Hi level marka cihazımda ses var görüntü yok

M Çevrimdışı

Msi Memet

Yeni Üye
8 May 2020
30
37
7B2B6A72-C7E0-4794-A0F7-559072010219.png
selam arkdaşlar hi level 49 inç tv garantisi bitti günün ertesi günü görüntüsü giti ses var servis cok yüksek fiyat istedi bunun sorunu nedir acaba kendim yapabilirmiyim şimdiden tşkrler
 
M Çevrimdışı

mesutank 

Süper Üye
4 Şub 2018
656
45
Çüşş deseydiniz...carpma dusme darbe vs oldumu yada sivi temasi...
yukardakilerden biri olsa dahi tv yi fise taktiginizda ekranda anlik bi renk degisimi olmali ledler tepki vermeli.tepki yoksa tv acikken ekrana el feneri tutarmisiniz yakindan ekranda resim vs gorebilecekmisiniz.
 
M Çevrimdışı

Msi Memet

Yeni Üye
8 May 2020
30
37
Çüşş deseydiniz...carpma dusme darbe vs oldumu yada sivi temasi...
yukardakilerden biri olsa dahi tv yi fise taktiginizda ekranda anlik bi renk degisimi olmali ledler tepki vermeli.tepki yoksa tv acikken ekrana el feneri tutarmisiniz yakindan ekranda resim vs gorebilecekmisiniz.
Bazen ekran açılıyor gorümtü gelip geri gidiyor hocam yayladaki evde cihaz oyle pek kulanılmadı sıvı darbe vb gibi olumsuzluklar olmadı tamir edilse filan acaba randuman veririmi
 
M Çevrimdışı

mesutank 

Süper Üye
4 Şub 2018
656
45
Bazen ekran açılıyor gorümtü gelip geri gidiyor hocam yayladaki evde cihaz oyle pek kulanılmadı sıvı darbe vb gibi olumsuzluklar olmadı tamir edilse filan acaba randuman veririmi
@pix ilgileneceklerdir.panel degisimi gibibdurmuyor.led arizasina benziyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

TEKNOwest TEKNOWEST teraspy teraspy
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dreksiyondayim yazamiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Pixel Teknoloji Pixel Teknoloji
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Şimdi konuya aslında farklı bir bakış açısı sergilemek lazım.

Yetkili servis olduğum dönemde garanti süresinin bitimini takiben 8 gün sonra arıza yapan bir televizyon ile ilgili kendi inisiyatifimde Saha operasyon sorumluma mail attım ve yazılı kanaldan kendisinden onay alarak Sap Crm kaydına SOU onayında bilgisi girerek o işlemin çağrı numarasını istisna tablosuna ekletip tüketiciye garantiden hizmet vermiştim. Ama bunu yapacak mangal gibi yürekli müdürler olması lazım bir firmada, Sevgili Serkan Yıldız VESTEl de tanıdığım, delikanlılığın kitabını yazmış adamdır, sadece bu konu değil kıstasım, çalıştığım yıllar içerisinde verilebilecek onlarca yüzlerce somut örnek vardır.

Şimdi bakıyorum da, Vestelin içinde büyüyüp pişmemiş, başka başka ve kendisini büyük zanneden firmalardan gelmiş kişiler var ki Vestelin bu gün aldığı tepkilerin %50 sorumlusu bu kişilerdir. Her şeye rakamsal bakan tipler, Peeehh..

Yani neticede her şey vatandaşın üzerine yıkılmamalı, servis de, SOU da, Bölge de elini taşın altına koymalı.

Reklamlarda car car etmeyi biliyor Vestel efendi. Zor gün mü? yahu bundan daha zor gün mü olur? Bildirsenize kardeşim vatandaşın televizyonunun durumunu üst yönetime, istisna istesenize.

İnsanlar haftalardır aylardır çalışmıyor, ekonomi perişan, Reklamlarda şov yapmak ve ''Sizin yanınızdayız'' demek kolay, Bu üründe yanımda olmayacaksın da nerede olacaksın? Amalı fakatlı yaptığınız çakma kampanyalarla mı? Ahmet bey bir tv fazladan tamir ettiriversin ne olur?

Kardeşim, halen görevdemi bilmiyorum ama Vestel Müşteri hizmetleri genel müdürü Tarkan Tekcan'dır.

Yıllar öncesinden hatırladığım kadarıyla sosyal medyada insanlara yazdığı mail adresi de tarkan@vestel.com.tr idi

Kendisine mail atın ve süreci anlatın, yaşadığınız sıkıntıyı dile getirin ve sadece bir gün ile garantiye girmeyen bu ürün ile ilgili kendisinden destek isteyin.

Kendisine sitem ettiğim şeyler çok olsa da Tarkan bey böyle konularda oldukça duyarlıdır. O fabrikada iş yapıyormuş gibi görünenler ile gerçek iş yapanları birbirinden ayırmak lazım.

Koskoca Vestel bu işi çözemiyor ise yazın bize, alternatif çözüm yolları ararız.
 
Geri
Üst Alt