Kırık Televizyon ve sonraki süreç

D Çevrimdışı

decchaos

Yeni Üye
12 Kas 2017
37
54
Arkadaşlar merhaba,
Hepsiburada sitesinden Daewoo 65DM54U aldım. Teslim edildi. Kutu hasarı olmadığı için aldım. Servis çağırdım. Servis personeli kutuyu açtı ki ekranda kocaman bir göçük var.
Servis raporu tutulmuş. Kutu hasarı yoktur ifadesi kullanılmış. Ben de hepsiburada üzerinden iade talebi oluşturdum servis raporunu da ekledim.
Hem güncelde bilgi almak hem de sonra başına gelebilecek olan forumdaşlara ışık tutmak amacıyla bu başlığı açtım.
Şu noktada görüşlerinizi öğrenmek isterim. Süreç nasıl ilerler? Müspet menfi nelere olabilir ve nasıl davranmak daha doğru olur?
Katkıda bulunacak tüm forumdaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Saygılar...


IMG-20220810-WA0018.jpg
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Muhtemelen ücret iade edilir.
Kutu hasarı yoktur niye yazdılar ki?
Ürünün kutusu başka bir kutuya mı konulmuş?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Muhtemelen ücret iade edilir.
Kutu hasarı yoktur niye yazdılar ki?
Ürünün kutusu başka bir kutuya mı konulmuş?
Kutu hasarı belirtilme sebebi kargoya faturalanma durumudur. Ben sağlam verdim sizden kaynaklı hasar aldı gibi. Bu durumda kutu hasarsız olduğu için satıcı da üreticiye kutu sağlam servis raporu var ürün kırık çıktı deyip iade etme şansı doğuyor.
 
D Çevrimdışı

decchaos

Yeni Üye
12 Kas 2017
37
54
Muhtemelen ücret iade edilir.
Kutu hasarı yoktur niye yazdılar ki?
Ürünün kutusu başka bir kutuya mı konulmuş?
Sanırım F fikoloji üstadın da belirttiği gibi amaç kargo esnasında yada servis kurulum yapmadan kullanıcıdan kaynaklı olarak ortaya çıkabilecek hasarın tespiti.
Kutu hasarı yoksa taşıma firmasının yada teslim alan kullanıcının (bizim) kusurumuz olmadığı kanısına varılıyor.
Kanaatim bu yönde...
 
D Çevrimdışı

decchaos

Yeni Üye
12 Kas 2017
37
54
Güncelleme amacıyla yazıyorum arkadaşlar.
TV bugün karşı tarafa ulaştı, aynı gün yenisinin gönderilmesi kararı onaylandı ve yola çıktı.
Yeni TV aynı marka ve model.
Geldiği ve kurulduğu zaman da bir güncelleme yapacağım.
Katkı sağlayan tüm forumdaşlara teşekkür ederim.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Güncelleme amacıyla yazıyorum arkadaşlar.
TV bugün karşı tarafa ulaştı, aynı gün yenisinin gönderilmesi kararı onaylandı ve yola çıktı.
Yeni TV aynı marka ve model.
Geldiği ve kurulduğu zaman da bir güncelleme yapacağım.
Katkı sağlayan tüm forumdaşlara teşekkür ederim.
Geçmiş olsun konuyu çok geç gördüm ama dostlar katkı sunmuş sağ olsunlar.

Bu tarz durumlarda değişimi servis yapmaz dostlar bilginiz olsun, yetkili servis sadece ürünün kurulumundan mesul durumdadır, gördüklerini kayıt altına alıp raporlamak dışında yükümlülüğü ne yazık ki mevcut koşullarda bulunmamaktadır.

Kutuda hasar olmadığının yazılması servisin tespitinin doğru olması ve ispat edilmesi gibi koşullar neticesi tüketici bir zarar görmeden ürün değişimi veya ücret iadesi ile durumu kurtarır ki tüketici mutlu haberi bizlerle paylaşmış zaten.

Kutuda hasar var ifadesi çok zaman art niyetli olarak da kullanılabiliyor uğraşmak istemeyen servisler tarafından. Evde yaşlı veya saf birini gördüler mi yapıştırıp geçiyorlar ''Kutu hasarlı ürün hasarlı'' diye, ''hasar nerede?'' diyorsun, ''Burada'' dedikleri yer kutunun dikey baremleri ile üst kaplaması arasındaki dikey şerit ezilmesini gösteriyorlar. Yahu kardeşim o bir kutu hasarı değil, Bayi deposundaki 10000 adet ürünün 9999 unda var zaten onlar. Ama tüketici evinde bu hemen HASAR olarak yapıştırılıyor ki yasal olarak da bir Vestel servisinin bu yönde tuttuğu bir rapora karşı delil sunarak itiraz edip tüketici talebini haklı bulup kutusu cillop gibi olmasına rağmen hasarlı yazılıp tüketiciye itelemeye çalıştıkları kırık panel televizyonun değişimini sağlamıştık.

Aman dostlar dikkat, konu sahibi arkadaşımıza da duyarlı davranışından dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.
 
D Çevrimdışı

decchaos

Yeni Üye
12 Kas 2017
37
54
Geçmiş olsun konuyu çok geç gördüm ama dostlar katkı sunmuş sağ olsunlar.

Bu tarz durumlarda değişimi servis yapmaz dostlar bilginiz olsun, yetkili servis sadece ürünün kurulumundan mesul durumdadır, gördüklerini kayıt altına alıp raporlamak dışında yükümlülüğü ne yazık ki mevcut koşullarda bulunmamaktadır.

Kutuda hasar olmadığının yazılması servisin tespitinin doğru olması ve ispat edilmesi gibi koşullar neticesi tüketici bir zarar görmeden ürün değişimi veya ücret iadesi ile durumu kurtarır ki tüketici mutlu haberi bizlerle paylaşmış zaten.

Kutuda hasar var ifadesi çok zaman art niyetli olarak da kullanılabiliyor uğraşmak istemeyen servisler tarafından. Evde yaşlı veya saf birini gördüler mi yapıştırıp geçiyorlar ''Kutu hasarlı ürün hasarlı'' diye, ''hasar nerede?'' diyorsun, ''Burada'' dedikleri yer kutunun dikey baremleri ile üst kaplaması arasındaki dikey şerit ezilmesini gösteriyorlar. Yahu kardeşim o bir kutu hasarı değil, Bayi deposundaki 10000 adet ürünün 9999 unda var zaten onlar. Ama tüketici evinde bu hemen HASAR olarak yapıştırılıyor ki yasal olarak da bir Vestel servisinin bu yönde tuttuğu bir rapora karşı delil sunarak itiraz edip tüketici talebini haklı bulup kutusu cillop gibi olmasına rağmen hasarlı yazılıp tüketiciye itelemeye çalıştıkları kırık panel televizyonun değişimini sağlamıştık.

Aman dostlar dikkat, konu sahibi arkadaşımıza da duyarlı davranışından dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.
Öncelikle inceliğiniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Son kullanıcıların bilinçlendirilmesi, bilgilendirilmesi konusunda çabalarınız takdire şayan.

TV bugün yarın teslim edilip kurulumu sağlanacak diye umuyorum. Satıcının Hepsiburada'nın kendisi olması sanırım bu noktada işleri biraz daha kolaylaştırdı. Kırıık Televizyonu kurmaya gelen muhtemelen Vestel Karşıyaka servisinden gelen emekçi arkadaşımız da görevini olması gerektiği gibi yerine getirdi sağolsun. Bu kendi evimizde ve oğlumun evinde hali hazırda kullandığımız 3. Vestel üretimi TV. Kullana geldiğimiz Buzdolabı, Çamaşır makinası vs. bir çok ürün Vestel.. Aygıtlar on numara mı? değil ancak muhteşem servisi ve uygun parça tedariki konusundan dolayı tercih ediyorum.
Şu aşamaya kadar konuya ilgi gösteren, katkı sağlayan tüm forumdaşlara teşekkür ederim.
Temenni etmiyorum ancak bundan sonra benzer sıkıntılı durumlarla karşı karşıya kalacak olan kullanıcılar için de bir iz bırakması umuduyla.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Öncelikle inceliğiniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Son kullanıcıların bilinçlendirilmesi, bilgilendirilmesi konusunda çabalarınız takdire şayan.

TV bugün yarın teslim edilip kurulumu sağlanacak diye umuyorum. Satıcının Hepsiburada'nın kendisi olması sanırım bu noktada işleri biraz daha kolaylaştırdı. Kırıık Televizyonu kurmaya gelen muhtemelen Vestel Karşıyaka servisinden gelen emekçi arkadaşımız da görevini olması gerektiği gibi yerine getirdi sağolsun. Bu kendi evimizde ve oğlumun evinde hali hazırda kullandığımız 3. Vestel üretimi TV. Kullana geldiğimiz Buzdolabı, Çamaşır makinası vs. bir çok ürün Vestel.. Aygıtlar on numara mı? değil ancak muhteşem servisi ve uygun parça tedariki konusundan dolayı tercih ediyorum.
Şu aşamaya kadar konuya ilgi gösteren, katkı sağlayan tüm forumdaşlara teşekkür ederim.
Temenni etmiyorum ancak bundan sonra benzer sıkıntılı durumlarla karşı karşıya kalacak olan kullanıcılar için de bir iz bırakması umuduyla.
Ooooo Vestel Karşıyaka servisi ve oradaki genç dostlarımız yakın zamanda bizim içerik üretmeye değer göreceğimiz şekilde teşekkür de almıştı bizlerden.
Kendilerini bizler tanımıyor olsak da gıyaplarında gelen teşekkürlerin artması nedeniyle biz de onlara şu video ile teşekkür etmeyi uygun görmüştük.
Geldiklerinde kendilerine bizlerin de selamımızı iletirseniz mutlu oluruz :ok

 
D Çevrimdışı

decchaos

Yeni Üye
12 Kas 2017
37
54
Ooooo Vestel Karşıyaka servisi ve oradaki genç dostlarımız yakın zamanda bizim içerik üretmeye değer göreceğimiz şekilde teşekkür de almıştı bizlerden.
Kendilerini bizler tanımıyor olsak da gıyaplarında gelen teşekkürlerin artması nedeniyle biz de onlara şu video ile teşekkür etmeyi uygun görmüştük.
Geldiklerinde kendilerine bizlerin de selamımızı iletirseniz mutlu oluruz :ok


Sayın Helvacı, TV teslimatı yapıldı, yarın kurulum için gelirler tahmin ediyorum.
Selamınız başüstüne Elbette ileteceğiz selamınızı.

IMG-20220817-WA0000.jpg
 
I Çevrimdışı

illetr

Yeni Üye
21 Ağu 2022
7
Hocam öncelikle hayırlı olsun. Televizyon kurulumu yapıldı mı? Nasıl memnun musunuz? Artıları eksileri detaylı bir cevap verebilir misiniz? Ben de almayı düşünüyorum. Tavsiye eder misiniz?
 
D Çevrimdışı

decchaos

Yeni Üye
12 Kas 2017
37
54
Merhabalar,

Evet aynı gün gelip kurmuş arkadaşlar. Bu tv'den yakın zamanda iki adet satın aldım. Biri kendi evime diğeri oğluma. Kırık gelen oğlum için olandı.
Evimde halen kullandığım mb120 anakartlı yine Vestel üretimi 55 inç bir TV var. Aralarında hem görüntü hem sunduğu özellikler açısından çok fark olduğunu söyleyebilirim.
Bize gelen iki TV de mb180 + LG ips kombinasyonu ile geldi bunu da belirteyim.
Anakart hzlı uygulamalar yeterli, görüntüsü tatmin edici.
Kendi adıma naçizane uygun fiyatlı ve tatmin edici bir TV olduğunu söyleyebilirim.
Eksi olarak yansıma önleyici katman yüzde 3 öğrendiğimiz kadarıyla, eğer odanız aydınlık ise sıkıntı olabilir ama bu fiyatlarda fark ortaya koyacak kadar yüksek oranda katmanı olan ürün de yok sanıyorum.
Evet tavsiye ederim. Ama sınırlı bilgimle ve 53 yaşındaki gözlerimle :)

Herkese saygılar, sevgiler.
 
Geri
Üst Alt