Kayseri Forum AVM Samsung Mağaza Televizyon Aldım Pişmanım

systmrrr Çevrimdışı

systmrrr

Yeni Üye
20 Eyl 2018
12
33
Kayseri Forum AVM' de bulunan Samsung mağazasından 31.07.2018 tarihinde Model Numarası: UE55MU7000 olan 55 inç ekranlı televizyon aldım. Televizyonu alıp eve kurdular. Yaklaşık 2 gün sonra ekranın sağ orta tarafında piksel olmadığını fark ettim ve hemen Samsung mağazasını aradım. Teknik ekibin gelip inceleyeceğini söylediler. Ekip 3 gün sonra geldi ve gelenler oldukça amatör ve işlerini bilmeyenlerdi. Bana direk "bunu siz yapmışsınız dua edin ekranı kırmamışsınız" diye saygısızca cümleler kullandılar. Bunun üzerine Tüketici Hakları'na gideceğimi, bana teknik servis kağıdı vermelerini istedim.

Böyle bir kağıt olmadığını, "Samsung'la aralarında olan bir şey" olduğunu söylediler. Tüketici Hakları'na şikayet etmeye gittiğimde Teknik Servis Kağıdını istediler, ben olmadığını söyleyince Teknik Servis Kağıdı vermeleri gerektiğini öğrendim. Servis ana merkezini aradığımda "biz işimizin ehliyiz" dediler, fakat kağıdı vermediniz nasıl işinizin ehlisiniz dediğimde ses yok. Bunun üzerine Samsung müşteri servisini aradım. Bizi 3 iş gününde arayacaklarını söylediler, fakat aradan 30 gün geçmesine rağmen halan arayan olmadı. Tekrar teknik ekip geldi bu sefer düzgün biri geldi. Bana WhatsApp üzerinden Samsung ile olan yazışmasını gösterdi. Samsung ekranda çıkıntı varsa müşteri yapmıştır diye işlem yapacaksınız diye yazdıklarını gördüm. Fakat benim yapmadığımı belirtmeme rağmen, mecburen müşteri kaynaklı sorun olarak Teknik servis kağıdını yazacağını söyledi. Neyse kağıtla tekrar Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim ve ifademi verdim. Şimdi sonucu bekliyorum.

Ayrıca ikinci gelen teknik servis personeli bu televizyonun teşhir ürün olabileceğini söyledi. Muhtemelen Televizyonu sıfırlayıp sattıklarını söyledi. Televizyon ilk kurulum için geldiğinde kutusu açıktı. Neden açtınız kutuyu dediğimde biz baktık sorun olmasın diye dediler bende iyi niyetten seslenmedim. Ayrıca televizyon kurulduğunda dil seçme ekranı vs. gelmedi hiç. Direk TV açıldı. Ekran defolu ve teşhir ürün satabiliyorlar.

Samsung ana merkez müşteri temsilcisi ilgilenmiyorlar. Bu nasıl düzen, defolu ürünü sat sonra ilgilenme. Arayacağız diyorlar aramıyorlar. Sizde aynı sorunları yaşamayın. Daha çok dava açacağım. Televizyonun pikselinde ekran yok ve göze batıyor ben yapmadığım halde ben sorun yaşıyorum. Piksel üzerinde çıkıntı varsa biz yapmışız demekmiş. Öyle bir kural mi var? Üretim hatası da olabilir.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Kayseri Forum AVM' de bulunan Samsung mağazasından 31.07.2018 tarihinde Model Numarası: UE55MU7000 olan 55 inç ekranlı televizyon aldım. Televizyonu alıp eve kurdular. Yaklaşık 2 gün sonra ekranın sağ orta tarafında piksel olmadığını fark ettim ve hemen Samsung mağazasını aradım. Teknik ekibin gelip inceleyeceğini söylediler. Ekip 3 gün sonra geldi ve gelenler oldukça amatör ve işlerini bilmeyenlerdi. Bana direk "bunu siz yapmışsınız dua edin ekranı kırmamışsınız" diye saygısızca cümleler kullandılar. Bunun üzerine Tüketici Hakları'na gideceğimi, bana teknik servis kağıdı vermelerini istedim.

Böyle bir kağıt olmadığını, "Samsung'la aralarında olan bir şey" olduğunu söylediler. Tüketici Hakları'na şikayet etmeye gittiğimde Teknik Servis Kağıdını istediler, ben olmadığını söyleyince Teknik Servis Kağıdı vermeleri gerektiğini öğrendim. Servis ana merkezini aradığımda "biz işimizin ehliyiz" dediler, fakat kağıdı vermediniz nasıl işinizin ehlisiniz dediğimde ses yok. Bunun üzerine Samsung müşteri servisini aradım. Bizi 3 iş gününde arayacaklarını söylediler, fakat aradan 30 gün geçmesine rağmen halan arayan olmadı. Tekrar teknik ekip geldi bu sefer düzgün biri geldi. Bana WhatsApp üzerinden Samsung ile olan yazışmasını gösterdi. Samsung ekranda çıkıntı varsa müşteri yapmıştır diye işlem yapacaksınız diye yazdıklarını gördüm. Fakat benim yapmadığımı belirtmeme rağmen, mecburen müşteri kaynaklı sorun olarak Teknik servis kağıdını yazacağını söyledi. Neyse kağıtla tekrar Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim ve ifademi verdim. Şimdi sonucu bekliyorum.

Ayrıca ikinci gelen teknik servis personeli bu televizyonun teşhir ürün olabileceğini söyledi. Muhtemelen Televizyonu sıfırlayıp sattıklarını söyledi. Televizyon ilk kurulum için geldiğinde kutusu açıktı. Neden açtınız kutuyu dediğimde biz baktık sorun olmasın diye dediler bende iyi niyetten seslenmedim. Ayrıca televizyon kurulduğunda dil seçme ekranı vs. gelmedi hiç. Direk TV açıldı. Ekran defolu ve teşhir ürün satabiliyorlar.

Samsung ana merkez müşteri temsilcisi ilgilenmiyorlar. Bu nasıl düzen, defolu ürünü sat sonra ilgilenme. Arayacağız diyorlar aramıyorlar. Sizde aynı sorunları yaşamayın. Daha çok dava açacağım. Televizyonun pikselinde ekran yok ve göze batıyor ben yapmadığım halde ben sorun yaşıyorum. Piksel üzerinde çıkıntı varsa biz yapmışız demekmiş. Öyle bir kural mi var? Üretim hatası da olabilir.


Biraz görsel destek sunabilirmisiniz lütfen, SOnra daha detaylı yorum yazacağım bu konuya.

:ok
 
systmrrr Çevrimdışı

systmrrr

Yeni Üye
20 Eyl 2018
12
33
Screenshot_20180810-142946.png
IMG_20180810_142531.jpg
IMG_20180810_014227.jpg
IMG_20180810_013807.jpg
IMG_20180810_013643.jpg
IMG_20180810_013532.jpg
IMG_20180810_013234.jpg


buyrun hocam. ALLAH bunlarin belasini versin
 
newrophat Çevrimdışı

newrophat

Süper Üye
31 Ağu 2018
1,036
öncelikle geçmiş olsun. merak ettiğim konu tv kurulurken sizde oradamıydınız, servisle beraber herhangi bir ekran testi kontrol sağlanmadı mı ?
 
systmrrr Çevrimdışı

systmrrr

Yeni Üye
20 Eyl 2018
12
33
hocam servisin yanindaydim. ama test falan olmadi. direk.tv acildi bende iyi guzel dedim yani. sorun yoktu. o sekil de hocam
 
newrophat Çevrimdışı

newrophat

Süper Üye
31 Ağu 2018
1,036
hocam servisin yanindaydim. ama test falan olmadi. direk.tv acildi bende iyi guzel dedim yani. sorun yoktu. o sekil de hocam

şayet söylediğiniz gibi kutusu açık ürünü kurup kurulum aşamalarını (dil/ağ/ülke seçimi vs...) geçip tvyi kurdularsa ve hiçbir soru sormadan ekran testlerini yapmadan çıkıp gittilerse, muhtemelen mağaza/servis bu işleri beraber yapıyordur. keşke ikinci gelen servisin verdiği müşteri kaynaklıdır yazısını kabul etmeseydiniz.
 
systmrrr Çevrimdışı

systmrrr

Yeni Üye
20 Eyl 2018
12
33
baska turlu kagit alamiyom ki. hakem heyeti icin kagit gerekiyor.
 
systmrrr Çevrimdışı

systmrrr

Yeni Üye
20 Eyl 2018
12
33
arkads istegi uzerine buraya yazdiim. bi sonuc alamayacagimi biliyorm. saolun ilgilendinz. biri okur da belki hata yapmaz
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,976
o kağıtı imzalamakla bence çok büyük hata yapmışsın.keşki imzalamasaydın.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,609
Raporda müşteri kaynaklı yazıyorsa mahkemenin yapabileceği fazla birşey olmaz sanırım.
Ürün size geldiğinde ayarlamaların yapıldığı ilk kuruluma dair bir ekran görmediyseniz, kurulmuş bir ürün gelmiştir.
Ancak size kağıt vermeye yanaşmayan ilk servisin mağaza ile gizli saklı bir iş çevirmiş olma ihtimali var gibi sanki.:alala
 
systmrrr Çevrimdışı

systmrrr

Yeni Üye
20 Eyl 2018
12
33
aynn oyle gizli iş var baska ne yapabilirim aklima bsy gelmiyor. tuketici haklarina gittim
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,253
Tv servis menüsünden
Life timer yani kaç saat kullanilmis bilgisine ulaşabilirsiniz.
Life timer degeri kullandığınız saat degerinin ustundeyse cihaziniz 2.el olduğunu anlarsiniz.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,609
aynn oyle gizli iş var baska ne yapabilirim aklima bsy gelmiyor. tuketici haklarina gittim

Yapmanız gerekeni yapmışsınız ama o formu kabul etmemeniz gerekirdi.
Lehinize durum sonuçlanması zayıf ihtimal.
Firmayla biraz daha mücadele etseydiniz hatalarını kabul edebilirlerdi.
Servisi şikayet edebileceğiniz bir merci varsa (Oda vs.) oraya gidin derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri