Aynen hocam,sıkıntı şu ki cihaza müdahale olarak görülüyor bu durum.İlave filtreden ziyade sistem yapısını değiştmek olur.Bu da haklı olarak cihazın su kaçağı , gibi durumlarda garanti dışı bırakır firma.Hocam zaten orjinali yeteri kadar filtreleme yapmıyor mu? Neden ek filtreye ihtiyac duydunuz? Bize her gelen suyun cok guzel oldugunu nerden aldigimizi falan sorarlar. Aritici oldugunu duyunca sasiriyorlar.
geçmiş olsun yukarıda da yazmıştım , çift membran takma gereğiniz neydi acaba?Servisi tabi ki haklı bulmuyorum ancak çift membran takmak sisteme müdahale sayılır , ilave filtre den çok çok başka bir durumdur.
10 gün sonra evi su bastı, servis hem garanti dışı bıraktı cihazı hem de vidayı gevşeterek su kaçırmasını sağladı arıtıcının, haznesi dolunca dışarıya vermiş suyu, tezgah mdf vs hepsi şişmiş su çekmiş tahtalar..
Yetkili servisin bu şekilde ve böyle bir gerekçe ile ürünü garanti dışı bırakma hakkı hiç bir yasa ve yönetmelikte YOK.
Yetkili servislerin kendisini ilah zannettiği günümüz koşullarında bu densizlere en güzel cevabı Hakem heyetleri vermektedir.
Ürününüzde çalışmayı engelleyici bir durum yok, ürününüzde arıza yok, sizin de bir talebiniz yok.
Hiç bir Allah'ın kulu o ürünü garanti dışı bırakamaz.
Sizin imzanız var mı o belgede?
Daha detaylı bilgi veriri ve biraz görsel paylaşabilirseniz video yapar yayınlar ve o servise HODRİ MEYDAN çekeriz halkın önünde.
Merhaba;Adem bey merhaba,
Yetkili servis aradı(Zukrullah Geylani) videodaki dediğiniz gibi belgeyi iptal ettiklerini söylediler ve bana 3 yıl garantinin devam edeceğini söyleyip yeni servis formu göndereceklermiş.
Servis formunda yazan Zukrullah fakat servise gelen onun yeni elemanı imiş onun adını kullanarak servis formu düzenlemiş, Zukrullah bey servis elemanın yeni olduğundan bilmediğini ve ikaz edildiğini söyledi.
bilginize...
Adem Helvacı
Tamam Adem bey kaldırabilirsiniz kolay gelsin.. Yardımlarınız için çok teşekkürler.Merhaba;
Mağduriyetiniz giderildiğine göre videoyu liste dışı bırakıyorum zira söz vermiştim.
Örneğin biri beni dolandırsa, mahkum ettirsem, beni dolandıran da "ben maaşla çalışıyorum" dese, "peki o zaman iyi ki dolandırdın beni" mi diyeceğim? Patron "öldür" dese öldürecek miymiş?Hocam benzer durum kumtel ocakta başıma geldi.Doğalgazcı kutuyu açtı diye garanti dışı bıraktı sonra şikayet ettim afederseniz epey öttürdüm görevliyi.ama vijdansız kumtel faturayı görevliye kesmiş aradı beni böyle böyle abi şikayet etmişsin maaşımdan kesecekler ben ne dediyseler onu yaptım diye.Bende acıdım netice de bende emekçiyim şikayet talebimi geri çektim.Kısaca yıldım artık uğraşmaktan.
Tamamen iyi niyet ve uğraşmak istemediğim için geri çektim şikayeti.Yoksa asla vazgeçmem böyle durumlarda.Örneğin biri beni dolandırsa, mahkum ettirsem, beni dolandıran da "ben maaşla çalışıyorum" dese, "peki o zaman iyi ki dolandırdın beni" mi diyeceğim? Patron "öldür" dese öldürecek miymiş?
Konu Sahibi Arkadaş;
Al bu videoyu, o firmanın yetkilisine ulaştır. Yetkili servise değil, GELİŞİM denen o şirkete ulaştır.
Sorunu çözüyorlarsa çözüyorlar, çözmüyorlar ise bana bilgi verin, yasal işlemler için gerekli bilgileri paylaşacağım size.
Gizli saklı iş çevirmem ben, firmaların da yüzüne karşı söylüyorum yetkilileri beni aradıklarında.Ağzına sağlık ustam onların anladığı dil bu.