istanbul
Süper Üye
- 7 Kas 2019
- 1,075
Adem Helvacı merhaba. Daha önce burada dile getirdiğim bir tablet konusu vardı. Uzatmadan sorumu dile getireceğim. THH kararı sonrası icra takibi yoluyla paramı aldım. Onu da son ana kadar ödemediler hatta bir gün geçti artık haciz işlemi başlatmayı düşünürken ödediler. Ürün bende olduğu için siparişlerim bölümünden ürünle ilgili bilgileri güncellemelerini bekledim. Hatta siz de demiştiniz bırak onlar düşünsün diye. Fakat bir türlü bilgiler güncellenmedi. Hatta tablet kendilerinde görünüyordu. İçime sinmedi. 22 Eylül'de WhatsApp üzerinden mesaj yazdım. Ürünün bende olduğunu nasıl iade edeceğimi sordum. Bir türlü laf anlatamadım. Benden THH kararını istediler. Zaten olayın bittiğini ürünü zorla mı vereceğimi sordum. Hukuk departmanına havale ettiklerini söylediler. Bekliyorum onlar çözecek olayı derken eve avukatları aracılığıyla ihtarname çektiler. Tabletin iadesini istiyoruz müşteri reddediyor falan laflar ediyorlar. Halbuki tam tersi oldu. Sonra da üç iş günü içerisinde göndermezseniz sebepsiz zenginleşme bilmem ne maddesine göre haklarımız falan beni tehdit ettiler. Kargoya gittim. Kargo kodu olamadan karşı ödemeli göndereyim dedim almazlar geri size gelir masrafı da siz ödersiniz dedi kargo çalışanı. Ücretini vereyim dedim baktım kırk lira vazgeçtim. Neden ben vereceğim dedim. Aradım müşteri hizmetlerini anlattım yaptıklarının ahlaki olmadığını vs. söyledim durumu anlattım. Kayıt açtılar. Bir gün içinde kod verilir dediler. Hala kod verecekler. Tabi çoktan dedikleri süre doldu. Bu arada daha önce mail adresime kargo kodu göndermişler haberim yok. (Gelen mailde bile hepsiburada destek talebi üzerinden takip edin diyor ama bunla ilgili hiç bilgi vermediler o bölümde. Verseler zaten gönderecektim. Hergün defalarca gelişme var mı diye baktım o bölüme. THH kararını göndermem gerektiğini söylediler buradan ancak.) Gelen kod beş gün geçerliymiş süresi dolduktan sonra gördüm maili. Paramı almak için aylarca uğraştırdılar şimdi de ürünü iade almak konusunda uğraştırıyorlar. Tehdit ettiler, iftira attılar üstelik. Pandemi sürecinde çocuğum canlı derslere rahat giremedi bunlar yüzünden. Şimdi de bir hafta on gündür canım sıkılıyor yaptıkları muameleye.
Ne yapmamı önerirsiniz? Saygılar muhabbetler...
Bence işi uzatmadan yeniden iade kodu isteyin hangi kargo şirketi ise şubesinden video çekerek gönderim yapın .
hem kargo şirketinin kameralarında çıksın hemde sizin video çekiminizde .
ürünün videosu ve kutuya konulması videosu vs gibi .
tüm kargo kayıtlarını alın . ( makbuz ) ve teslim kayıtlarını .
Diğer çözümler ? zamanı gelirse .