Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Dostlar bildiğiniz üzere otomotiv benim uzmanlık alanım değil. Lakin bir tüketici dostumuzun başına gelen olayda kendisine ''Adem Helvacı'ya ulaş'' demişler, Mail ile detayları istedim yolladı, vatandaşın başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiş maşallah.
Sıfır satın alınmış arabaya 1 yılda kayıtlı 22, kayıtdışılar dahil 30 dolayında servis müdahalesi
Seyir Halinde direksiyon kilitlenmesi
2 kere arka porya dağıtması
Cam kontrol düğmelerinin 3 kere değişmesi
Giderileyemeyen arka tekerlerden seyir halinde gelen ses sorunu
Giderilemeyen el fireni sorunu
Direksiyon arızası ve sorunu çözemeyen servisin lasitklerin birini 35 diğerini 31,5 hava doldurup denge kurmaya çalışması
ve daha tüketicinin anlattığı neler neler.
Tüm bunlara rağmen tüketiciye halen aynı arabayı kullanmayı mecbur kılıyorlar.
Ben elimden geldiğince youtube, twitter ve instada içerik üretip paylaştım. Foruma da yazıyorum ki bizimailemizin de konudan haberi olsun.
Sıfır satın alınmış arabaya 1 yılda kayıtlı 22, kayıtdışılar dahil 30 dolayında servis müdahalesi
Seyir Halinde direksiyon kilitlenmesi
2 kere arka porya dağıtması
Cam kontrol düğmelerinin 3 kere değişmesi
Giderileyemeyen arka tekerlerden seyir halinde gelen ses sorunu
Giderilemeyen el fireni sorunu
Direksiyon arızası ve sorunu çözemeyen servisin lasitklerin birini 35 diğerini 31,5 hava doldurup denge kurmaya çalışması
ve daha tüketicinin anlattığı neler neler.
Tüm bunlara rağmen tüketiciye halen aynı arabayı kullanmayı mecbur kılıyorlar.
Ben elimden geldiğince youtube, twitter ve instada içerik üretip paylaştım. Foruma da yazıyorum ki bizimailemizin de konudan haberi olsun.