buz görmedim sadece soğutucu olarak kullanabiliyoruz, nedeni de buzdolabı ile birlikte verilen ama o olmadan dolabın hiçbir işe yaramadığını çok sora öğrendiğim su pınarı pompası arıza verince dolap çöp oldu, bu zamanda kim kime 15000 TL verip aldığımız dolabı su pompası arızalandı onsuz dondurucu işlevsiz kalacağını bilir, ve bir kamyon para verip alır ki, hadi aldım ben tamam, lakin dolabın bir bileşeni olan bu pompa arızalanınca nasıl olur da garantiye girmez onu asla anlayamam... Dolayısı bu rezalet duruma çözüm getireceğinizi bir kez daha umarak yazıma son verirken siz koç beko gurubunu , Türkiye kamuoyunun takdirine bırakıyorum,

şikayet var da açtığım konu...https://www.sikayetvar.com/beko/beko-sbs14631-nel-x-model-su-pinari-pompa-arizasi
1354dd252e8ecfee0.png
24f881ffb87cb320d.png

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sevgili A Adem Helvacı hocam tüketicileri koruma dernek başkanı olarak desteğini rica ederim. ne yapabiliriz bundan sora ki süreçte?
 
Son düzenleme:
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
Durumu detaylı şekilde kağıda dökerek tüketici hakem heyetine başvurun. O zımbırtının garanti kapsamında olmadığını ve o zımbırtısız sistemin buz üretmediğini dondurucu kısmının iptal olduğuna vurgu yapın. :ok
 
OMEGA Çevrimdışı

OMEGA 

Aktif Üye
22 Ocak 2020
384
57
Durumu detaylı şekilde kağıda dökerek tüketici hakem heyetine başvurun. O zımbırtının garanti kapsamında olmadığını ve o zımbırtısız sistemin buz üretmediğini dondurucu kısmının iptal olduğuna vurgu yapın. :ok
sizinle paylaşmış olduğum yazı metni yeterli olmaz mı? çıktısını yaparak altını isim soy isim yazarak bir imza çakıp verelim mı? bilgi için teşekkür ederim...
birde bakalım @ado başkanımız ne diyecek ona göre hareket etmek istiyorum doğrusu.
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,135
Domestos Domestos dediği gibi derdinizi açıklayıcı bir şekilde kağıda dökerek hakem heyetine başvurmanız gerekiyor , yüksek ihtimalle de haklı bulunacaksınız. Çıkan sonuca göre dolaplarını iade edip paranızı geri alın bence. Bu tür bir davranıştan sonra, hakem heyeti zorlaması ile onlardan yeni dolap istemem ben şahsen.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
oda garantiye dahil dolap ile beraber gelen elektronik parça 2yıl garantili olarak satılıyor o pompa birde burayı arayın sorun beko gantisi yok diyor diye pompa flojet yetkili servisi
 
OMEGA Çevrimdışı

OMEGA 

Aktif Üye
22 Ocak 2020
384
57
oda garantiye dahil dolap ile beraber gelen elektronik parça 2yıl garantili olarak satılıyor o pompa birde burayı arayın sorun beko gantisi yok diyor diye pompa flojet yetkili servisi
aradım bilgi verdiler, beko servisleri sizinle bu yalnış uygulama üzerinde işlem yapmışlar dediler +bu şekilde bilgileri paylaşmamaları lazımdı kendileri direk bize böyle bir durumu iletmeleri gerekiyordu denildi, değiştirme hakkları da yok zaten direk bize bildirmeleri gerekliydi diye bilgi paylaştılar... canımı çok yaktılar tüketici hakem heyetine götürmem boynumun borcu oldu gayrı, bakalım ne sonuç alacağız... bu husus ile ilgili A Adem Helvacı başkanın da söyleyeceği bir şey vardır illaki... sora gerekeni yapacağız inşallah...
 
Pitbull Çevrimiçi

Pitbull 

Süper Üye
6 Tem 2020
1,106
43
THH ye başvurup yapılan mağduriyet sonucu buzlukta bulunan ürünlerinizin bozulduğunu ve mümkün ise birebir değişimini isteyin. Tamir onlara vız gelir. Satarken parça parça takıldı sanki. İllaki almayalım aldırmayalım ürünlerini bunu istiyorlar.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
bu video 2.40dk sonrasını izle aynısını uygula uzun süre kullanım olmadığı zaman su almıyormuş pompanın havası alınmalıymış su alması için
 
OMEGA Çevrimdışı

OMEGA 

Aktif Üye
22 Ocak 2020
384
57
bu hususta bilgin üstadlar, ve özelllikle sevgili adem helvacı başkan dan yorum rica ediyorum, THH ye vereceğim itiraz dilekçesi aşağıda ki gibi olacak. uygun bu

Karabağlar İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı,na

Koç beko gurubunun tüketicilerine yaşattığı büyük mağduriyet hakkında.

Kendi kendine ben tatilde iken bozulan ve daha sonraları adının flojet su pınarı olduğunu öğrendiğimiz bu parçanın garantiye girmediğini BEKO Karabağlar servisinin söylemesi üzerine öğrendik

Beko SBS146312 ürün gardırop mın su pınarı pompası arıza yapmış bu da arıza dolayı bir kamyon para vererek aldığınız devasa 631 litre hacimli buzdolabı bir daha hiçbir şekilde buz yapmıyor, bire nevi sadece soğutucu olarak kullanıyoruz yani dondurucu bölümü komple ölmüş oluyor, benim de başıma bu geldi. Başlarda çok üzerinde durmadım nasılsa ve koskoca Koç var arkasında dâhilinde yenisi ile değişir diyerek servis kaydı açtırdım, ertesi güne servis geldi baktı ve ne dese beğenirsiniz sizin bu su pınarı pompası buzdolabı ile bütünleşik olmadığı için garantiye girmiyor dediler, ne yaptımsa nafile. Servis gitti yapamadıla, hemen yine aradım ni ve durumu detaylıca dilimin döndüğünce ve başıma anlattım ve dedim ki bu buzdolabı pompası madem garanti ye girmiyor o halde şimdiki para ile yaklaşık 150000 TL vererek aldığım Beko buzdolabı adı üzerinde buz, ama buz yapmıyor bana buz yapacak bir çözüm üretmenizi istiyorum dedim, bunun üzerine başka servis yönlendirdiler, gene aynı şey garanti harici yapılacak ver 12000 TL yaparız dediler. Bu durum ca bu şekilde sürdü ve hala taktırabilmiş değilim. Aylardır bu durum beni çok mağdur etti pompanın arızalandığı dönemde dondurucumdaki her şey bozulmuştu yukarıda özetle yazmış olduğum nedenler den ötürü bu ayarda bir buzdolabı ile bir değişimini buda olmuyorsa şimdiki piyasa değeri üzerinden para iadesi talep ediyorum. Sayın heyetinizle de paylaşmak durumunda kaldığım bu mağduriyet, aslında bana yapılan haksızlığın yarısını bile anlatmadım çok mağdur ettiler beni... Başkaca tüketicilerin de mağdur olmaması adına bu metni siz değerli Karabağlar İlçe Tüketici Hakem Heyeti ne gereğinin yapılması ve başkaca tüketicilerin bu hususlara ilişkin mağduriyet yaşamaması adına gereğini yapmanız hususunu arz ederim.



Beko dan gelen cevap.

Sevgili müşterimiz, Öncelikle Firmamıza gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. Şikâyetiniz bizlere ulaştı. Sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğiz. Ürün ve hizmetlerimizle ilgili her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi öncelikle Sikayetvar@arcelik.com.tr kanalıyla bizlere iletmenizi rica ederiz. Beko ailesi olarak sağlık ve mutluluk dolu günler dileriz. 7/24 yanınızdayız, mutluluğunuz için buradayız. Beko Müşteri İletişim Merkezi 444 0 888 ... beko genel müdürlükten aradılar ve dediler ki buzdolabınızın garantisi 10. 15. 2020 tarihine kadar garantisi devam ediyor ama arızanızı garanti dâhilinde yapamayız.

Cevaba cevap.

Sn..., Beko Koç yetkilisi, bekleyip göreceğiz ne tür bir çözüm üreteceğiniz konusu çok önemli. Yazım değil amel etmek noktasında somut çözüm bekliyorum... Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdiniz 1 yıldır Beko SBS 14631nelx buzdolabım da buz görmedim sadece soğutucu olarak kullanabiliyoruz, nedeni de buzdolabı ile birlikte verilen ama o olmadan dolabın hiçbir işe yaramadığını çok sora öğrendiğim su pınarı pompası arıza verince dolap çöp oldu, bu zamanda kim kime 15000 TL verip aldığımız dolabı su pompası arızalandı onsuz dondurucu işlevsiz kalacağını bileş bir kamyon para verip alır ki, hadi aldım ben tamam, lakin dolabın bir bileşeni olan bu pompa arızalanınca nasıl olur da garantiye girmez onu asla anlayamam... Dolayısı bu rezalet duruma çözüm getireceğinizi bir kez daha umarak yazıma son verirken siz koç beko gurubunu , Türkiye kamuoyunun takdirine bırakıyorum,
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
bu hususta bilgin üstadlar, ve özelllikle sevgili adem helvacı başkan dan yorum rica ediyorum, THH ye vereceğim itiraz dilekçesi aşağıda ki gibi olacak. uygun bu

Karabağlar İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı,na

Koç beko gurubunun tüketicilerine yaşattığı büyük mağduriyet hakkında.

Kendi kendine ben tatilde iken bozulan ve daha sonraları adının flojet su pınarı olduğunu öğrendiğimiz bu parçanın garantiye girmediğini BEKO Karabağlar servisinin söylemesi üzerine öğrendik

Beko SBS146312 ürün gardırop mın su pınarı pompası arıza yapmış bu da arıza dolayı bir kamyon para vererek aldığınız devasa 631 litre hacimli buzdolabı bir daha hiçbir şekilde buz yapmıyor, bire nevi sadece soğutucu olarak kullanıyoruz yani dondurucu bölümü komple ölmüş oluyor, benim de başıma bu geldi. Başlarda çok üzerinde durmadım nasılsa ve koskoca Koç var arkasında dâhilinde yenisi ile değişir diyerek servis kaydı açtırdım, ertesi güne servis geldi baktı ve ne dese beğenirsiniz sizin bu su pınarı pompası buzdolabı ile bütünleşik olmadığı için garantiye girmiyor dediler, ne yaptımsa nafile. Servis gitti yapamadıla, hemen yine aradım ni ve durumu detaylıca dilimin döndüğünce ve başıma anlattım ve dedim ki bu buzdolabı pompası madem garanti ye girmiyor o halde şimdiki para ile yaklaşık 150000 TL vererek aldığım Beko buzdolabı adı üzerinde buz, ama buz yapmıyor bana buz yapacak bir çözüm üretmenizi istiyorum dedim, bunun üzerine başka servis yönlendirdiler, gene aynı şey garanti harici yapılacak ver 12000 TL yaparız dediler. Bu durum ca bu şekilde sürdü ve hala taktırabilmiş değilim. Aylardır bu durum beni çok mağdur etti pompanın arızalandığı dönemde dondurucumdaki her şey bozulmuştu yukarıda özetle yazmış olduğum nedenler den ötürü bu ayarda bir buzdolabı ile bir değişimini buda olmuyorsa şimdiki piyasa değeri üzerinden para iadesi talep ediyorum. Sayın heyetinizle de paylaşmak durumunda kaldığım bu mağduriyet, aslında bana yapılan haksızlığın yarısını bile anlatmadım çok mağdur ettiler beni... Başkaca tüketicilerin de mağdur olmaması adına bu metni siz değerli Karabağlar İlçe Tüketici Hakem Heyeti ne gereğinin yapılması ve başkaca tüketicilerin bu hususlara ilişkin mağduriyet yaşamaması adına gereğini yapmanız hususunu arz ederim.



Beko dan gelen cevap.

Sevgili müşterimiz, Öncelikle Firmamıza gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. Şikâyetiniz bizlere ulaştı. Sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğiz. Ürün ve hizmetlerimizle ilgili her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi öncelikle Sikayetvar@arcelik.com.tr kanalıyla bizlere iletmenizi rica ederiz. Beko ailesi olarak sağlık ve mutluluk dolu günler dileriz. 7/24 yanınızdayız, mutluluğunuz için buradayız. Beko Müşteri İletişim Merkezi 444 0 888 ... beko genel müdürlükten aradılar ve dediler ki buzdolabınızın garantisi 10. 15. 2020 tarihine kadar garantisi devam ediyor ama arızanızı garanti dâhilinde yapamayız.

Cevaba cevap.

Sn..., Beko Koç yetkilisi, bekleyip göreceğiz ne tür bir çözüm üreteceğiniz konusu çok önemli. Yazım değil amel etmek noktasında somut çözüm bekliyorum... Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdiniz 1 yıldır Beko SBS 14631nelx buzdolabım da buz görmedim sadece soğutucu olarak kullanabiliyoruz, nedeni de buzdolabı ile birlikte verilen ama o olmadan dolabın hiçbir işe yaramadığını çok sora öğrendiğim su pınarı pompası arıza verince dolap çöp oldu, bu zamanda kim kime 15000 TL verip aldığımız dolabı su pompası arızalandı onsuz dondurucu işlevsiz kalacağını bileş bir kamyon para verip alır ki, hadi aldım ben tamam, lakin dolabın bir bileşeni olan bu pompa arızalanınca nasıl olur da garantiye girmez onu asla anlayamam... Dolayısı bu rezalet duruma çözüm getireceğinizi bir kez daha umarak yazıma son verirken siz koç beko gurubunu , Türkiye kamuoyunun takdirine bırakıyorum,
kopyala yapıştır yapmşın 15.000TL yerine 150bin 1.200TL yerine 12bin yazmızsin
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
e-devlet şifren yokmu ordan başvuru yap e-devlet şifren yoksa ptt den al kısa ve öz olsun şikayetin

örnek şikayet istersen bunu kullan

Merhaba xxxx tarinde Beko SBS14631 marka buzdolabı aldım 1 yıl kulladım buzdolabı ile birlikte gelen dolabın dondurucu bölümünün buz yapmasını sağlayan elektronik su pompası arıza yaptı buzluktaki ürünlerim bozuldu yekli servisi aradım dolabım buz yapmıyor dedim su pompası ürün ile tümleşik dahili olmadığı için garanti kapsamına girmiyor dendi 1.200TL parça değişim ücreti istediler arızam yapılmadı su pompası olmadan dolap buz yapmıyor dondurucusu çalışmıyor garanti kitapcığında dolabın bütün parçaları 3yıl garantilidir garanti süresi içerisinde meydana gelen arızalardan işçilik yada parça değişimi adı altında ücret talep edilemez yazıyor garantim devam ediyor ama yetkili servis ürünümü tamir etmiyor benden kaynaklı bir sorun olmadığı halde bozulan parça de monte olduğu için garanti kapsamı dışında diyor o parça olmadan ürününün dodurucu özelliği çalışmıyor ürün buz yapmıyor gerekir ise bilirkişi talep ediyorum sorunumum çölzülmesini arızalı parçanın garanti kapsamında değişimini yada buzdolabının değişimi veya iade etmek istiyorum xx.xx.xxxx tarihinde ürün için ödediğim 15xxxTL nin ürünü aldığım tarihten itibaren olmak üzere en yüksek nakit avans faizi üzerinden hesaplanıp tarafıma faizi ile birlikte ödenmesini talep ediyorum

yazıcıda tarat interneten pdf ye dönüştür ürün faturasını pdf olarak yükle varsa servis fişinide pdf olarak yükle



sikaaaaa.png
 
B Çevrimdışı

Buskerhaund 

Aktif Üye
7 Haz 2019
64
Selamlar
Geçmiş olsun öncelikle. Naçizane bildiğim:
Yapmanız gereken size verilen garanti belgesini okumak, eğer orada bahsettiğiniz parçanın garantiye girmediğini yazan bir ibare görürseniz (açık şekilde yazılmalı-büyük ihtimal yazmaz veya farklı bileşen yazar bir ihtimal ki o da hukuken geçersiz ) işiniz biraz zor olabilir kanımca, yok eğer sadece buzdolabının (beyaz eşya) garanti süresi arıza durumları vb yazıyorsa o zaman beko markasına geçmiş olsun, THH kesinlikle affetmiyor bu durumları, müşteriye satış yapılırken bunun belirtilip kayıt altına alınması gerekir, öyle bir şey yazılmamış sanırım, hiç uğraşmayın, garanti belgesinin fotokopisini ekleyin gitsin, değişim, iade tamir vb de istemeyin bence direkt paranızı isteyin.
Buna benzer bir THH kararı vardı sanırım, gördüğüme eminim. Adem bey bakalım ne diyecek o çok daha hakimdir bu konulara.
Sevgiler
Ek not:az önce örnek olması sebebiyle elimdeki bir kaç garanti belgesini okudum, hp marka yazıcının garanti belgesinde açık bir madde olarak kartuşların garanti kapsamında olmadığı yazıyor, buna mukabil vestel buzdolabının garanti belgesinde tamamiyle beyaz eşya garantisi yazıyor.daha önce kapı açma kolu çatlamıştı, servis önce kullanıcı hatası demeye getirdi, sonra bazı parçalar garantiye girmez dedi, dediklerini aynen rapora yazıp kaşeler misiniz dedim, olur dedi, kaşe sonrası formu elinden kaptım garanti belgesini yüzüne dayadım, burada yazmayan bir şeyi bana keyfi olarak imzalı bir şekilde verdiğiniz için sağolun dedim, sizi vestele, vesteli de thh ye şikayet edeceğim dedim ve evden yolladım, ertesi gün sabahtan kapım çalındı yüzleri mos mor değiştirdiler, marka tamamiyle dolap konusu olduğu için yazılmıştır. Haklarınızı bilin hiç yazışmayın bırakın onlar uğraşsın
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt