Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Her ne kadar sorun benim üzerimden ÇÖZÜLMÜŞ ise de (Zira ben de sonradan öğrendim) Konu tamamen benden bağımsız bir şekilde ilerlemiş şekilde dostlar.
Bir değerli dostumuzun MİDEA videoları altına Sabah 04:00 dolaylarında yazdığı bir OLUMSUZ yoruma, MİDEA FG EUROPE Marka Danışmanı Erinç Aşıcıoğlu'nun 5-10 dakika içerisinde cevap vermesi ve konuyu mail üzerinde detaylandırıp Saat 04 ü takiben takribi 8 saat içerisinde DIŞ ÜNİTE DEĞİŞİMİ gibi bir konusunu çözmüş olmaları hakikaten hem FG Europe ailesine olan güvenimizi bir seviye daha yukarı taşıdı, hem de MANİSA TURGUTLU Bayisi dahil olmak üzere bizim bu firmaya MARKA veya FİRMA yerine AİLE demekte ne kadar haklı olduğumuzu ortaya çıkarmış oldu.
Her zaman belirttiğim üzere her markada teknik sorun olur, her markada yetkili servis sorunu olur, her markada personel sorunu olur fakat asıl önemli olan hususun BAKIŞ AÇISINDA sorun olmamasıdır ki FG Europe ailesi bize bunu defalarca ispat etti, halen de ispat etmeye devam ettiklerinden dolayı gönülden sevgilerimi sunuyorum bütün ekibe ve emeği geçen herkese.
Erinç Aşıcıoğlu sana ayrı bir teşekkür. Videoları ve altındaki yorumları bu derece sık takip ettiğini inan bilmiyordum. MİDEA markasına olan güvenimizin FG Europe sayesinde bu ülkede çok çok daha yukarılara geldiği tartışılmaz bir gerçek diye düşünüyorum. Hatta şu an aklıma geldi. Bununla ilgili forumda konu açayım, konuya da anket ekleyeyim bakalım ne ile sonuçlanacak gerçekten çok merak ettim.
Bir değerli dostumuzun MİDEA videoları altına Sabah 04:00 dolaylarında yazdığı bir OLUMSUZ yoruma, MİDEA FG EUROPE Marka Danışmanı Erinç Aşıcıoğlu'nun 5-10 dakika içerisinde cevap vermesi ve konuyu mail üzerinde detaylandırıp Saat 04 ü takiben takribi 8 saat içerisinde DIŞ ÜNİTE DEĞİŞİMİ gibi bir konusunu çözmüş olmaları hakikaten hem FG Europe ailesine olan güvenimizi bir seviye daha yukarı taşıdı, hem de MANİSA TURGUTLU Bayisi dahil olmak üzere bizim bu firmaya MARKA veya FİRMA yerine AİLE demekte ne kadar haklı olduğumuzu ortaya çıkarmış oldu.
Her zaman belirttiğim üzere her markada teknik sorun olur, her markada yetkili servis sorunu olur, her markada personel sorunu olur fakat asıl önemli olan hususun BAKIŞ AÇISINDA sorun olmamasıdır ki FG Europe ailesi bize bunu defalarca ispat etti, halen de ispat etmeye devam ettiklerinden dolayı gönülden sevgilerimi sunuyorum bütün ekibe ve emeği geçen herkese.
Erinç Aşıcıoğlu sana ayrı bir teşekkür. Videoları ve altındaki yorumları bu derece sık takip ettiğini inan bilmiyordum. MİDEA markasına olan güvenimizin FG Europe sayesinde bu ülkede çok çok daha yukarılara geldiği tartışılmaz bir gerçek diye düşünüyorum. Hatta şu an aklıma geldi. Bununla ilgili forumda konu açayım, konuya da anket ekleyeyim bakalım ne ile sonuçlanacak gerçekten çok merak ettim.