Grundig TV Değişimi

Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
parayı almışlar olumlu cevap vermezler ama THH'ye gidersen paranı geri alırsın geçmiş olsun
Twitter da yazmıştım, burada bir daha yazayım.

Yerden yere vurduğumuz VESTEL markasının kullandığı SAP CRM programı sayesinde bu işler BİRİLERİNİN inisiyatifine kalmıyor.

Atılan her adım sistem tarafından kayıt altında olduğu için ürün servise ne zaman alındı, ne zaman geri verildi, arada kaç gün geçti diye sistem bunu hesaplıyor ve OTOMATİK olarak müşterinin garanti hakkına ilave ediyor.

Vestelci arkadaşlar isterlerse buraya ekran alıntısı (Sadece o bölgeyi) ekleyebilir veya bana ulaştırırlar ben eklerim.

KOSKOCA dediğimiz Arçelik markası ise bunu otomatiğe alamamış olmasının yanısra KANUNDA TANIMAM diyor resmen.

Vatandaş bence direkt olarak suç duyurusunda dahi bulunabilir zira ortada BEN DEVLETİN KANUNLARINI TANIMIYORUM diyen bir firma var.

''Parayı aldım, cebe de attım oooooooh oradan bir daha Devlet de gelse geri çıkartamaz'' diyen bir zihniyet olur bu o zaman benim gözümde.


Devletimiz B+ grubu kan alır ben hatırlatayım sevgili Arçelikçilere..
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Ustalarımız vallahi hızır gibiler. Etiketlememiş olmama rağmen adamlar öyle bir takipte ki maşallah, hemen yollamışlar ekran görüntüsü :)))

Elleriniz dert görmesin değerli destekçilerimiz ?


IMG-20210224-WA0009.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Twitter da yazmıştım, burada bir daha yazayım.

Yerden yere vurduğumuz VESTEL markasının kullandığı SAP CRM programı sayesinde bu işler BİRİLERİNİN inisiyatifine kalmıyor.

Atılan her adım sistem tarafından kayıt altında olduğu için ürün servise ne zaman alındı, ne zaman geri verildi, arada kaç gün geçti diye sistem bunu hesaplıyor ve OTOMATİK olarak müşterinin garanti hakkına ilave ediyor.

Vestelci arkadaşlar isterlerse buraya ekran alıntısı (Sadece o bölgeyi) ekleyebilir veya bana ulaştırırlar ben eklerim.

KOSKOCA dediğimiz Arçelik markası ise bunu otomatiğe alamamış olmasının yanısra KANUNDA TANIMAM diyor resmen.

Vatandaş bence direkt olarak suç duyurusunda dahi bulunabilir zira ortada BEN DEVLETİN KANUNLARINI TANIMIYORUM diyen bir firma var.

''Parayı aldım, cebe de attım oooooooh oradan bir daha Devlet de gelse geri çıkartamaz'' diyen bir zihniyet olur bu o zaman benim gözümde.


Devletimiz B+ grubu kan alır ben hatırlatayım sevgili Arçelikçilere..
Adem Helvacı Adem Helvacı hocam yinede kaydı kuydu vardır olmadı bilirkişi var ama en önemlisi bilinçli tüketici servis fişini cihazı teslim ederken alacak servisten alırken alacak isteyecek faturanın yanına zımbalayıp saklayacak tüketici birgün lazım olur şimdi zaman kaybı olacak
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
şimdi zaman kaybı olacak
İşte işi yokuşa sürmek isteyen firmaların da istediği bu.

Sürecin uzun ve zahmetli olması nedeniyle uğraşmaktan vazgeçen insan sayısını bilseniz, bu firmaların bu YÜZSÜZLÜĞÜ neden yaptıklarını çok daha iyi anlarsınız.

Sevgili TKartaL tkartal yaşadıklarını yazsa roman olur mesela.

Elinde yasal hakkı var, bunu tüketici olarak kendisi biliyor, üretici olarak karşı taraf da biliyor ancak ISRARLA işi yokuşa sürüyor.

Neden? Olur ya TKartaL tkartal vazgeçerse ''1tv 1 tv dir'' mantığı ile hareket ediyorlar.

O nedenle buna YÜZSÜZLÜK diyorum ben.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
45
İşte işi yokuşa sürmek isteyen firmaların da istediği bu.

Sürecin uzun ve zahmetli olması nedeniyle uğraşmaktan vazgeçen insan sayısını bilseniz, bu firmaların bu YÜZSÜZLÜĞÜ neden yaptıklarını çok daha iyi anlarsınız.

Sevgili TKartaL tkartal yaşadıklarını yazsa roman olur mesela.

Elinde yasal hakkı var, bunu tüketici olarak kendisi biliyor, üretici olarak karşı taraf da biliyor ancak ISRARLA işi yokuşa sürüyor.

Neden? Olur ya TKartaL tkartal vazgeçerse ''1tv 1 tv dir'' mantığı ile hareket ediyorlar.

O nedenle buna YÜZSÜZLÜK diyorum ben.
Yüzsüzlük yanı sıra hak yiyorlar birde.. Tüketici hakları olan haklarınızı da yani iki yıl garanti süresi içerisindeki yaşanan hakkınızı da kullanamıyorsunuz. Çünkü profesyonel bir üretici değil. Bilinçli tüketici olan insanlarda bu hakkını kullanıyor haliyle.. Fakat parasıylada rezil oluyor ve hiç yoktan sıkıntıya strese giriyor. Birde zaman aşımı eklenince hepten çekilmez bir hal alıyor. Ne gerek var değil mi?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Herkese merhaba. Ben de yeni biten değişim sürecini yazayım. Belki aynı durumda olan birinin işine yarar.
3 yıl önce 2100 TL' ye Grundig 43 VLX 7730 SP televizyon aldım. 3 defa ekran gitti. Yani ses var görüntü yok arızası. Her 10 - 12 ayda tekrarladı bu arıza ve Arçelik servis alıp tamir edip getirdi.
Garantisi bitmeden tekrar bozulur da yenilerler diye bir umut bekledim. Çünkü 4. arızadan sonra değişim yapılıyor. Derken ekranda 3 adet led çip yanığı fark ettim.
Hemen televizyonun faturasını arayıp buldum. Bir de baktım garanti biteli 10 gün olmuş.
Artık çok geç dedim. Çok kızgındım. O kızgınlıkla twitter dan Arçelik Grundig ve Arçelik destek birimini etiketleyip biraz sitem, biraz şikayet içeren twit yazdım.
Hiç beklemediğim halde çağrı merkezi birkaç saat sonra beni aradı. Twitter şikayetime istinaden aramışlar.
Garanti biter bitmez bozulan televizyon yapmışsınız dedim. Zaten 3 yıldır televizyon gibi kullanamadım tamir ettirmekten dedim. Geçmişi anlattım. Madem öyle servis yönlendirelim dediler. Dedim ücretli tamir düşünmüyorum. Bu cihaz nasıl olsa 12 aydan fazla çalışmıyor dedim. Tamam ücretsiz yönlendiriyoruz dediler.
Teknik servis aradı yarın müsaitseniz geliyoruz dedi. Ücretli mi diye sordum ücretli dedi. Kabul etmedim geçtim bilgisayarın başına. Şikayet sitesinden bir şikayet yazdım. Çağrı merkezi tekrar arayıp hemen ücretsiz servis yönlendiriyoruz dedi ve ardından teknik servis aradı. Bu arada @Adem Helvacı beye fikir danıştım. Kendisine de teşekkür ederim
Arayan teknisyenle randevu zamanını kararlaştırdık. Bir de cihazın nesi var dedi. Durumu anlattım. Ücretli tamir yaptırmayacağımı, cihazın her seferinde 10 - 12 aydan fazla çalışmayacağını, astarı yüzünden pahalıya geleceğini falan söyledim. Öyle deyince istersem değişim için başvuru yapabileceğini, garanti dışı cihazlarda bir miktar ücret karşılığı değişim yaptıklarını ve birçok müşterinin bundan memnun olduğundan bahsetti. Ücret aklına yatmazsa zaten ücretsiz tamir hakkınız da verilmiş dedi. Kabul edip istediği etiket ve panel fotoğrafını whats apptan yolladım. Ertesi gün Arçelikten değişim ile ilgili mesaj geldi. Eskisini alıp yerine 1440 TL' ye benzer özellikte yeni televizyon verecekleri yazıyordu. Biraz araştırma yapıp alabileceğim televizyonlara bakınca istenen ücret makul geldi. Değişimi kabul edip ödemeyi yaptım.
Çağrı merkezi aradı değişim ile ilgili bilgileri verdi. 3 gün sonra da servis yeni televizyonu kurdu. Eskiyi de götürdü.
Sonuç olarak bu işten kârlı mı zararlı mı çıktım kafam karışık açıkçası. Arıza 10 gün önce olsa ücretsiz değişim olacaktı.
Öte yandan 1440 TL' ye 3 yıl garantili sıfır televizyonum olmuş oldu. Twitter dan ve şikayet sitesinden yazmasam da Arçelik ilgilenir miydi bu şekilde bilmiyorum. Son olarak yeni cihaz eskisiyle benzer özellikte bir cihaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



Y Yusufclp, Adem Helvacı Adem Helvacı
Ben awox ta garanti olduğu halde size bir miktar ücret ödim değişim yapalım dedim. Adamlar piyasadaki fiyatın bir kat üstü sitelerindeki fiyatı bana sundular neredeyse... Hatta oradaki bir teknik servis elemanı "bu tvnin yenisi ile değişmesi gerekiyor" demiş. Ve adama fırça atmışlar.. Yuh be.. Bu kadar adi bir firma..
Benim durum şuan mahkemede kaybedersem üzülürüm.. Kendi adıma üzülmem fakat onların bu haksızlıklarına rağmen yaşadıklarım yanlarına kâr kalır diye üzülürüm..
Siz bence kârlısınız ?
 
Son düzenleme:
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45
Tekrar merhaba. Grundig 43 VLX 7730 SP model televizyonum arızlanınca garantisi bitti düşüncesiyle isteksizce firmaya bildirim yapıp yaklaşık 3 te 1 fiyatına yenisiyle değişimini gerçekleştirmiştim. Bunu da Arçelikten bir lütuf, benim de zeferim zannedip forumda paylaşmıştım yukarda. @denysmih6 arkadaşımızın uyarısı yüzüme tokat gibi çarpınca zafer hissi aldanmışlığa dönüştü. Bir şeyler yapmalıyım diye düşündüm. Hakkımı alamasam da sosyal medyadan ve ulaşabildiğim her mecradan bu olayı duyurmaya niyetliydim.
Firmaya uzunca bir e-posta yazarak yükümlülüklerini yerine getirmeleri konusunda talepte bulundum.
Twitter kanalından hem firma ile hem Adem Helvacı Adem Helvacı Bey ile görüşmelere başladım.
Sağolsun Adem Helvacı Adem Helvacı Bey bilgi ve desteğini esirgemedi.
Firmanın yıldırma ve taarruz ekibi; biz size zaten gerekeni faslasıyla yapmışız, biz kesinlikle tamirde geçen süreyi garantiye eklemeyiz, değişim yapılıp faturalandırıldı artık bunun dönüşü yok diyerek dün gün boyu telefon görüşmeleri yaptım. Her arayan böyle birşey ne duyduk ne de gördük diyor. Para iadesi yapılmaz boşuna uğraşmayın demek için arayan firma yetkilileri dahi oldu. Geri adım atmayıp talebimi yineledim. Kabul ettiremedim.
E-posta yazıp cihazın tüm geçmişine ait servis kayıtlarını isteyince red cevabı verip THH'ne gidin kayıtları isterlerse onlara veririz dediler.
Adem beyin de tavsiyesi ile THH yoluna gitmeye karar verdiğimi ilettim. Her aşamayı twitterda firmayı etiketleyerek Adem bey ile de paylaştım.
Nihayet bugün arayan bir firma yetkilisi Hülya hanım dinlemeyi kabul etti. Ben çözeceğim bu işi. En geç yarına kadar haber bekleyin deyip 2 saat sonra tekrar aradı. Bölge müdürlüğü cihazı garanti kapsamında değişimini onayladı ve alınan ücreti iade edeceğiz dediler. Bankaya talimat verdik. Bankanın sistemine göre 1-2 gün içinde kredi kartına iade olur. Olmazsa tekrar bana çağrı merkezi numarasından ulaşın deyip görüşmeyi sonlandırdık genel müdürlük yetkilisi ile.
Benim hatam garanti belgesini okumadan cihazdan vazgeçmiş olmam. Zira en basit ürünün bile kullanma klavuzunu okumadan paketinden çıkarmam normalde. Bunu gözden kaçırdım. Ücretli değişimden sonra içimi kemiren karanlık noktalar vardı zaten. @denysmih6 yorumuyla bu karanlık noktaları aydınlattı. Kendisine çok çok teşekkür ediyorum.
Şimdi sormak istediğim bir soru var. Garanti kapsamında değişen bu cihazın garantisi ne kadar? Ücretli değişimde 3 yıl idi. Garantiden değişimlerde eski cihazın garantisi 1 yılın altında ise yeni cihaz 1 yıl garantili, eski cihazın garantisi 1 yıldan fazla ise yeni cihaz kalan süre kadar garantili diye biliyorum.
TKartaL tkartal İnşallah hakkınızı alırsınız siz de.
Değişimde yaptığım ödeme iadesi yapıldığında ya da tersi bir durumda yine bilgilendirmede bulunurum.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Tekrar merhaba. Grundig 43 VLX 7730 SP model televizyonum arızlanınca garantisi bitti düşüncesiyle isteksizce firmaya bildirim yapıp yaklaşık 3 te 1 fiyatına yenisiyle değişimini gerçekleştirmiştim. Bunu da Arçelikten bir lütuf, benim de zeferim zannedip forumda paylaşmıştım yukarda. @denysmih6 arkadaşımızın uyarısı yüzüme tokat gibi çarpınca zafer hissi aldanmışlığa dönüştü. Bir şeyler yapmalıyım diye düşündüm. Hakkımı alamasam da sosyal medyadan ve ulaşabildiğim her mecradan bu olayı duyurmaya niyetliydim.
Firmaya uzunca bir e-posta yazarak yükümlülüklerini yerine getirmeleri konusunda talepte bulundum.
Twitter kanalından hem firma ile hem Adem Helvacı Adem Helvacı Bey ile görüşmelere başladım.
Sağolsun Adem Helvacı Adem Helvacı Bey bilgi ve desteğini esirgemedi.
Firmanın yıldırma ve taarruz ekibi; biz size zaten gerekeni faslasıyla yapmışız, biz kesinlikle tamirde geçen süreyi garantiye eklemeyiz, değişim yapılıp faturalandırıldı artık bunun dönüşü yok diyerek dün gün boyu telefon görüşmeleri yaptım. Her arayan böyle birşey ne duyduk ne de gördük diyor. Para iadesi yapılmaz boşuna uğraşmayın demek için arayan firma yetkilileri dahi oldu. Geri adım atmayıp talebimi yineledim. Kabul ettiremedim.
E-posta yazıp cihazın tüm geçmişine ait servis kayıtlarını isteyince red cevabı verip THH'ne gidin kayıtları isterlerse onlara veririz dediler.
Adem beyin de tavsiyesi ile THH yoluna gitmeye karar verdiğimi ilettim. Her aşamayı twitterda firmayı etiketleyerek Adem bey ile de paylaştım.
Nihayet bugün arayan bir firma yetkilisi Hülya hanım dinlemeyi kabul etti. Ben çözeceğim bu işi. En geç yarına kadar haber bekleyin deyip 2 saat sonra tekrar aradı. Bölge müdürlüğü cihazı garanti kapsamında değişimini onayladı ve alınan ücreti iade edeceğiz dediler. Bankaya talimat verdik. Bankanın sistemine göre 1-2 gün içinde kredi kartına iade olur. Olmazsa tekrar bana çağrı merkezi numarasından ulaşın deyip görüşmeyi sonlandırdık genel müdürlük yetkilisi ile.
Benim hatam garanti belgesini okumadan cihazdan vazgeçmiş olmam. Zira en basit ürünün bile kullanma klavuzunu okumadan paketinden çıkarmam normalde. Bunu gözden kaçırdım. Ücretli değişimden sonra içimi kemiren karanlık noktalar vardı zaten. @denysmih6 yorumuyla bu karanlık noktaları aydınlattı. Kendisine çok çok teşekkür ediyorum.
Şimdi sormak istediğim bir soru var. Garanti kapsamında değişen bu cihazın garantisi ne kadar? Ücretli değişimde 3 yıl idi. Garantiden değişimlerde eski cihazın garantisi 1 yılın altında ise yeni cihaz 1 yıl garantili, eski cihazın garantisi 1 yıldan fazla ise yeni cihaz kalan süre kadar garantili diye biliyorum.
TKartaL tkartal İnşallah hakkınızı alırsınız siz de.
Değişimde yaptığım ödeme iadesi yapıldığında ya da tersi bir durumda yine bilgilendirmede bulunurum.
Mevcut garanti süresindeki her türlü işlem yasa gereği mevcut garanti kapsamındadır.

Yani yeni gelecek olan tv ne yazık ki sisteme işlenen 10-20 günlük hakkınız kadar olur standart olarak ancak firma isterse 1 yıl garanti işleyebilir o biraz duruma bağlı. (bence işlemezler ve yanlış anlaşılmasın fakat bu noktada eleştiremeyiz kendilerini)
 
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45
Mevcut garanti süresindeki her türlü işlem yasa gereği mevcut garanti kapsamındadır.

Yani yeni gelecek olan tv ne yazık ki sisteme işlenen 10-20 günlük hakkınız kadar olur standart olarak ancak firma isterse 1 yıl garanti işleyebilir o biraz duruma bağlı. (bence işlemezler ve yanlış anlaşılmasın fakat bu noktada eleştiremeyiz kendilerini)
Buna diyecek bir şeyimiz yok. Hakımız ne ise ona razıyız.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Tekrar merhaba. Grundig 43 VLX 7730 SP model televizyonum arızlanınca garantisi bitti düşüncesiyle isteksizce firmaya bildirim yapıp yaklaşık 3 te 1 fiyatına yenisiyle değişimini gerçekleştirmiştim. Bunu da Arçelikten bir lütuf, benim de zeferim zannedip forumda paylaşmıştım yukarda. @denysmih6 arkadaşımızın uyarısı yüzüme tokat gibi çarpınca zafer hissi aldanmışlığa dönüştü. Bir şeyler yapmalıyım diye düşündüm. Hakkımı alamasam da sosyal medyadan ve ulaşabildiğim her mecradan bu olayı duyurmaya niyetliydim.
Firmaya uzunca bir e-posta yazarak yükümlülüklerini yerine getirmeleri konusunda talepte bulundum.
Twitter kanalından hem firma ile hem Adem Helvacı Adem Helvacı Bey ile görüşmelere başladım.
Sağolsun Adem Helvacı Adem Helvacı Bey bilgi ve desteğini esirgemedi.
Firmanın yıldırma ve taarruz ekibi; biz size zaten gerekeni faslasıyla yapmışız, biz kesinlikle tamirde geçen süreyi garantiye eklemeyiz, değişim yapılıp faturalandırıldı artık bunun dönüşü yok diyerek dün gün boyu telefon görüşmeleri yaptım. Her arayan böyle birşey ne duyduk ne de gördük diyor. Para iadesi yapılmaz boşuna uğraşmayın demek için arayan firma yetkilileri dahi oldu. Geri adım atmayıp talebimi yineledim. Kabul ettiremedim.
E-posta yazıp cihazın tüm geçmişine ait servis kayıtlarını isteyince red cevabı verip THH'ne gidin kayıtları isterlerse onlara veririz dediler.
Adem beyin de tavsiyesi ile THH yoluna gitmeye karar verdiğimi ilettim. Her aşamayı twitterda firmayı etiketleyerek Adem bey ile de paylaştım.
Nihayet bugün arayan bir firma yetkilisi Hülya hanım dinlemeyi kabul etti. Ben çözeceğim bu işi. En geç yarına kadar haber bekleyin deyip 2 saat sonra tekrar aradı. Bölge müdürlüğü cihazı garanti kapsamında değişimini onayladı ve alınan ücreti iade edeceğiz dediler. Bankaya talimat verdik. Bankanın sistemine göre 1-2 gün içinde kredi kartına iade olur. Olmazsa tekrar bana çağrı merkezi numarasından ulaşın deyip görüşmeyi sonlandırdık genel müdürlük yetkilisi ile.
Benim hatam garanti belgesini okumadan cihazdan vazgeçmiş olmam. Zira en basit ürünün bile kullanma klavuzunu okumadan paketinden çıkarmam normalde. Bunu gözden kaçırdım. Ücretli değişimden sonra içimi kemiren karanlık noktalar vardı zaten. @denysmih6 yorumuyla bu karanlık noktaları aydınlattı. Kendisine çok çok teşekkür ediyorum.
Şimdi sormak istediğim bir soru var. Garanti kapsamında değişen bu cihazın garantisi ne kadar? Ücretli değişimde 3 yıl idi. Garantiden değişimlerde eski cihazın garantisi 1 yılın altında ise yeni cihaz 1 yıl garantili, eski cihazın garantisi 1 yıldan fazla ise yeni cihaz kalan süre kadar garantili diye biliyorum.
TKartaL tkartal İnşallah hakkınızı alırsınız siz de.
Değişimde yaptığım ödeme iadesi yapıldığında ya da tersi bir durumda yine bilgilendirmede bulunurum.
senin adına sevindim pararanı kurtardın ya ona bak sen garanti olmasada cihaz uzunca bir süre işini görecektir ilerde bilindik led arızası vs olur 300-500 arası tamiri mümkün basit bir arıza oluşur garanti süresinin bitmesine yakın yeni tv sahibi oldun hakkını yedirmedin önemli olan kısmı burası idi yeni tv hayırlı olsun iyi günlerde kullan☺️
 
wendor11 Çevrimdışı

wendor11 

Aktif Üye
6 Şub 2018
80
47
Bende vestelle benzer durumdayım t.h.h ye yazdım şu an firmadan savunma istendi yazıyor değişimi vestel kabul etmedi cıhaz 2 kere renk karışmasından tamir gördü sonra 2 kere anakart cökmesinden servis anakart değişti 1 kerede tozlanma led bar ve panel merkezi işlemi gördü bende sonuc ne olur merak ediyorum tabi bu arada serviste arka kapağın altında kırık ekranda nokta şeklinde kırık tırnak takılıyor bunlar icin bilir kişi gelirmi bilmiyorum 3 yılda defalarca servis olayımız oldu
 
S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
KOSKOCA dediğimiz Arçelik markası ise bunu otomatiğe alamamış olmasının yanısra KANUNDA TANIMAM diyor resmen.

Otomatiğe almış olduklarına yemin edebilirim ama ispatlayamam. :) Kurumsal politika olarak böyle bir yavşaklık olduğunu da sanmıyorum. Bana kalırsa satış sonrası maliyetleri işte şu kadar düşürdük diye bir rapor sunum hazırlayıp üstlere yalakalık peşindeki birilerinin işi bu.
 
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45
senin adına sevindim pararanı kurtardın ya ona bak sen garanti olmasada cihaz uzunca bir süre işini görecektir ilerde bilindik led arızası vs olur 300-500 arası tamiri mümkün basit bir arıza oluşur garanti süresinin bitmesine yakın yeni tv sahibi oldun hakkını yedirmedin önemli olan kısmı burası idi yeni tv hayırlı olsun iyi günlerde kullan☺️
Bu kazanımda en büyük pay size ait. Uyarı yapmasaydınız benim bu işin üzerine gitme durumum olmayacaktı. Ama eksik olan bişeyler olduğunu hissettim. O eksiği siz fark ettiniz. Tekrar teşekkür ediyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Otomatiğe almış olduklarına yemin edebilirim ama ispatlayamam. :) Kurumsal politika olarak böyle bir yavşaklık olduğunu da sanmıyorum. Bana kalırsa satış sonrası maliyetleri işte şu kadar düşürdük diye bir rapor sunum hazırlayıp üstlere yalakalık peşindeki birilerinin işi bu.
Otomatiğe almış olduklarına ben de eminin. Çünkü yeni televizyonun kurulumunu yapan teknisyen eski arızalarda kaç gün tamirde kaldığını, garanti biteli kaç gün olduğunu falan sorup kısa bir düşünceye daldı.
Arçelik ile görüşme yaparken benim cihazla ilgilenen servis istasyonundan da bir teknisyen arayıp biz tamirdeki süreyi garantiye kesinlikle eklemiyoruz, uğraşmayın boşa deyince yıldırma ekibine onu dahil ettiklrini anladım Herkes her şeyin farkında diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt