Arkadaşlar merhaba,
Hepsiburada sitesinden Daewoo 65DM54U aldım. Teslim edildi. Kutu hasarı olmadığı için aldım. Servis çağırdım. Servis personeli kutuyu açtı ki ekranda kocaman bir göçük var.
Servis raporu tutulmuş. Kutu hasarı yoktur ifadesi kullanılmış. Ben de hepsiburada üzerinden iade talebi oluşturdum servis raporunu da ekledim.
Hem güncelde bilgi almak hem de sonra başına gelebilecek olan forumdaşlara ışık tutmak amacıyla bu başlığı açtım.
Şu noktada görüşlerinizi öğrenmek isterim. Süreç nasıl ilerler? Müspet menfi nelere olabilir ve nasıl davranmak daha doğru olur?
Katkıda bulunacak tüm forumdaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Saygılar...
Hepsiburada sitesinden Daewoo 65DM54U aldım. Teslim edildi. Kutu hasarı olmadığı için aldım. Servis çağırdım. Servis personeli kutuyu açtı ki ekranda kocaman bir göçük var.
Servis raporu tutulmuş. Kutu hasarı yoktur ifadesi kullanılmış. Ben de hepsiburada üzerinden iade talebi oluşturdum servis raporunu da ekledim.
Hem güncelde bilgi almak hem de sonra başına gelebilecek olan forumdaşlara ışık tutmak amacıyla bu başlığı açtım.
Şu noktada görüşlerinizi öğrenmek isterim. Süreç nasıl ilerler? Müspet menfi nelere olabilir ve nasıl davranmak daha doğru olur?
Katkıda bulunacak tüm forumdaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Saygılar...