Freud09
Aktif Üye
- 26 May 2020
- 64
- 25
07.07.2022 Tarihinde Vatan Bilgisayarın internet sitesinden Fakir Bestea Çay makinesi (Cam) satın aldım. Bayrama denk geldiği için dün kargodan teslim aldım.(14.07.2022). İlk kullanım sadece su koyup makinayı çalıştırdım. İçindeki sıcak suyu boşaltırken üst cam demliğin altı resmen çıktı ve çatladı. Tam camın birleştiği nokta. 1 kere bile çay demleyemedim. Herhangi bir yere çarptırmadım. Dün vatan bilgisayarda gittim ve değişim istedim. Onlarda Fakirin yetkili servisine yönlendirdi. Fakat vatan bilgisayardaki görevli kişi böyle durumlarda yüzde 90 servis kullanıcı hatası olduğunu söylüyormuş. Fakirin iletişim merkezini arayıp bilgi aldım. Servis incelemesi gerekiyor dedi. Genellikle servisin kullanıcı hatası dediklerini söyledim. Biraz sert konuşunca servisin söylediğini itiraz edebileceğimi ve itiraz formu doldurulabileceği söylendi. Daha önce diğer eve 6 ay önce bu çay makinesinden almıştım. Hiç böyle bir durumla karşılaşmadım. Değişim kararı aldırabilmek için neler yapabilirim? Tüketim hakem heyetine mi başvurmalıyım? Parça ücretleri bildiğiniz gibi çok yüksek. 799 tl çay makinesi. Bunun yarısı demlik ücreti çıkarabilirler. Mağdur olan tüketici oluyor. Bu konuda bana bilgi verebilir misiniz? Bu ve benzeri böyle bir durumla karşılaşan var mı?
Adem Helvacı
Sota
F
fikoloji
Aragorn
TEKNOwest