Arkadaşlar yanlış yere mi yazdım acaba? Doğru bir başlık bulamadım bu konuyla ilgili. Bilgisi olup paylaşan olursa çok memnun olurum.Değerli arkadaşlar sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Uygun başlığı bulamadığım için buradan yazıyorum. Eve 9 bin btu klima aldım. Ankastre sistem var ama bakır boru kalın olduğu (18 bin btu için uygunmuş) için servis bu klima bu boruya uygun değil, ses yapabilir (kaynama sesi şeklindeymiş), verim düşebilir ve bu sebeple oluşabilecek arızalar durumunda klima garanti kapsamı dışında kalabilir dedi. Klimayı kendi borusuyla taktırmamı tavsiye etti. Eğer kendi borusuyla değil de ankastre kalın boruyla takarlarsa da 225 lira ekstra ödemem gerektiğini belirtti. Tüm bu konularda bilgiye ihtiyacım var. Kafam çok karıştı.
Hocam mesajınıza beğeni ifadesi okuduğum anda. Çok teşekkür ederim cevabınız için. Benim merak ettiğim kullanım esnasında çok sıkıntılı bir durum oluşur mu mesela? Verim ne kadar düşer? Garantiden çıkması doğru mu? Ben ankastre olan yere monte ettirmek istiyorum eğer çok sıkıntı olmayacaksa bunu tercih etmek istiyorum. Bunların cevabını talep etmiştim aslında ikinci mesajımda. Sizi üzdüysem kusura bakmayın.Vay be. Çok kırıldım ?
Ne diyeydim? 9bin btuluk klimanın kompresörü o kalınlıktaki borudan gazı çeviremez verim düşer, bağlantı adaptörlerinde vortexten ötürü ses ve titreşim oluşur vs mi diyeydim. ?
Servis doğru söylemiş.Değerli arkadaşlar sizlere bir konuda danışmak istiyorum. Uygun başlığı bulamadığım için buradan yazıyorum. Eve 9 bin btu klima aldım. Ankastre sistem var ama bakır boru kalın olduğu (18 bin btu için uygunmuş) için servis bu klima bu boruya uygun değil, ses yapabilir (kaynama sesi şeklindeymiş), verim düşebilir ve bu sebeple oluşabilecek arızalar durumunda klima garanti kapsamı dışında kalabilir dedi. Klimayı kendi borusuyla taktırmamı tavsiye etti. Eğer kendi borusuyla değil de ankastre kalın boruyla takarlarsa da 225 lira ekstra ödemem gerektiğini belirtti. Tüm bu konularda bilgiye ihtiyacım var. Kafam çok karıştı.
Bu durum ne yazikki istemediğimiz birşey. Pazar yerlerinde bayiler montaj hariç olarak fiyat paylaşıp ürün satmaktalar. Bu nedenle de fiyat olarak avantajıylıymış gibi gözüküyor. Forumumuzdaki müşteri destek bannerı üzerinden sitemize giderek, talep oluşturur veya iletişim ve adres bilgilerinizi bana paylaşabilirseniz yetkili arkadaşlarımızı bilgilendirebilirim. Önerim iade etmeniz olacaktır. Çünkü bölgenizdeki bayi size montaj dahil olarak hizmet vereceği için sizin için daha iyi olcaktır.Arkadaşlar size birşey danisacagim. Web üzerinden bir midea prime aldım, garantisini sordum fg Europe olarak 3 yıl ürün ve 5 yıl kompresör garantili olduğu söylendi ancak montaj dahil değil fiyata. Bu durum normal midir? Çünkü fg Europe dan sonra montaj da dahil oluyor fiyata diye biliyorum ama emin olamadım. Yazdıklarımda bir gariplik varsa iptal edeyim siparişi
Ben bu işten anlamam ama muhtemelen ortam koşulları nedeniyle olmuştur.Herkese merhaba. Dün klimayı çalıştırdığımızda fotoğraftaki gibi biraz karlanma oldu. Bu kadar normal midir? Cihaz Arçelik ekolojik inverter 18'lik. Derece 26 fan hızı 3'e ayarlıydı, dışarısı 4 derece.
Akşamdan kar yağmıştı, ortam epey nemli. İlk defa bu kadar olunca acaba bir sorun mu var dedim. Isıtmada bir sıkıntı yok. Şu an çalışıyor hiç buzlanma yok.Ben bu işten anlamam ama muhtemelen ortam koşulları nedeniyle olmuştur.
Defrost gibi bir işlev vardı sanırım, donma gibi bir duruma karşı mutlaka devreye girer herhalde.
Yağmur yağdıysa, kalan su da buna sebep olmuş olabilir.
Ya da hava aşırı nemliyse.