Emmi bizde okuma alışkanlğı yok yazmışlar oraya.Servis fotosunu istedim ,gönderdi.Sanki "şimdilik" boşuna telaş yaptık gibi görünüyor sevgili gençler.Servis fotosunda yazıyormuş zaten sevgili ulkekerem'in dediği gibi hem de
Yarın söyleyeyim bari ,14-15 gün bekle bakalım diye
İnan beni aramadan hiç bir işlemi yapmaz,hem de kesinlikle,mutlaka telefon eder.Fakat servis teslim kağıdı diye dikkat etmemiştir ,işin aslı servis elemanı sözlü olarak da uyarması lazım ki kayınbiraderim benden yaşça büyüktür.Yine de yarın beklemesini söylerim,120 gün kaydetme hakkı varmış zatenEmmi bizde okuma alışkanlğı yok yazmışlar oraya.
Söyle evrak vs gibi şeyleri okusun ihmal etmesin, bazen hediye ürün veriyorlar teslim aldığınıza dair imza atın deyip borçlandırıyorlar. Çok önemli konular
Evet ,servis tarafından düzelmişti.Şimdi sıkıntısız kullanıyor telefonunuBu işlemi sadece yetkili servisler yapabiliyor.
Acele etme mutlaka değişiyor ,kayınbiraderin değişti çünkü ,ama ne kadar bekledi bilmiyorum,yedek telefonunu kullanıyordu bu sıradaAynı sorunu yaşıyorum ankart değişti Kvk'da kayıt dışı sms geldi Kvk yı aradım 15 gün içinde düzelir dendi, olmadı, Kvk ya email atın durumu bildirin dediler servisteki şahıs onuda yaptım kvk dan cevap geldi başvurunuz ilgili birime iletilmiştir diye, onunda üzerinden 15-20 gün geçti halâ kayıt dışı diyor, 120 günden kalan gün 50 falandır, Btk arıyorum E devletteki kayıt dışını bana söylüyor, dedim onu bende görüyorum servisin başvurusu varmı diyorum onu biz göremiyoruz diyor servise sorun diyor, kardeşim servise sordum baş vurduk kayıt edilecek diyorlar, ama çok zaman geçti normalmi bu diyorum, o kadar sürmemeli diyor, şaştım kaldım ne yapıcam valla bilemedim yanlız Kvk sıkıntı onu anladım kesin bilgi.
Kayıt kendim yapmak istedim pasaport belge no soruyor benim pasaportum yok ki doğal olarak tamamlayamıyorum başvuruyu :(
Bak çaylar çoğalıyor ona göre Tabii bir süre daha bekle yarın sorayım bakayım k.biradere nasıl olmuştu(unuttum ,yaşlılık )Buzdolabındaki gibi yine acelemi ediyorum diyosun
İnş dediğin gibi olur hocam valla
Elinizde anakart değişimi yapıldığına dair rapor var mi.?Hocam acele falan etmemişim, aksine geç kalmışım, az önce Btk daki arkadaşa yalvar yakar durumu anlattım, rica minnet dedim ki, Kvk biz başvuruyu yaptık diyor, neredeyse 80-90 gün oldu, bu normal bir durum değil sanki dedim, Allah razı olsun baktı, dedi ki, bu imei ile alakalı başvuru yapılmamış, ve 9 gün sonra kapanacak telefonunuz dedi, şok oldum vallahi, sonra bana Alo175 THH arayın onlar sizi yönlendirir zaten dedi ama şu 9 gün dolmadan bu işlemi yapın dedi, yarın direk kaymakamlıktayım, 175'i aradıktan sonra tabiki, bu Kvk ısrarla defalarca email atıp, telefon açıp sormama rağmen biz başvurumuzu yaptık, iş artık Btk da neden dedi acaba, bunların amacı ne olabilir.
Not:Thh'den sonuç alıcammı tereddütlerim var açıkçası:(
tamam sorun olmaz. Eski tlf faturası ve kart değişim raporuyla yine işini çözersin.Hocam şöyle benim kafama takılana o zaten, verilen raporda yapılan işlem yazıyor anakart değiştirmiştir diye, ama raporda, tamire verilen telefonun imei'si yazıyor.