Geçmişe Dönük THH Başvuru Yapılırmı

ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
Zamanında Hepsiburada ve Satıcı: Samsung Türkiye Tarafından mağdur edildim ve fazla bilgim olmadığı için thh'den vs ben başvurumu yaptım sonuç olarak karara bağlandı vs gibi bir bilgi geldi bana mağdur edildiğim nokta şu şekilde hepsiburada.com satıcısı samsung türkiye olmak şartı ile anneme telefon almıştım 2019 yılında 3 iş günü sonra elime ulaşacağı yazıyordu sistemde fakat 2 ay boyunca ne telefondan nede para iadesinden bir haber vardı hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradığımda bugün yarın gelecek denilen kargomun ben artık ne zaman para iadesini yapacaksınıza döndü ve 2 ay boyunca hiçbir şekilde benimle ilgilenilmedi telefonum ise en son konuştuğum hepsiburada.com temsilcisi ile denilen cümle aynen şöyle sizin ve benzeri birçok model samsung marka benim siparişimden bir kaç gün sonra çalınmış :) tabiki kötü bir durum ama ortada mağdur edilen ben ve yardım edilmeyen gene ben :) thh kararında ücret iadesi yapıldı sadece firma hakkında hiçbir işlem olmamış şimdi aklıma geldi tekrar bu firmayı şikayet edebilirmiyim? 2 aylık süreçteki zaman kaybım paramdaki değer kaybı vs vs birçok hakkım elimden alındı dediğim gibi başvuru yaparken ilk thh başvurum olduğu için toydum daha lütfen mazur görün :) şimdi ise daha resmi olacak şekilde şayet hakkım varsa şikayet edeceğim kendilerini A Adem Helvacı


asdasdas.png
Ekran-Alintisie7472a182ee22f9c.png
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Buradaki sıkıntı, sizin dosyanın karara bağlanmamış olması yani siz haklı veya haksız görülmemişsiniz sadece dosyada uzlaşma olduğu bilgisi paylaşılmış.
Eğer haklı olduğunuz görüşü ile lehinize bir kabul kararı çıksaydı ve gerekçeli kararda bu durumun gerekçeleri belirtilmiş olsaydı 11.01.2011 tarih ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep etme hakkınız olur du tabi ki tazmin talebinizi haklı çıkaracak somut belgeler ile.

Şı koşullarda bir işlem yapılmasının mümkün olmayacağı görüşündeyim.
Müşteki Müşteki ne dersiniz?
 
ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
Buradaki sıkıntı, sizin dosyanın karara bağlanmamış olması yani siz haklı veya haksız görülmemişsiniz sadece dosyada uzlaşma olduğu bilgisi paylaşılmış.
Eğer haklı olduğunuz görüşü ile lehinize bir kabul kararı çıksaydı ve gerekçeli kararda bu durumun gerekçeleri belirtilmiş olsaydı 11.01.2011 tarih ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep etme hakkınız olur du tabi ki tazmin talebinizi haklı çıkaracak somut belgeler ile.

Şı koşullarda bir işlem yapılmasının mümkün olmayacağı görüşündeyim.
Müşteki Müşteki ne dersiniz?
teşekkür ederim adem abim öylesine aklıma geldi konu açayım belki birşey çıkar dedim beni o dönem gerçekten sinir ettiler uyuz oldum
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Ciddi yaptırım olsa siz 2 ay bekletilmezdiniz.
Adamlar cihazları çaldırıyor, size hemen yenisini göndermek yerine çalınanların halledilmesini bekliyorlar.
Şaka gibi.

Çalınma olayı kargo şirketinde yaşandı diyelim, ama gönderici zaten bunu kargo şirketinden tazmin edebilir ki?
Hiç yoktan ürünü göndermiyorsan anında ücretini iade et.
Ufak bir dükkan olsa neyse de Samsung Türkiye'den bahsediyoruz.

Benzer telefon çalınma hadisesi Apple iPhone X'lerde yaşanmıştı.
Bir kargo şirketinin içinde yapılanmış bir ekip her iPhone X'i aynı yöntemle çalıyordu.
Sonra hepsi yakalandı sanırım.
Hatta mağdurlarından biri benim arkadaşımdı.
Bahsettiğim dönem de iPhone X'in yeni çıktığı dönemdi.

Turuncu forumdan bilenler bilir.
 
Müşteki Çevrimdışı
22 Ara 2018
385
Buradaki sıkıntı, sizin dosyanın karara bağlanmamış olması yani siz haklı veya haksız görülmemişsiniz sadece dosyada uzlaşma olduğu bilgisi paylaşılmış.
Eğer haklı olduğunuz görüşü ile lehinize bir kabul kararı çıksaydı ve gerekçeli kararda bu durumun gerekçeleri belirtilmiş olsaydı 11.01.2011 tarih ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep etme hakkınız olur du tabi ki tazmin talebinizi haklı çıkaracak somut belgeler ile.

Şı koşullarda bir işlem yapılmasının mümkün olmayacağı görüşündeyim.
Müşteki Müşteki ne dersiniz?
İfade ettiğiniz üzere somut olayda maddi, manevi zarara sebebiyet veren bir durum görülmüyor. Firma size ürünü sağlayamamış ve paranız iade edilmiş. Hukuk mahkemelerine dava açma hakkınız her zaman var, bunun nasıl yapılacağını da yine ayrı konularda anlatacağız fakat davanın açılması için harç yatırmanız gerektiğini, lehinize bir karar çıksa bile kararın kesinleşmesinin çoook uzun sürdüğünü, davayı kaybettiğinizde harçlar + karşı tarafın vekalet ücretinin de size yükleneceğini göz önünde bulundurmanız gerekiyor. Şahsi kanaatim -sizi yanlış yönlendirmesin- anlattığınız bu olayda sizi haklı çıkaracak somut unsurlar ne yazık ki yok ve davayı kazanma ihtimaliniz çok az.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt