Hepsiburada paramı iade etmiyor(Tavsiyelere ihtiyacım var :/)

E Çevrimdışı

Ertanpel 

Aktif Üye
9 Nis 2019
394
Hb yorumlar yalan dolan bunlari okuyupta aldanmayin olumsuz yorum kabul etmiyor insanlari kandirmaya dewam ediyor herzamanki gibi.

Ben bu siteden uzak duruyorum en son aldigim siparis 17 gunde gelince benim icin son damla oldu

Heryerde oldugu gibi almak kolay ama geri almak zor vermeme gibi durum olmaz
 
M Çevrimdışı

Muratti 

Süper Üye
14 Ocak 2018
573
Maalesef yuksek butceli urunleri özellikle elektronik kategorisinde indirim olsa dahii bir e ticaret sitesinden almamaya ozen gosteriyorum.

Yönetim profesyonel olsa satici degil, satici olsa kargo degil bu zincir maalesef kirilmaz.

Sadece temizlik ve kisisel bakim urunlerini internetten ismarliyorum gerisi el ile.

Gecmis olsun
 
M Çevrimdışı

mbaydar76

Yeni Üye
6 Eki 2020
22
48
Hb yorumlar yalan dolan bunlari okuyupta aldanmayin olumsuz yorum kabul etmiyor insanlari kandirmaya dewam ediyor herzamanki gibi.

Ben bu siteden uzak duruyorum en son aldigim siparis 17 gunde gelince benim icin son damla oldu

Heryerde oldugu gibi almak kolay ama geri almak zor vermeme gibi durum olmaz

Bu yorumu bile yayınlamadılar Not kısmını sonradan yazdım... ilk gönderimde yoktu

2020-10-08_113225.jpg
 
mehmet toprak Çevrimdışı

mehmet toprak 

Aktif Üye
22 Eki 2018
192
46
evime aldığım birçok şeyi hb, n11 ve son zamanlarda da trendyol dan alıyorum. iade edipte paramı geri almadığım hiç olmadı. eğer satıcı hb ise zaten çok hızlı oluyor bu işler. eger magaza ise zorluk çıkartabiliyorlar. süre uzuyor. unutmayalım bu siteler çıkmadan önce neleri kaç paralara aldığımızı.
ben sorun yaşamadım. umarım arkadasın sorunu da biran önce çözülür.
 
metinmert Çevrimdışı

metinmert

Aktif Üye
13 Mar 2019
241
Merhaba tavsiyeforumu ailesi. Hepsiburada üzerinden çocuğa Samsung Tab A 7 aldım. Canlı dersler için. İki gün olmadan geldi kurduk kullanmaya başladı. İki üç gün geçmeden baktım çocuk ağlıyor. Dokunmatiği bozulmuş. Sıfırladım falan ama nafile dokunmatik gidik. 1600 lira verip yeni aldığım bir üründe böyle olması canımı sıktı. Hemen iade başlatıp gönderdim. Satıcı hepsiburada bu arada. Ellerine ulaştı baktım onaylamıyorlar. İletişime geçtim. Yazışmamı aşağıya koyuyorum. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?

Screenshot_20201212_120133.jpg

A Adem Helvacı abi ne yapmalıyım? Ürün ellerinde ve bekletiyorlar. Servis raporu konusunu kabul mü edeyim yoksa tüketici hakem heyetine başvuru mu yapayım ya da şikayetvar vs. diğer kanallardan da talebimi dile mi getireyim?
 
Son düzenleme:
metinmert Çevrimdışı

metinmert

Aktif Üye
13 Mar 2019
241
Şöyle bir gelişme var. Bugün şikayetvar'a konuyu yazdım. On beş dakika geçmeden hepsiburada müşteri hizmetleri müdürlüğünden aradığını söyleyen birisi iade için servis raporu gerektiğini buna onay vermem halinde servisten alacakları rapor doğrultusunda iade yapabileceklerini söyledi. Yaklaşımı çok profesyonelceydi. Süreci kendisinin takip edeceğini söyledi. Her ne kadar buna haklarının olmadığı sözleşmede bunun yer almadığını söylediysem de işlemlerin hızlanması için kabul ettim.
Az önce tekrar başka biri yine müşteri hizmetleri müdürlüğünden aradığını söyleyerek ürünün servise çıkışı için onay istedi. Ve yine ağzı çok iyi laf yapıyordu. Her arayan bu süreçten dolayı özürle başladı lafa mesela. Sonra kendisinin de bir tüketici olduğunu benim haklı olduğumu, sözleşmede böyle bir şartın olmadığını ama servisin kendilerinden bunu istediğini (sanırım Samsung'u kastediyor) söyledi. Yaşadığım zaman kaybı, şikayetvar'a yazmasam ilgilenmemelerini falan ilgili birimlere rapor edeceğim dedi. Servis raporu için onay verdim. Çıkan sonuç ne olursa olsun bu saatten sonra ücret iadesi dışında bir seçeneği kabul etmeyeceğimi belirttim. Bakalım ne olacak.
 
metinmert Çevrimdışı

metinmert

Aktif Üye
13 Mar 2019
241
Şunu anladım servis raporu dedikleri aslında para iadesi isteyen müşteriyi ikna ederek ürünü servise gönderip Samsung servisiyle muhatap etmek. Bu arada 23 iş günü kazanmış (?) oluyorlar. Bakalım nereye varacak bu işin sonu?
İlginç olan sayfamda iade talebimin onaylandı görünüyor olması. Müşteri hizmetlerini arayıp ağzıma geleni söylediğimde çalışanın bana dediği paranız iade olunur. Servis arayıp bu arada değişim vs. teklif edebilir gibi bir şeyler de geveledi.

Screenshot_20201217_133759.jpg
 
C Çevrimdışı

coolwhisper 

Aktif Üye
8 Mar 2019
235
56
Şunu anladım servis raporu dedikleri aslında para iadesi isteyen müşteriyi ikna ederek ürünü servise gönderip Samsung servisiyle muhatap etmek. Bu arada 23 iş günü kazanmış (?) oluyorlar. Bakalım nereye varacak bu işin sonu?
İlginç olan sayfamda iade talebimin onaylandı görünüyor olması. Müşteri hizmetlerini arayıp ağzıma geleni söylediğimde çalışanın bana dediği paranız iade olunur. Servis arayıp bu arada değişim vs. teklif edebilir gibi bir şeyler de geveledi.

Screenshot_20201217_133759.jpg
eğer internetten alışveriş yapıyorsanız kesinlikle yeni aldığınız ürünü servise yollatmayın 30 gün içinde direk iadesi var arızalı ise, eğer mağazadan alırsanız, hiçbir şekilde iade almıyorlar, servise gönderiyorlar, serviste kabul etmiyor ben vatan bilgisayardan soundbar aldım internetten 3 gün teslim deyince iptal edip gidip topkapı mağazasından aldım, fakat ürün istediğim gibi çıkmayınca iade almadılar, ses az çıkıyorsa servise gönderelim ona göre değişim ya da iade yaparız dediler ve maalesef servis üründe kusur bulmadı sesin normal olduğu yönünde rapor tutunca kös kös geri döndüm. normalde tüketici hakem heyetine verir uğraşırdım ama nedense bu sefer içimden gelmedi. HB ile 98 yılında kurulduğundan beri alışveriş yaparım, iadelerde bir sorun yaşamadım henüz. ama yataş firması ile mahkemelik oldum, masko mağazasından 14 mart 2020 de bir yatak aldım, eşimin ve benim fıtıklarım olduğunu belirttik satıcı da ful ortopedik yeni model bir yatak tavsiye etti aldık, 17 martta 2020 de teslim edildi, 30 mart 2020 de firmayı aradık yatakta yatmak bir işkenceye döndü ağrılarımız arttı, satarken söz verdiğiniz gibi başka modelle değiştirin dedim, kabul etmediler, hijyen falan filan dediler, Yataş firması da çözüm sunmadı, bunun üzerine Tüketici hakem heyetine başvurdum, şikayetim kabul edildi, THH kararı benim lehime çıktı, yasal süresi içinde karşı taraf itiraz etmedi, bende itiraz süresi geçince icra takibini başlattım, ona da itiraz etmediler yasal süresi içinde, şimdi Haciz işlemi başlattım, ticaret sicilindeki sermaye taahhütlerine haciz konuldu. tek hatam avukata vermedim, avukata verseydim 2700 tl lik yatak için en az 3500 Tl artı avukatlık ücreti de ödeyeceklerdi, bu da onlara iyi bir ders olurdu. HAKKINIZI ARAMAKTAN KORKMAYIN, ÇEKİNMEYİN, İNANIYORSANIZ HAKLI OLDUĞUNUZA ÜSTÜN OLAN SİZSİNİZ.
 
dtyakup Çevrimdışı

dtyakup 

Aktif Üye
4 Kas 2020
279
37
Şunu anladım servis raporu dedikleri aslında para iadesi isteyen müşteriyi ikna ederek ürünü servise gönderip Samsung servisiyle muhatap etmek. Bu arada 23 iş günü kazanmış (?) oluyorlar. Bakalım nereye varacak bu işin sonu?
İlginç olan sayfamda iade talebimin onaylandı görünüyor olması. Müşteri hizmetlerini arayıp ağzıma geleni söylediğimde çalışanın bana dediği paranız iade olunur. Servis arayıp bu arada değişim vs. teklif edebilir gibi bir şeyler de geveledi.

Screenshot_20201217_133759.jpg
Keşke servise gitmesine onay vermeseydiniz. Ama sıkmayın canınızı thh de bir sekilde hallolur diye düşünüyorum.sadece biraz uzun surer
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt