Hepsiburada'nın Değişim Yapmamak için Attığı Taklalar

E Çevrimdışı

emir147

Yeni Üye
21 Ocak 2022
3
22
3 ay önce Hepsiburada'dan Lenovo Legion 5 rtx 3060 laptopu 14 bin tl ye aldım. Laptopun ekranında sıkıntı vardı servise gönderdim. Servise gidince anakartında da problem olduğu ortaya çıktı ve servis anakartla, ekranın lcd si dahil tüm bileşenlerini değiştirdi. Daha sıfır üründe bu kadar parçanın değişmesi içime sinmedi ama laptopu değişitirmeye kalksam uzun zaman laptopsuz kalacağımı bildiğimden sesimi çıkardım. Servisten geldikten sonra ise ekran kartı ve işlemci hiç görmediği 99 87 gibi dereceleri görmeye başladı ve yeni takılan ekranda ölü pixel vardı. Bu halde kullanamam dedim ve ürünün kusurlu olduğunun raporunu almak için tekrar servise gönderdim ve servis DOA formunu bana gönderdi. Böylece benim seçimlik haklarım yasal olarak doğdu ama gel gelelim hepsiburadaya. Telefonda sürekli arayan bir bayan var, bana yanlış beyanlarda bulunarak para iadesini kabul etmem için uğraşıyor. Hatta dün formda "Anakart arızalı, ürünsüz iade gerçekleşecektir" diye yer alan bu cümleden bu formun para iadesi formu olduğunu, kabul etmezsem ürünü göndereceklerini söyledi. Bende mecbur bu tür söylemleri dinliyorum, tatlı tatlı karşı çıkıyorum ama yok direttilermi farklı farklı gün arayıp para iadesi için diretiyorlar. Bende servisi arayıp bu cümlenin anlamını soracağımı söyledim tamam dedi. Servisi aradığımda o form değişim veya iade formu değil. Tüketici haklarının doğduğunun belgesi dedi. Bilgisayarda sizdemi yoksa satıcıyamı gönderdiniz diye ayrı bir soru daha sordum ve o tür cihazların bir süre sonra imha edildiğini söyledi. Az önce yine aynı kadın aradı ve ürünü gönderelimi diyor bu sefer. Yok, Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettim yenisini alacağım zaten göndermeyin dedim. Yaklaşık 1 aydır laptop bende değil ve birsürü işimi gerçekleştiremiyorum. Aynı zamanda öğrenci olduğumdan, dersler içinde gerekli ama hepsiburada nın umrunda değil. Yaklaşık 4-5 gün önce tüketici hakem heyetine şikayet ettim. Benim için hepsiburada devri kapandı. Umarım diğer insanlara bu tür mağduriyetler yaşatmazlar.
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
14 bin tl ver birde uğraş dur.eskiden 14 bin tl araba alınıyordu.nerden nereye geldi tl resmen ağlıyor türk lirası.
 
E Çevrimdışı

emir147

Yeni Üye
21 Ocak 2022
3
22
ramchomania Çevrimdışı

ramchomania 

Süper Üye
8 Mar 2020
2,098
40
Elinizde doa formu var ise satıcı size birebir aynı ürünü veya aynı özelliklerde başka ürünü ikisininde temini yok ise para iadesi yapmak zorunda

Fakar 14 bin tl ye aldığınız ürün şu anda 20 25 arasında bi rakama çıkmıştır hepsi burada o yüzden para iadesine diretiyordur

Fatura direk hepsiburadanın faturası mı yoksa arada satıcı varmı

Arada satıcı yok ise hepsiburada da ürün kendi adına satışta ise aynısını göndermek zorunda
 
Diridiri06 Çevrimdışı

Diridiri06 

Süper Üye
7 Eki 2019
519
33
Hepsiburada şuan magdur eden bir platform tavsiye etmiyorum beni dahi magdur etti bir ürün aldım ürün onaylandı kargoya verilecek dediler bir hafta geçti ürün tedarik edilemiyor iptal edildi dendi aradım başka ürün satın alın diyor dedim bir haftaki fiyatı ile şuan fiyatı tam iki katı fark var yapacak birşey yok özür dileriz diyorlar
 
E Çevrimdışı

emir147

Yeni Üye
21 Ocak 2022
3
22
Elinizde doa formu var ise satıcı size birebir aynı ürünü veya aynı özelliklerde başka ürünü ikisininde temini yok ise para iadesi yapmak zorunda

Fakar 14 bin tl ye aldığınız ürün şu anda 20 25 arasında bi rakama çıkmıştır hepsi burada o yüzden para iadesine diretiyordur

Fatura direk hepsiburadanın faturası mı yoksa arada satıcı varmı

Arada satıcı yok ise hepsiburada da ürün kendi adına satışta ise aynısını göndermek zorunda
Hepsiburada'nın kendisinden aldım. Fatura hepsiburada'nın faturası yani. Aynı özelliklere denk cihazlarıda satıyorlar ama değiştirmek istemiyorlar çünkü para iadesi daha karlı geliyor kendilerine. Umuyorum Tüketici Hakem Heyeti doğru kararı verip mağduriyetimi gidecektir.

Hepsiburada şuan magdur eden bir platform tavsiye etmiyorum beni dahi magdur etti bir ürün aldım ürün onaylandı kargoya verilecek dediler bir hafta geçti ürün tedarik edilemiyor iptal edildi dendi aradım başka ürün satın alın diyor dedim bir haftaki fiyatı ile şuan fiyatı tam iki katı fark var yapacak birşey yok özür dileriz diyorlar
Sizede geçmiş olsun hocam. Türk satıcılar insanı deli eder. Şu amazon Türkiye'de biraz büyümeye gitsede hepimiz rahatlasak. Param yurt dışına giderse gitsin, en azından mağdur edilmeyeceğimi bilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt