Gördüğüm kadarıyla FGeurope firması cihazına güvenmekte ve müşteri memnuniyetine önem vermekte. Kendilerini şu konuda da test edebilir misiniz acaba: mesela 3 yıl 5 yıl 10 yıl önce satılmış cihazların yedek parçaları stoklarda tutuluyor mu, stokta yok ise üreticiden makul sürede temin edebiliyorlar mı?
Bu konu paralelinde 3 olay yaşandı geçen yaz sezonunda. 7-10 gibi olmasa da 4-5 yaş grubunda ürünlerde önceki firmanın yani Modern Klimanın sorumluluğunda olup da Modern klima ilgilenmediği için ortada kalma durumuna gelen tüketicilerin 2 si bana, birisi ise direkt olarak kendisi Midea firmasına ulaşmış ve 3 ünün de sorunlarının FG Europe tarafından çözülmüş olmasına şahit oldum.
Benim videolarımda ve yazılarımda AÇIKÇA belirttiğim bir KORKUM var zaten sıklıkla dile getiriyorum
O da bu ürünün ve SSH kalitesinin geçici olma korkusu.
Bir şeyleri elde etmek kolaydır malumunuz. ANLIK mutluluklar ve ŞOV içerikli ilgiler değil, bize SÜREKLİLİK lazım.
O konuda şu an net yorum yapmam doğru olmaz zira ben dahi daha ne kadar zamandır tanıyorum ki firmayı?
Lakin giriş inanılmaz güzel, gelişme evresi de böyle devam ederse Sonuç şimdiden tüketici adına MUTLULUK diyebiliriz diye düşünüyorum.
Açıkça itiraf ettim daha önce de, biz bu konu başlığı ve sosyal mecrada firmayı sürekli ön planda tutarak aslında inanın onları ciddi bir psikolojik baskı altına almış oluyoruz ki bu gün programımda olan bir video çekimini de bu nedenle planlamıştım zaten. Muhtemelen akşamüstü yayınlamış olurum hatta bu konuya da video linkini eklerim, ne demek istediğimi daha net anlayabilirsiniz.
Yani beni/bizi tanımayanlar, FG Europe ve MİDEA isimlerini zikrettiğimizde bir çıkarımız olduğunu düşünse de bizim zerre kadar çıkarımız olmamakla birlikte planlı bir hareketin parçası olduğunu zaman içerisinde çok net anlayacaklar.
Bakınız, forumun sahibi olan kardeşimiz sevgili
Sota dahi, forumda çıkan MİDEA banner'larından ücret almıyor.
Neden biliyor musunuz? FG Europe MİDEA tüketici odaklı yaklaşıyorsa bu bizim için yeterli mantığı var da ondan.
O bannerlar forum çıkarına değil, siz tüketicilerin çıkarına yayınlanıyor. Forum üyelerimize ayrıcalık tanımalarına karşılık tavsiyeforumu ailesinden bir jest olarak da düşünebilirsiniz, bizim de çorbada tuzumuz olsun olarak da düşünebilirsiniz.
Amaaaan Adem helvacı, kıytırık bir banner ne olmuş yani? demeyelim, Safımızı belli etmemiz açısından önemli o.
Ayrıca dışarıdan bakıldığında sıradan bir banner olarak görünse de tıkladığınızda size ciddi avantajlar da sunuyor, videoda anlatırım onu da.