OMEGA
Aktif Üye
- 22 Ocak 2020
- 384
- 58
Koç beko gurubunun tüketicilerine yaşattığı büyük mağduriyet hakkında.
Beko SBS146312 ürün
Beko dan gelen cevap.
Sevgili müşterimiz, Öncelikle Firmamıza gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. Şikâyetiniz bizlere ulaştı. Sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğiz. Ürün ve hizmetlerimizle ilgili her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi öncelikle Sikayetvar@arcelik.com.tr kanalıyla bizlere iletmenizi rica ederiz. Beko ailesi olarak sağlık ve mutluluk dolu günler dileriz. 7/24 yanınızdayız, mutluluğunuz için buradayız. Beko Müşteri İletişim Merkezi 444 0 888
Cevaba cevap.
Sn..., Beko Koç yetkilisi, bekleyip göreceğiz ne tür bir çözüm üreteceğiniz konusu çok önemli. Yazım değil amel etmek noktasında somut çözüm bekliyorum... Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdiniz 1 yıldır Beko SBS 14631nelx buzdolabım da buz görmedim sadece soğutucu olarak kullanabiliyoruz, nedeni de buzdolabı ile birlikte verilen ama o olmadan dolabın hiçbir işe yaramadığını çok sora öğrendiğim su pınarı pompası arıza verince dolap çöp oldu, bu zamanda kim kime 15000 TL verip aldığımız dolabı su pompası arızalandı onsuz dondurucu işlevsiz kalacağını bilir, ve bir kamyon para verip alır ki, hadi aldım ben tamam, lakin dolabın bir bileşeni olan bu pompa arızalanınca nasıl olur da garantiye girmez onu asla anlayamam... Dolayısı bu rezalet duruma çözüm getireceğinizi bir kez daha umarak yazıma son verirken siz koç beko gurubunu , Türkiye kamuoyunun takdirine bırakıyorum,
şikayet var da açtığım konu...https://www.sikayetvar.com/beko/beko-sbs14631-nel-x-model-su-pinari-pompa-arizasi
sevgili Adem Helvacı hocam tüketicileri koruma dernek başkanı olarak desteğini rica ederim. ne yapabiliriz bundan sora ki süreçte?
Beko SBS146312 ürün
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
gardırop
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
mın su pınarı pompası arıza yaptı bu da arıza yapınca bir kamyon para vererek aldığınız devasa 631 litre hacimli buzdolabı bir daha hiçbir şekilde buz yapmıyor, bire nevi sadece soğutucu olarak kullanabiliyorsunuz yani dondurucu bölümü komple ölmüş oluyor, benim de başıma bu geldi. Başlarda çok üzerinde durmadım nasılsa
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ve koskoca Koç var arkasında
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
dâhilinde yenisi ile değişir diyerek servis kaydı açtırdım, ertesi güne servis geldi baktı ve ne dese beğenirsiniz sizin bu su pınarı pompası buzdolabı ile bütünleşik olmadığı için garantiye girmiyor dediler, ne yaptımsa nafile. Servis gitti yapamadık hemen yine aradım
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ni ve durumu detaylıca dilimin döndüğünce ve başıma
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
anlattım ve dedim ki bu buzdolabı pompası madem garanti ye girmiyor o halde şimdiki para ile yaklaşık 150000 TL vererek aldığım Beko buzdolabı adı üzerinde buz, ama buz yapmıyor bana buz yapacak bir çözüm üretmenizi istiyorum dedim, bunun üzerine başka servis yönlendirdiler, gene aynı şey garanti harici yapılacak ver 12000 TL yaparız dediler. Bu durum
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
ca bu şekilde sürdü ve hala
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
taktırabilmiş değilim. Aylardır bu beni kahır eden durumu sizlerle de paylaşmak istedim, aslında bana yapılan haksızlığın yarısını bile anlatmadım çok mağdur ettiler beni... Başkaca tüketicilerin de mağdur olmaması adına bu iletiyi tavsiye forum aracılığı ile tüketiciler ile paylaşmanın sosyal bir sorumluluk düşüncesi ile bilinmesini istedim.Beko dan gelen cevap.
Sevgili müşterimiz, Öncelikle Firmamıza gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. Şikâyetiniz bizlere ulaştı. Sizinle en kısa sürede iletişime geçeceğiz. Ürün ve hizmetlerimizle ilgili her türlü bilgi, öneri, görüş ve çözüm taleplerinizi öncelikle Sikayetvar@arcelik.com.tr kanalıyla bizlere iletmenizi rica ederiz. Beko ailesi olarak sağlık ve mutluluk dolu günler dileriz. 7/24 yanınızdayız, mutluluğunuz için buradayız. Beko Müşteri İletişim Merkezi 444 0 888
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
... beko genel müdürlükten aradılar ve dediler ki buzdolabınızın garantisi 10. 15. 2020 tarihine kadar garantisi devam ediyor ama arızanızı garanti dâhilinde yapamayız.Cevaba cevap.
Sn..., Beko Koç yetkilisi, bekleyip göreceğiz ne tür bir çözüm üreteceğiniz konusu çok önemli. Yazım değil amel etmek noktasında somut çözüm bekliyorum... Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdiniz 1 yıldır Beko SBS 14631nelx buzdolabım da buz görmedim sadece soğutucu olarak kullanabiliyoruz, nedeni de buzdolabı ile birlikte verilen ama o olmadan dolabın hiçbir işe yaramadığını çok sora öğrendiğim su pınarı pompası arıza verince dolap çöp oldu, bu zamanda kim kime 15000 TL verip aldığımız dolabı su pompası arızalandı onsuz dondurucu işlevsiz kalacağını bilir, ve bir kamyon para verip alır ki, hadi aldım ben tamam, lakin dolabın bir bileşeni olan bu pompa arızalanınca nasıl olur da garantiye girmez onu asla anlayamam... Dolayısı bu rezalet duruma çözüm getireceğinizi bir kez daha umarak yazıma son verirken siz koç beko gurubunu , Türkiye kamuoyunun takdirine bırakıyorum,
şikayet var da açtığım konu...https://www.sikayetvar.com/beko/beko-sbs14631-nel-x-model-su-pinari-pompa-arizasi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
sevgili Adem Helvacı hocam tüketicileri koruma dernek başkanı olarak desteğini rica ederim. ne yapabiliriz bundan sora ki süreçte?
Son düzenleme: