S
Çevrimdışı
Schumacher
Yeni Üye
- 14 Eyl 2021
- 10
- 29
Herkese merhaba, bir öğrenci olarak yeni gideceğim şehirde mağaza mağaza dolaşmak yerine ihtiyaçlarımı karşılamak için online alışverişi tercih ettim. Dün akşam Hepsiburada üzerinden siparişini verdiğim ürünlerden birisi kampanya kapsamında %10 indirime girmiş. Sabah bilgileri kontrol etmek için siparişime girdiğimde indirimi görünce, kargoya teslimat tarihi 17 Kasım olan ürünü iptal edip indirimli fiyattan tekrar almak istedim. Henüz kargoya verilmeyen diğer ürünlerde iptal et tuşu çıkarken indirimli üründe çıkmıyordu. Müşteri hizmetleri ile görüşme sağladım ve verdikleri cevap, ürünü iptal edemiyorum, firma kabul etmiyor. Dilerseniz ürünü (17 Kasım kargoya veriliş tarihli) kapıda teslim almayıp otomatik iade sağlayabilirsiniz. İptali kabul etmeme gerekçeleri kargoya hazırlanıyor oluşuymuş. İndirime girdikten sonra bir anda hazırlanıyor adımına atlayan ürün 17 Kasım'da kargoya verilecek görünüyor. Hakkı talep etmek neden bu kadar zor?