Homatics Box R 4K Plus+TV+Sounbar Sorunları

Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
Cihazın arkasında garanti başlama durumu var. Ekim ayı işaretlenmiş. Ben cihazı Kasım ayında aldım. Muhtemelen iade ürün. Buradan yola çıkarak cihazın değiştirilmesini talep ettim. Bakalım kabul edip değiltirecekler mi? Hepsiburada dan aldım. "Şöyle iyi böyle iyi" övüp duruyorlardı bakalım nolacak. Mehenk diye de siteleri var. Ana ithalatçılarmış.
Foto atabilir misiniz? Etiketi merak ettim.
 
E Çevrimdışı

efsaneromeo

Aktif Üye
23 Haz 2023
133
40
Foto atabilir misiniz? Etiketi merak ettim.

074d748c-97c9-439f-80fc-65e6e3d56a5a.jpg


Bu şekilde hocam. Yazı Türkçe satıcı ayarlamış belliki.
 
E Çevrimdışı

efsaneromeo

Aktif Üye
23 Haz 2023
133
40
Ekim ayı işaretlenmiş gibi değilde, çizilmiş gibi. Yani 11. aydan başlıyor manasında anladım ben.
O hiç aklıma gelmemişti. Keşke bu durumu belirtmeseydim. USB ses gitmesi olayını görmezden gelip garanti 11. aydan başlıyor diye değişimi reddedebilirler. İşlerine gelen bir şey yazıldı ya.

Aynı cihazlardan sizlerde de vardı. Soundbar üzerinden kullandınız mı? Sizde öyle 1 saniyelik ses gitmesi gibi bişe yaşandı mı?
 
The_SreT Çevrimiçi

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
O hiç aklıma gelmemişti. Keşke bu durumu belirtmeseydim. USB ses gitmesi olayını görmezden gelip garanti 11. aydan başlıyor diye değişimi reddedebilirler. İşlerine gelen bir şey yazıldı ya.

Aynı cihazlardan sizlerde de vardı. Soundbar üzerinden kullandınız mı? Sizde öyle 1 saniyelik ses gitmesi gibi bişe yaşandı mı?
Hali hazırda soundbar ile kullanıyorum zaten, bu tür sorunlar yaşadığınızda yaa yazılımınız eskidir yada son güncelleme varsa cihazda, güncellemeden sonra sıfırlama işlemi yapılmamıştır.
 
S Çevrimdışı

sadays

Aktif Üye
26 Eyl 2020
264
55
Garantiye filan takılma sorun değil sorun ses kesilmeleri ve atmos alamaman

Android 12 ile destek geldi deniyordu nasıl gelmiş anlamadım kodiden seslerle alaklı düzgeçişi etkinleştirdin mi mx player filan hakiye kodi kullan kodinin default ayarları sınırlıdır çark simgesinde bir yerlde uzman ayarları olması lazım oradan tüm sesler için düzgeçişi etkinleştirmen lazım arc veya e-arc ile işin yok senin sen doğrudan sounbdara bağlamadın mı?

sretin dediği gibi güncellemeyi bir daha yap ve sıfırla cihazı bir daha dene
 
E Çevrimdışı

efsaneromeo

Aktif Üye
23 Haz 2023
133
40
Garantiye filan takılma sorun değil sorun ses kesilmeleri ve atmos alamaman

Android 12 ile destek geldi deniyordu nasıl gelmiş anlamadım kodiden seslerle alaklı düzgeçişi etkinleştirdin mi mx player filan hakiye kodi kullan kodinin default ayarları sınırlıdır çark simgesinde bir yerlde uzman ayarları olması lazım oradan tüm sesler için düzgeçişi etkinleştirmen lazım arc veya e-arc ile işin yok senin sen doğrudan sounbdara bağlamadın mı?

sretin dediği gibi güncellemeyi bir daha yap ve sıfırla cihazı bir daha dene
Cihaz Android 12 ile geldi. Cihazı soundbara bağladım. Soundbar da TV ye bağlı,

Ayarlar > Cihaz Tercihleri > Ekran ve Ses > Gelişmiş Ses Ayarları > Biçimleri Seçin > Passthrough (Etkinleştirildi.) Düz geçiş diye bahsettiğiniz bu sanırım.

Ayrıca KODİ den başka ayar yapmadım. Ses Çoklu Kanal PCM olarak geliyor. Nedense Atmos yazmıyor. 1 saniyelik ses gitmesi olayı var. 7-8 dakiyaya bir tekrarlıyor.

Garantiye takılmadım hocam. Garantinin erken başladığını öne sürerek cihazın iade cihaz olduğunu değiştirilmesini talep ettim.
 
S Çevrimdışı

sadays

Aktif Üye
26 Eyl 2020
264
55
Cihaz Android 12 ile geldi. Cihazı soundbara bağladım. Soundbar da TV ye bağlı,

Ayarlar > Cihaz Tercihleri > Ekran ve Ses > Gelişmiş Ses Ayarları > Biçimleri Seçin > Passthrough (Etkinleştirildi.) Düz geçiş diye bahsettiğiniz bu sanırım.

Ayrıca KODİ den başka ayar yapmadım. Ses Çoklu Kanal PCM olarak geliyor. Nedense Atmos yazmıyor. 1 saniyelik ses gitmesi olayı var. 7-8 dakiyaya bir tekrarlıyor.

Garantiye takılmadım hocam. Garantinin erken başladığını öne sürerek cihazın iade cihaz olduğunu değiştirilmesini talep ettim.
O cihazın ayarı kodi oynatıcının ayarlarında da sesi passthrough et demen lazım

ses gitmesi hdmi-cec'tendir soundbara bağlı başka cihaz var mı varsa çıkarıp dene aynı şekilde tvye bağlı başka cihaz varsa o da yapar en kötü tvnin hdmi-ceci kapatır denersin
 
E Çevrimdışı

efsaneromeo

Aktif Üye
23 Haz 2023
133
40
Son gelişme: firmadan aradılar. USB protokolüyle alakalı falan olabilir dediler. Ürünün arkasındayız. İsterseniz değiştiririz dediler. Ama yeni üründe de aynı sorun olur dedi.

Garanti olayı 10.ayda stoklarımıza girmiş o tarih

Hepsiburada'da iade talebini iptal edin biraz daha deneyin. sorun olursa ürünün arkasındayız whatsapptan iade kodu göndeririz dediler.
O cihazın ayarı kodi oynatıcının ayarlarında da sesi passthrough et demen lazım

ses gitmesi hdmi-cec'tendir soundbara bağlı başka cihaz var mı varsa çıkarıp dene aynı şekilde tvye bağlı başka cihaz varsa o da yapar en kötü tvnin hdmi-ceci kapatır denersin

Dediklerinizi deniyeyim akşam. Soundbara bağlı başka cihaz yok. TV ye bağlı başka cihaz yok. Başka neler deniyebilirim.
 
E Çevrimdışı

efsaneromeo

Aktif Üye
23 Haz 2023
133
40
O cihazın ayarı kodi oynatıcının ayarlarında da sesi passthrough et demen lazım

ses gitmesi hdmi-cec'tendir soundbara bağlı başka cihaz var mı varsa çıkarıp dene aynı şekilde tvye bağlı başka cihaz varsa o da yapar en kötü tvnin hdmi-ceci kapatır denersin

Usta Kodi de ses böyle mi olacak

IMG20241120201012.jpg
 
S Çevrimdışı

sadays

Aktif Üye
26 Eyl 2020
264
55
kodinin en basit ayarlarındasın şu anda çark simgesine tıkla orada uzman ayarları olacak onu seçtikten sonra burada aşağıda tüm sesler belirecek hepsini aç
 
S Çevrimdışı

sadays

Aktif Üye
26 Eyl 2020
264
55
HDR ile alakalı yorum yapamam çünkü tv nit değeri 350 nit filan o yüzden eğer dolby vision film açtığında karanlık oluyorsa her 2 modda da çıkışı hdr olarak ayarla
 
Geri
Üst Alt