Hi level marka cihazımda ses var görüntü yok

F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Şimdi konuya aslında farklı bir bakış açısı sergilemek lazım.

Yetkili servis olduğum dönemde garanti süresinin bitimini takiben 8 gün sonra arıza yapan bir televizyon ile ilgili kendi inisiyatifimde Saha operasyon sorumluma mail attım ve yazılı kanaldan kendisinden onay alarak Sap Crm kaydına SOU onayında bilgisi girerek o işlemin çağrı numarasını istisna tablosuna ekletip tüketiciye garantiden hizmet vermiştim. Ama bunu yapacak mangal gibi yürekli müdürler olması lazım bir firmada, Sevgili Serkan Yıldız VESTEl de tanıdığım, delikanlılığın kitabını yazmış adamdır, sadece bu konu değil kıstasım, çalıştığım yıllar içerisinde verilebilecek onlarca yüzlerce somut örnek vardır.

Şimdi bakıyorum da, Vestelin içinde büyüyüp pişmemiş, başka başka ve kendisini büyük zanneden firmalardan gelmiş kişiler var ki Vestelin bu gün aldığı tepkilerin %50 sorumlusu bu kişilerdir. Her şeye rakamsal bakan tipler, Peeehh..

Yani neticede her şey vatandaşın üzerine yıkılmamalı, servis de, SOU da, Bölge de elini taşın altına koymalı.

Reklamlarda car car etmeyi biliyor Vestel efendi. Zor gün mü? yahu bundan daha zor gün mü olur? Bildirsenize kardeşim vatandaşın televizyonunun durumunu üst yönetime, istisna istesenize.

İnsanlar haftalardır aylardır çalışmıyor, ekonomi perişan, Reklamlarda şov yapmak ve ''Sizin yanınızdayız'' demek kolay, Bu üründe yanımda olmayacaksın da nerede olacaksın? Amalı fakatlı yaptığınız çakma kampanyalarla mı? Ahmet bey bir tv fazladan tamir ettiriversin ne olur?

Kardeşim, halen görevdemi bilmiyorum ama Vestel Müşteri hizmetleri genel müdürü Tarkan Tekcan'dır.

Yıllar öncesinden hatırladığım kadarıyla sosyal medyada insanlara yazdığı mail adresi de tarkan@vestel.com.tr idi

Kendisine mail atın ve süreci anlatın, yaşadığınız sıkıntıyı dile getirin ve sadece bir gün ile garantiye girmeyen bu ürün ile ilgili kendisinden destek isteyin.

Kendisine sitem ettiğim şeyler çok olsa da Tarkan bey böyle konularda oldukça duyarlıdır. O fabrikada iş yapıyormuş gibi görünenler ile gerçek iş yapanları birbirinden ayırmak lazım.

Koskoca Vestel bu işi çözemiyor ise yazın bize, alternatif çözüm yolları ararız.
bunu bir kaç defa bende yaptırdım, garantisi bitmiş üründe en son 30 gün içinde müdaheleler ücretsiz yapılabilirdi (geçen seneden hatırladığım).
ama hi level olunca durum aynı mı kalır bilemedim.
 
M Çevrimdışı

Msi Memet

Yeni Üye
8 May 2020
30
37
bunu bir kaç defa bende yaptırdım, garantisi bitmiş üründe en son 30 gün içinde müdaheleler ücretsiz yapılabilirdi (geçen seneden hatırladığım).
ama hi level olunca durum aynı mı kalır bilemedim.
Ben servise verdim ama i ücretli işlem yapılır dediler acaba tamir ettirsem sıkıntı yaşarmıyım ne işlem görür tamir kokusunda
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Ben servise verdim ama i ücretli işlem yapılır dediler acaba tamir ettirsem sıkıntı yaşarmıyım ne işlem görür tamir kokusunda
cihazınız illa ücretsiz olacak diye bir kaide yok, bazen vestel devreye girip ücretsiz yaptırıyor bazen servis insiyatifinde yaptırılıyor....
cihazın ledleri yanıyorsa görüntü yoksa osd dediğimiz panel görüntü kesmiştir onarım merkezinde yapılıyor.
cihazda karanlıkta olsa görüntü varsa aydınlatma yoksa led bar gurubu değişir.
iki işlemde birazcık tuzludur.
 
M Çevrimdışı

Msi Memet

Yeni Üye
8 May 2020
30
37
cihazınız illa ücretsiz olacak diye bir kaide yok, bazen vestel devreye girip ücretsiz yaptırıyor bazen servis insiyatifinde yaptırılıyor....
cihazın ledleri yanıyorsa görüntü yoksa osd dediğimiz panel görüntü kesmiştir onarım merkezinde yapılıyor.
cihazda karanlıkta olsa görüntü varsa aydınlatma yoksa led bar gurubu değişir.
iki işlemde birazcık tuzludur.
1800 ytl masraf cıkar demişti servis yaptırmaya deymez ozaman
 
Geri
Üst Alt