Kararsızlığa son noktayı arıyorum...

kazim450

Aktif Üye
12 May 2019
14
3
28
Herkese merhabalar.Kısmetse artık ülkemizin batı taraflarına doğru yol göründü benim için. Önümüzdeki ay düğün yapıp ev kurma işlerine başlıcam inşallah.Televizyon için ayırmayı düşündüğüm bütçe 8-9bin lira. Mesleki yoğunluk ve görevlerden arta kalan kısıtlı vaktimle fırsat bulabildiğim kadarıyla kendi çapımda biraz araştırmaya çalıştım ama bu furyanın içinde adeta kaybolup gittim desem yalan olmaz heralde.Oled mi Qled mi,Samsung mu Sony mi yoksa yerli gururumuz olan Vestel mi diye karar veremedim. Son olarak bu forumu buldum. Biraz inceledim ve bu konuda çok bilgi birikimi olan üstadların olduğunu gördüm.Birçok farklı markanın çok çeşitli modelleri ve kullanmış olduğu teknolojileri var.Her tüketici gibi ben de verdiğim paraya göre en çok verim alabileceğim ürünü seçmek istiyorum. Özellikle Ado @Ado Adem abi ve bu devasa pazara hakim olan diğer tecrübeli üstadlardan yardım ve tavsiye istiyorum. Sizin verdiğiniz tavsiyeler neticesinde artık tetiği çekip gidip ürünü alacam. Kullanım şekli
-Ps4 Pronun özelliklerini sonuna kadar kullanabileceğim bir model olması önceliğimdir
-Sıklıkla Netflixten 4K dizi film izlenilecek
-Belgesel ve arada futbol maçı
Genel olarak ps4 pro ve Netflix içerikleri önceliğime uyabilecek diğer şekillerde günlük kullanıma uygun olan 65 ya da 55 inçlik bir TV arıyorum.
 

muratala53

Bronz Üye
3 Şub 2019
290
43
16
Smartı sıklıkla kullanacağınız ve ps4 pro da stabilite istediğiniz için samsunga yönelmeniz daha mantıklı olacaktır. Detaylı bir model tavsiyesini Ado @Ado abi müsait olunca yardımcı olur.
 

kazim450

Aktif Üye
12 May 2019
14
3
28
Smartı sıklıkla kullanacağınız ve ps4 pro da stabilite istediğiniz için samsunga yönelmeniz daha mantıklı olacaktır. Detaylı bir model tavsiyesini Ado @Ado abi müsait olunca yardımcı olur.
Samsung modellerde ps4 pro stabilitesi dediğiniz gibi güzel. İnput lag değerleri filan iyi ama marka adı altında markalara fazla para kaptırmamak gerektiğini düşünüyorum. Herhangi bir marka takıntım yok. @Ado abinin tavsiyeleri bu konuda belirleyici etken olacak. Yorumunuz için teşekkürler
 

Sota

Los Adanas
Administrator
6 Mar 2016
5,482
113
Samsung modellerde ps4 pro stabilitesi dediğiniz gibi güzel. İnput lag değerleri filan iyi ama marka adı altında markalara fazla para kaptırmamak gerektiğini düşünüyorum. Herhangi bir marka takıntım yok. @Ado abinin tavsiyeleri bu konuda belirleyici etken olacak. Yorumunuz için teşekkürler
2 hafta once kirvemize 55Q6F aldik. 7000tl.
goruntu kalitesini,derinlik,akiciligi cok begendim.
smart arayuzu fazlasiyla akici.

bu urunu listenizin kosesinde dursun.
 

kazim450

Aktif Üye
12 May 2019
14
3
28
55q6f var bi de sonu fn var. Ne farklılıkları var Sota @Sota
 

Bratan

Bronz Üye
8 Kas 2018
179
43
38
55q6f var bi de sonu fn var. Ne farklılıkları var Sota @Sota
üretim yili + özellik farki
55Q6FN 2018
55Q6F 2017

 

kazim450

Aktif Üye
12 May 2019
14
3
28
55Q7F serisinede soyle bir gozatin.
isik yansilamalarindan etkilenmediğini söyleniyor. (lamba,güneş gibi)
üretim yili + özellik farki
55Q6FN 2018
55Q6F 2017

FN serisi olanların üretim tarihi daha yeni olarak takip ettim B @Bratan hocam. Doğru mu
 

Sota

Los Adanas
Administrator
6 Mar 2016
5,482
113

Bratan

Bronz Üye
8 Kas 2018
179
43
38
bizim aldigimiz 55Q6n uzerinde kocaman 2018 yaziyordu :saskin
bize 55Q6FN mi verdiler yoksa.
sonunda N varmis yeni model yani :saskin




sonunda "N" olanlar 2018 olmayanlar 2017 olmasi lazim o sitede de öyle yaziyor
dün klavyeyi almaya üsendigim icin ekran klavyesi ile yazdim biraz ekleme yaparsak
2018 de 2 usb girisi var 2017 de 3 tane
CI+(Version 1.4) ---------- CI+ (Version 1.3)
2018 lerde dts yok eski olanlarda vardi sanirim burda yazmamis ama bildigim kadariyla böyle olmasi lazim
görüntü kalitesi PQI (Picture Quality Index) 2018 de 2800 puan 2017 de 2500 puan diyor
onun disinda pek bi fark yok
 
Üst Alt