ALwuhusH
Aktif Üye
- 12 Ağu 2020
- 268
Zamanında Hepsiburada ve Satıcı: Samsung Türkiye Tarafından mağdur edildim ve fazla bilgim olmadığı için thh'den vs ben başvurumu yaptım sonuç olarak karara bağlandı vs gibi bir bilgi geldi bana mağdur edildiğim nokta şu şekilde hepsiburada.com satıcısı samsung türkiye olmak şartı ile anneme telefon almıştım 2019 yılında 3 iş günü sonra elime ulaşacağı yazıyordu sistemde fakat 2 ay boyunca ne telefondan nede para iadesinden bir haber vardı hepsiburada.com müşteri hizmetlerini aradığımda bugün yarın gelecek denilen kargomun ben artık ne zaman para iadesini yapacaksınıza döndü ve 2 ay boyunca hiçbir şekilde benimle ilgilenilmedi telefonum ise en son konuştuğum hepsiburada.com temsilcisi ile denilen cümle aynen şöyle sizin ve benzeri birçok model samsung marka benim siparişimden bir kaç gün sonra çalınmış tabiki kötü bir durum ama ortada mağdur edilen ben ve yardım edilmeyen gene ben thh kararında ücret iadesi yapıldı sadece firma hakkında hiçbir işlem olmamış şimdi aklıma geldi tekrar bu firmayı şikayet edebilirmiyim? 2 aylık süreçteki zaman kaybım paramdaki değer kaybı vs vs birçok hakkım elimden alındı dediğim gibi başvuru yaparken ilk thh başvurum olduğu için toydum daha lütfen mazur görün şimdi ise daha resmi olacak şekilde şayet hakkım varsa şikayet edeceğim kendilerini
Adem Helvacı