Hepsiburada Yasal Hak Tanımıyor. İade almıyor.

The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
Bence pikseli boşverin , o ışık sızması nedir öyle maşallah , bulutlanma felan hat safhada. Bence bunlar için servise başvurun direkt değişim sağlarlar.
 
Merlot Çevrimdışı

Merlot 

Aktif Üye
26 Ara 2018
273
50
Ekranın tam ortasında 1 adet var. Ölü piksel değilde aılışmış piksel deniyor sanırım bendekine. Her renkte farklı renk gözüküyor. Siyah arkaplanda açık mavı, kırmızıda mor vb.
Her hâlükarda servisi çağırıp tutanak tutturmanız gerek,
yazılan tutanak merkeze gönderiyorlar gelen cvp göre size sonucu bildiriyorlar, biz buradan ne desek boş
 
O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
30
Bence pikseli boşverin , o ışık sızması nedir öyle maşallah , bulutlanma felan hat safhada. Bence bunlar için servise başvurun direkt değişim sağlarlar.
O bulutlanma çıplak gözle bakıldığında bu seviyede değil hocam. Karanlıkta telefon ile böyle oluyor. Birde ekrana baktığım açıya göre bulut olan(beyazlaşan?) bölge değişiyor. Gündüz gelen servise bunu nasıl kanıtlayabilirim ?
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
O bulutlanma çıplak gözle bakıldığında bu seviyede değil hocam. Karanlıkta telefon ile böyle oluyor. Birde ekrana baktığım açıya göre bulut olan(beyazlaşan?) bölge değişiyor. Gündüz gelen servise bunu nasıl kanıtlayabilirim ?
Sen servisi çağır çektiğin resimleri onlara göster ve tv nin değişimini istediğini ilet onlar halleder hocam. Vestel servisi iyidir seni mağdur etmez. Zaten ışık sızması sorununa karanlıkta bakılır , yani karanlıkta böyle oluyor yardımcı olmazlar deme. Sen güzelce resimlerini çek , servisi ara tv de çok aşırı bariz ışık sızması var diye belirt. Gelen servise de resimleri göster.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Sen servisi çağır çektiğin resimleri onlara göster ve tv nin değişimini istediğini ilet onlar halleder hocam. Vestel servisi iyidir seni mağdur etmez. Zaten ışık sızması sorununa karanlıkta bakılır , yani karanlıkta böyle oluyor yardımcı olmazlar deme. Sen güzelce resimlerini çek , servisi ara tv de çok aşırı bariz ışık sızması var diye belirt. Gelen servise de resimleri göster.
Ek olarak ,bir de film çek elinde bulunsun.
 
O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
30
Bugün servis talebinde bulunacağım. Hepsibuarada en çok kullandığım ve güvendiğim firmaydı ama benim için bitti artık. Şikayetvar ve tüketici hakem heyetine şikayetlerimi oluşturdum. Bu şark kurnazlarından kalem dahi almanızı tavsiye etmiyorum. Çocuk kandırır gibi servis raporu istiyorlar, hak hukuk diye bir şey kalmamış bunlarda.
 
selfmachine Çevrimdışı

selfmachine

Aktif Üye
9 Eki 2018
59
42
Direkt ilçenizde bulunan THH'ye başvurun derdim ama gerçekten çok yavaş çalışıyorlar. Ben de benzer olarak Temmuz ayında aldığım TV'yi iade ettim. Kurulum gerçekleştirdiğim için kabul edilmedi ve red cevabı aldım. Bu noktada hemen THH başvurumu yaptım. Diğer taraftan hem sikayetvar.com hem de Twitter'dan HB'yı deyim yerindeyse ''taciz'' ettim. İade ettiğim televizyon kapıma defalarca geldi, aynı şekilde ben geri almadım. Yaklaşık 2 ay ''git-gel'' durumu oldu. En sonunda beni HB'den aradılar ve tv'yi neden almadığımı sordular. İade ettiğimi ve zaten bu kadar git-gel yapan bir televizyondan da artık fayda gelmeyeceğini söyledim. Ertesi gün telefonuma ''iadeniz gerçekleşmiştir'' diye sms aldım ve takiben aynı gün para kartıma iade edildi.

Sonuç olarak demek istediğim THH'ye çok da güvenmeyin ve en önemlisi işin peşini bırakmayın. Günün sonunda THH yerine işimi kendim çözmüş oldum. Türkiye simülasyonunu da yine başarıyla bitirdim :)
 
Geri
Üst Alt