- 23 Kas 2017
- 20,969
Sipariş kargoya verilene kadar iade etme hakkı mevcuttur.Ben zaten özelinde konuşamadım. Boşuna tartışıyoruz. Saticinin sorunu tüketiciyi ilgilendirir veya ilgilendirmez, sitelerin görevi satıcıyi korumaktır veya değildir farketmez.Türkiye'deki işleyiş böyle. Ben sisteme doğru demiyorum. Ama tüketici koruma kanunu değişmeden yapılacak hiç bir şey yok maalesef. Video çekilir veya kötü reklamı yapılır firma geri adım atar ya da sözleşmede belirtilen adres aranır direk satıcı ile irtibata geçilir geri adım atar ya da artırılır ama tüketici heyeti bu problemi çözemez.
Daha önce de bahsettim thh ye gitse bile sıra kendine gelene kadar şikayet konusuz kalacak ve karar vermeye yer yoktur denecek. Elinde imkan vardır kanunu değiştirirsin firma böyle yaptığı için ceza yer o zaman iş değişir. Yoksa su şartlarda iptal yerine iade almaya devam edecek firmalar
HB bunu yapmıyorsa bu HB'nin sorunudur.
Ben Amazon'da çatır çatır iptal edebiliyorum.