T
Çevrimdışı
TC Yıldırım
Kayıtsız / Doğrulanmamış
senin konuya uyanman hakkını araman hoşlarına gitmemiş kanun diyor bunu garanti belgesinde yazar tamirde geçen süre garanti süresine eklenir diye paşa paşa uymak zorundalar ama zorluk çıkarmadan konu THH'ye götürmeden sorunu çözmeleri yinede iyi birsey bu yalaka m.hizmetleri olmasa işlerini düzgün yapsalarBu kazanımda en büyük pay size ait. Uyarı yapmasaydınız benim bu işin üzerine gitme durumum olmayacaktı. Ama eksik olan bişeyler olduğunu hissettim. O eksiği siz fark ettiniz. Tekrar teşekkür ediyorum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Otomatiğe almış olduklarına ben de eminin. Çünkü yeni televizyonun kurulumunu yapan teknisyen eski arızalarda kaç gün tamirde kaldığını, garanti biteli kaç gün olduğunu falan sorup kısa bir düşünceye daldı.
Arçelik ile görüşme yaparken benim cihazla ilgilenen servis istasyonundan da bir teknisyen arayıp biz tamirdeki süreyi garantiye kesinlikle eklemiyoruz, uğraşmayın boşa deyince yıldırma ekibine onu dahil ettiklrini anladım Herkes her şeyin farkında diye düşünüyorum.
hülya hanım gibi müşteriyi dinleyip sorununu çözüme götürseler nerdeee sala başını al maaşını ondan böyle oluyorHülya hanım