Hepsiburada Yasal Hak Tanımıyor. İade almıyor.

O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
29
Selamlar, yeni tv’mi alalı 3-4 gün olmamıştı ki bugün ekranda ölü piksel oluştu. Ekranın tam ortasında olduğu için gözüme takılıyor ve rahatsız ediyor. 1-2 kere nemli microfiber bez ile silmek dışında hiç dokunmadım ekrana fakat kendi kendine çıktı.

Tavsiyeler doğrultusunda 14 günlük yasal hakkımı kullanarak hepsiburadaya başvurdum. Ürün kurulumu yapıldığı için servisten iade raporu almam gerektiğini söylediler. Thh’ye başvurcağımı söyledim ve cevap bekliyorum.

Bu durumda servisten bu raporu alabilir miyim ? Veya direkt olarak thh’ye başvurup beklemeli miyim acaba



446A5A41-E35D-48F1-8E91-6E9B4FE26B2D.jpg





B30A7CF2-26C2-4B4C-A938-9E6044A73FB2.jpg





263E52B2-4924-4DD5-A479-3097F6FC0C4B.png
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,611
Bu ölü pikselden çok "stuck pixel" yani hatalı çalışan piksel oluyor benim bildiğim.
TV Vestel veya üretimi ise Menu tuşuna basın 4725 tuşlayın, açılan menüden Diagnostic kısmına girin, video patternt test diye bir kısım olması lazım, oradan test yapın, farklı renklerde pixel nasıl davranıyor bir bakın derim.

Silerken baskı uyguladıysanız ondan olmuş olabilir.
Aslında bu panelin lojistik veya üretim sürecinden kaynaklanan bir durum benim tahminim.
3-4 günlük bir ürünse doğrudan servisle iletişime geçin, hiç uğraşmayın derim.
 
T Çevrimdışı

trkkrsy 

Süper Üye
26 Ara 2017
915
42
hem ölü piksel, hem ışık sızması, hem de clouding (bulutlanma) hat safhada o tv de.

tabiplerin talebelerine kadavra niyetine gösterip inceletebilecekleri türden bir tv almışsınız. hemen her hastalık var maşallah ?

bence de en hızlı şekilde iade edin, rahat edin.
 
O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
29
edit: ilk mesajı ve başlığı gelişmeler doğrultusunda güncelledim.
 
Son düzenleme:
O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
29
A Adem Helvacı hocam bu piksel hatası ile değişim alabilir miyim sizce ? Yarın sabah servis gelecek bulutlanma problemi ben gözle görmüyorum ama telefon ile çekince çıkmış sanırım ?
 
O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
29
burada çok aktif yanıt alınamıyor ama farklı bir platformda servis çağırırsam yasal iade hakkımı kaybedeceğimi öğrendim. Servis talebi açmıştım, talebi iptal ederek hepsiburada üzerinden yasal iade talebi oluşturdum. Orada yasal sürecin işlemesini bekleyeceğim.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
burada çok aktif yanıt alınamıyor ama farklı bir platformda servis çağırırsam yasal iade hakkımı kaybedeceğimi öğrendim. Servis talebi açmıştım, talebi iptal ederek hepsiburada üzerinden yasal iade talebi oluşturdum. Orada yasal sürecin işlemesini bekleyeceğim.
Ürünü nereden aldınız öncelikle burası önemli
 
O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
29
Ürünü nereden aldınız öncelikle burası önemli
selamlar,

Hepsiburada üzerinden RegalTürkiye satıcısından aldım yani direkt olarak Vestel'den. Piksel tam ortada olduğu için canımı sıkıyor, sürekli renk değiştiren görüntüleri açık bırakarak onarma yöntemlerini denedim ama işe yaramadı. Siz ne tavsiye edersiniz acaba ?
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
selamlar,

Hepsiburada üzerinden RegalTürkiye satıcısından aldım yani direkt olarak Vestel'den. Piksel tam ortada olduğu için canımı sıkıyor, sürekli renk değiştiren görüntüleri açık bırakarak onarma yöntemlerini denedim ama işe yaramadı. Siz ne tavsiye edersiniz acaba ?
Mesafeli satış sözleşmesi kapsamında koşulsuz iade hakkınızı kullanın lütfen.

Yetkili servis değişim kararı çıkartamaz ona, yasal yollara gitmeniz gerekir ve süreç gereksiz uzar. :ok
 
O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
29
Mesafeli satış sözleşmesi kapsamında koşulsuz iade hakkınızı kullanın lütfen.

Yetkili servis değişim kararı çıkartamaz ona, yasal yollara gitmeniz gerekir ve süreç gereksiz uzar. :ok
Selamlar,

hepsiburada açtığım iade talrbine aşağıdaki gibi dönüş yaptı. Kurulum yapıldığı için teknik servis tarafından iade raporu almam geretiğini söylüyorlar.

yasal hakkımı arayacağımı ve konuyu thh’ne taşıyacağımı söyledim. Bahsettikleri iade raporu ürünün sağlam olduğuna dair bir rapor mudur acaba ? Servisten bu raporu almak mümkün müdür ?

Yardımlarınız için teşekkürler
 
M Çevrimdışı

merlot 

Aktif Üye
26 Ara 2018
263
49
Daha önce başıma geldiği için yazayım, ben de teknosa mağzadan almışdım size yazılan cvp da olduğu gibi kurulumu yapılan ürünü servis tutanağı olmadan almıyorlar çağrı merkezi de aynısını söyledi, burada amaç kusurun üretim hatasından mı yoksa kullanıcı kaynaklı mı olup olmadığını tespit etmek ,
Bende ki tv de iki ayrı bölgede 7 civarı ölü piksel vardı bu nedenle tv değişimi yapıldı, servis teknisyenin dediği kendilerine gelen mail de 3 ve altında ölü piksel olan ekranda değişim yapmıyorlar, sizin tv de tam olarak kaç ölü piksel var bunu tespit ettin mi
 
Son düzenleme:
O Çevrimdışı

ozaniskender

Aktif Üye
20 Eki 2020
62
29
Daha önce başıma geldiği için yazayım, ben de teknosa mağzadan almışdım size yazılan cvp da olduğu gibi kurulumu yapılan ürünü servis tutanağı olmadan almıyorlar çağrı merkezi de aynısını söyledi, burada amaç kusurun üretim hatasından mı yoksa kullanıcı kaynaklı mı olup olmadığını tespit etmek ,
Bende ki tv de iki ayrı bölgede 7 civarı ölü piksel vardı bu nedenle tv değişimi yapıldı, servis teknisyenin dediği kendilerine gelen mail de 3 ve altında ölü piksel olan ekranda değişim yapmıyorlar, sizin tv de tam olarak kaç ölü piksel var bunu tespit ettin mi
Ekranın tam ortasında 1 adet var. Ölü piksel değilde aılışmış piksel deniyor sanırım bendekine. Her renkte farklı renk gözüküyor. Siyah arkaplanda açık mavı, kırmızıda mor vb.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri