systmrrr
Yeni Üye
- 20 Eyl 2018
- 12
- 34
Kayseri Forum AVM' de bulunan Samsung mağazasından 31.07.2018 tarihinde Model Numarası: UE55MU7000 olan 55 inç ekranlı televizyon aldım. Televizyonu alıp eve kurdular. Yaklaşık 2 gün sonra ekranın sağ orta tarafında piksel olmadığını fark ettim ve hemen Samsung mağazasını aradım. Teknik ekibin gelip inceleyeceğini söylediler. Ekip 3 gün sonra geldi ve gelenler oldukça amatör ve işlerini bilmeyenlerdi. Bana direk "bunu siz yapmışsınız dua edin ekranı kırmamışsınız" diye saygısızca cümleler kullandılar. Bunun üzerine Tüketici Hakları'na gideceğimi, bana teknik servis kağıdı vermelerini istedim.
Böyle bir kağıt olmadığını, "Samsung'la aralarında olan bir şey" olduğunu söylediler. Tüketici Hakları'na şikayet etmeye gittiğimde Teknik Servis Kağıdını istediler, ben olmadığını söyleyince Teknik Servis Kağıdı vermeleri gerektiğini öğrendim. Servis ana merkezini aradığımda "biz işimizin ehliyiz" dediler, fakat kağıdı vermediniz nasıl işinizin ehlisiniz dediğimde ses yok. Bunun üzerine Samsung müşteri servisini aradım. Bizi 3 iş gününde arayacaklarını söylediler, fakat aradan 30 gün geçmesine rağmen halan arayan olmadı. Tekrar teknik ekip geldi bu sefer düzgün biri geldi. Bana WhatsApp üzerinden Samsung ile olan yazışmasını gösterdi. Samsung ekranda çıkıntı varsa müşteri yapmıştır diye işlem yapacaksınız diye yazdıklarını gördüm. Fakat benim yapmadığımı belirtmeme rağmen, mecburen müşteri kaynaklı sorun olarak Teknik servis kağıdını yazacağını söyledi. Neyse kağıtla tekrar Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim ve ifademi verdim. Şimdi sonucu bekliyorum.
Ayrıca ikinci gelen teknik servis personeli bu televizyonun teşhir ürün olabileceğini söyledi. Muhtemelen Televizyonu sıfırlayıp sattıklarını söyledi. Televizyon ilk kurulum için geldiğinde kutusu açıktı. Neden açtınız kutuyu dediğimde biz baktık sorun olmasın diye dediler bende iyi niyetten seslenmedim. Ayrıca televizyon kurulduğunda dil seçme ekranı vs. gelmedi hiç. Direk TV açıldı. Ekran defolu ve teşhir ürün satabiliyorlar.
Samsung ana merkez müşteri temsilcisi ilgilenmiyorlar. Bu nasıl düzen, defolu ürünü sat sonra ilgilenme. Arayacağız diyorlar aramıyorlar. Sizde aynı sorunları yaşamayın. Daha çok dava açacağım. Televizyonun pikselinde ekran yok ve göze batıyor ben yapmadığım halde ben sorun yaşıyorum. Piksel üzerinde çıkıntı varsa biz yapmışız demekmiş. Öyle bir kural mi var? Üretim hatası da olabilir.
Böyle bir kağıt olmadığını, "Samsung'la aralarında olan bir şey" olduğunu söylediler. Tüketici Hakları'na şikayet etmeye gittiğimde Teknik Servis Kağıdını istediler, ben olmadığını söyleyince Teknik Servis Kağıdı vermeleri gerektiğini öğrendim. Servis ana merkezini aradığımda "biz işimizin ehliyiz" dediler, fakat kağıdı vermediniz nasıl işinizin ehlisiniz dediğimde ses yok. Bunun üzerine Samsung müşteri servisini aradım. Bizi 3 iş gününde arayacaklarını söylediler, fakat aradan 30 gün geçmesine rağmen halan arayan olmadı. Tekrar teknik ekip geldi bu sefer düzgün biri geldi. Bana WhatsApp üzerinden Samsung ile olan yazışmasını gösterdi. Samsung ekranda çıkıntı varsa müşteri yapmıştır diye işlem yapacaksınız diye yazdıklarını gördüm. Fakat benim yapmadığımı belirtmeme rağmen, mecburen müşteri kaynaklı sorun olarak Teknik servis kağıdını yazacağını söyledi. Neyse kağıtla tekrar Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim ve ifademi verdim. Şimdi sonucu bekliyorum.
Ayrıca ikinci gelen teknik servis personeli bu televizyonun teşhir ürün olabileceğini söyledi. Muhtemelen Televizyonu sıfırlayıp sattıklarını söyledi. Televizyon ilk kurulum için geldiğinde kutusu açıktı. Neden açtınız kutuyu dediğimde biz baktık sorun olmasın diye dediler bende iyi niyetten seslenmedim. Ayrıca televizyon kurulduğunda dil seçme ekranı vs. gelmedi hiç. Direk TV açıldı. Ekran defolu ve teşhir ürün satabiliyorlar.
Samsung ana merkez müşteri temsilcisi ilgilenmiyorlar. Bu nasıl düzen, defolu ürünü sat sonra ilgilenme. Arayacağız diyorlar aramıyorlar. Sizde aynı sorunları yaşamayın. Daha çok dava açacağım. Televizyonun pikselinde ekran yok ve göze batıyor ben yapmadığım halde ben sorun yaşıyorum. Piksel üzerinde çıkıntı varsa biz yapmışız demekmiş. Öyle bir kural mi var? Üretim hatası da olabilir.