Hepsiburada mağduriyetim

istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,066
A Adem Helvacı merhaba. Daha önce burada dile getirdiğim bir tablet konusu vardı. Uzatmadan sorumu dile getireceğim. THH kararı sonrası icra takibi yoluyla paramı aldım. Onu da son ana kadar ödemediler hatta bir gün geçti artık haciz işlemi başlatmayı düşünürken ödediler. Ürün bende olduğu için siparişlerim bölümünden ürünle ilgili bilgileri güncellemelerini bekledim. Hatta siz de demiştiniz bırak onlar düşünsün diye. Fakat bir türlü bilgiler güncellenmedi. Hatta tablet kendilerinde görünüyordu. İçime sinmedi. 22 Eylül'de WhatsApp üzerinden mesaj yazdım. Ürünün bende olduğunu nasıl iade edeceğimi sordum. Bir türlü laf anlatamadım. Benden THH kararını istediler. Zaten olayın bittiğini ürünü zorla mı vereceğimi sordum. Hukuk departmanına havale ettiklerini söylediler. Bekliyorum onlar çözecek olayı derken eve avukatları aracılığıyla ihtarname çektiler. Tabletin iadesini istiyoruz müşteri reddediyor falan laflar ediyorlar. Halbuki tam tersi oldu. Sonra da üç iş günü içerisinde göndermezseniz sebepsiz zenginleşme bilmem ne maddesine göre haklarımız falan beni tehdit ettiler. Kargoya gittim. Kargo kodu olamadan karşı ödemeli göndereyim dedim almazlar geri size gelir masrafı da siz ödersiniz dedi kargo çalışanı. Ücretini vereyim dedim baktım kırk lira vazgeçtim. Neden ben vereceğim dedim. Aradım müşteri hizmetlerini anlattım yaptıklarının ahlaki olmadığını vs. söyledim durumu anlattım. Kayıt açtılar. Bir gün içinde kod verilir dediler. Hala kod verecekler. Tabi çoktan dedikleri süre doldu. Bu arada daha önce mail adresime kargo kodu göndermişler haberim yok. (Gelen mailde bile hepsiburada destek talebi üzerinden takip edin diyor ama bunla ilgili hiç bilgi vermediler o bölümde. Verseler zaten gönderecektim. Hergün defalarca gelişme var mı diye baktım o bölüme. THH kararını göndermem gerektiğini söylediler buradan ancak.) Gelen kod beş gün geçerliymiş süresi dolduktan sonra gördüm maili. Paramı almak için aylarca uğraştırdılar şimdi de ürünü iade almak konusunda uğraştırıyorlar. Tehdit ettiler, iftira attılar üstelik. Pandemi sürecinde çocuğum canlı derslere rahat giremedi bunlar yüzünden. Şimdi de bir hafta on gündür canım sıkılıyor yaptıkları muameleye.
Ne yapmamı önerirsiniz? Saygılar muhabbetler...

Screenshot_20211008_173959_com.whatsapp.jpg
Screenshot_20211009_074019_com.brave.browser.jpg
Screenshot_20211007_183316_com.brave.browser.jpg
Screenshot_20211007_183050_com.brave.browser.jpg


Screenshot_20211005_184206.jpg

Bence işi uzatmadan yeniden iade kodu isteyin hangi kargo şirketi ise şubesinden video çekerek gönderim yapın .
hem kargo şirketinin kameralarında çıksın hemde sizin video çekiminizde .
ürünün videosu ve kutuya konulması videosu vs gibi .
tüm kargo kayıtlarını alın . ( makbuz ) ve teslim kayıtlarını .

Diğer çözümler ? zamanı gelirse .
 
metinmert Çevrimdışı

metinmert

Aktif Üye
13 Mar 2019
241
İhtar yazısının size tebliğ tarihinden evvel firma ile iletişim kurup ürün iadesi hakkında girişimde bulunduysanız sizin canınızı sıkmanıza gerek yok. İletişim kopukluğu, süreci organize ve idare edememe yetenek eksikleri nedeniyle tüketici ile senkronize süreç iletememiş olmalarından kaynaklanan bu durumda sizin git/gel yapmanız dışında bir durum çıkmaz. Sorun şu ki bu git gel işlerinin size bir tazmini olmuyor.

Her buldukları fırsatta sms ile bilgi geçen bu firmaların ürün iadesini maile göndermeleri ve bu konuda sizi bilgilendirmemiş olmaları onların sorunudur diye düşünüyorum. Hukuk önünde size bir şey olmaz. Canınızı sıktığınız kısmı kalır sadece.

Screenshot_20211008_173959_com.whatsapp6ab04695c0c19b89.jpg

Evet ihtarnameden bir hafta on gün önce iletişim kurdum. Ürün sizde mi diye sordular hatta. Hala sistemleri üzerinde kendilerinde görünüyor.
Bence işi uzatmadan yeniden iade kodu isteyin hangi kargo şirketi ise şubesinden video çekerek gönderim yapın .
hem kargo şirketinin kameralarında çıksın hemde sizin video çekiminizde .
ürünün videosu ve kutuya konulması videosu vs gibi .
tüm kargo kayıtlarını alın . ( makbuz ) ve teslim kayıtlarını .

Diğer çözümler ? zamanı gelirse .
Sorun zaten kargo kodu vermemeleri. Defalarca istedim. Bi ara mail adresime göndermişler haberim olmadı. Destek bölümünde hiç bahsetmediler bundan.

A Adem Helvacı abi canımı sıkan bana ulaştıklarını benim tableti vermeyi reddettiğim yalanını ihtarnamede söylemiş olmaları. Tabi hiçbir şekilde bunu ispatlayamazlar hatta tam tersi tableti iade etmeye çalışan ben almamakta direnen onlar.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Screenshot_20211008_173959_com.whatsapp6ab04695c0c19b89.jpg

Evet ihtarnameden bir hafta on gün önce iletişim kurdum. Ürün sizde mi diye sordular hatta. Hala sistemleri üzerinde kendilerinde görünüyor.

Sorun zaten kargo kodu vermemeleri. Defalarca istedim. Bi ara mail adresime göndermişler haberim olmadı. Destek bölümünde hiç bahsetmediler bundan.
A Adem Helvacı abi canımı sıkan bana ulaştıklarını benim tableti vermeyi reddettiğim yalanını ihtarnamede söylemiş olmaları. Tabi hiçbir şekilde bunu ispatlayamazlar hatta tam tersi tableti iade etmeye çalışan ben almamakta direnen onlar.
Sırf bunun için hukuk okuyup bu pislik yapan firmalar ile uğraşasım geliyor da, hayaller/gerçekler paradoksu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt